تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/16 - 20:41
کد خبر: 341203

غوغای خونخواهی فرمانده؛

۶ پیام راهبردی حماسه‌های میلیونی مردمی

۶ پیام راهبردی حماسه‌های میلیونی مردمی

پیام های منطقه ای و بین المللی این موضوع اما باب جدیدی از تحولات ریشه ی در منطق است بابی که بعید است کمتر از خروج کامل نظامیان آمریکایی از منطقه و همان اعداد معروف 2 و 5 باشد یعنی برچیدن همیشگی رژیم غاصب صهیونیستی از منطقه کمتر از 25 سال موعود!

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حماسه حضور مردم جهان در حمایت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در محکومیت اقدام بزدلانه و ابلهانه آمریکایی ها در راس دونالد ترامپ اقدام بی سابقه ای از توفق بین المللی علیه تروریسم دولتی و استکبار جهانی بود.

اقدامی که مگر شهادت یک سوپر قهرمان فرا مرزی بتواند رقم بزند کسی که در پرونده اش شکست وحشی ترین تروریست جهانی با پشتوانه بزرگ ترین قدرت های بین المللی نشانی روشن از مدافع جهان، در کنار مدافع حرم و مدافع وطن است.

کاظمین، نجف، کربلا، بغداد، اهواز، مشهد، تهران،قم و نهایتا کرمان اندکی از دریای خروشان ملت هایی هستند که یک اعجوبه و منجی را از دست داده اند، در کنار این شهرها که خود صاحب عزای مشترکی بودند، کشمیر، پاکستان،لبنان، سوریه، لندن آری لندن و حتی شهرهایی در قلب آمریکا و اروپا برای یکی از بزرگ ترین جنایت انسانی به قلب خیابان ها آمدند و در مقابل شیطان قد علم کردند.

فارغ از تمام حماسه های جهانی و منطقه ای در خونخواهی سرداران مقاومت حضور چشم گیر مردم در شهرهای مختلف پیام های مهمی را در بر دارد که نیاز است در فضایی غیر احساسی این همه احساسات را تحلیل کرد.

پیام اول(بسط ید نظام اسلامی)
حضور گسترده مردم شهرهای مختلف ایران در تشییع و یا سوگواری سرداران شهید مقاومت چه شهرهایی که اجساد مبارک شهدا را میزبانی کردند و چه شهرهای دیگر را در کنار فضای رسانه ای و حضور مجازی مردم در حمایت از قهرمانانشان خود بزرگ ترین فضای جنگی علیه استکبار و خونخواری غربی است.

حضور میلیونی مردمی با شعار «انتقام، انتقام» بزرگ ترین پشتوانه معنوی و مادی یک حکومت برای اقدام جنگی و دفاع از خویش است، پشتوانه ای که در خیابان ها فریاد جنگی سر می داد، از انتقام حمایت قاطع می کرد، دست حکومت را تا آخرین حد ممکن در خونخواهی شهدایش باز می گذارد و از همه مهم تر اعلام آمادگی برای مشارکت در این انتقام می کند.

البته این حضور حساسیت هایی را هم در پی دارد، این مردم صبر راهبردی دارند اما توقعشان بسیار بالاست، آن ها انتقامی در خور می خواهند، برای این که برای نظام شان بسط ید ایجاد کنند، کفن پوش آمدند، از همه نگاه ها با هر سلیقه ای آمدند و تمام دلخوری ها، فشارها و سختی ها را نادیده گرفتند تا شرافت و عزت چندین هزار ساله شان حفظ شود.

پیام دوم(در پی انتقام سخت جنگی در کار نیست)
پیام اول این حضور متوجه نظام اسلامی ایران است و اما پیام دوم و نوک تیز پیکان این حماسه متوجه لشکریان دشمن است و امروز بهتر از جای دیگری و هر انسان دیگری اتاق فکرهای نظامی آمریکایی_اروپایی_اسرائیلی متوجه این پیام شدند، پیامی که انتقام سخت ایران در عین عدم جرات جبران از سمت آمریکایی ها را مخابره می کنند.

این جمعیت هیچ جای جهان اینچنین به خروش نمی آید و این خروش به سادگی به سکوت نمی رسد و جنایتکاران بهتر از هر کسی می دانند تاوان این جنایت تاوان عظیمی خواهد بود، یک سمت ماجرا مردمی کفن پوش اند و سمت دیگر ماجرا تنفر و ترس مردم کشور دیگر را فرا گرفته است.

پیام سوم(ولایت مداری)
پیام دیگر این تجمعات فرا زمینی را اینگونه باید بسط داد: خون چه کسی این ملت را اینگونه برافروخت؟ خون یک ژنرال از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاهی که عینیت نظام اسلامی ایران است، آن هم کدام شاخه از سپاه پاسداران؟ سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی !

سخن روشن است این شاخه همان شاخه حامی قدس است، همان شاخه حامی فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق همان هایی که قرار بود با جانم فدای ایران و متهم کردن به بر باد دادن ثروت های ملی، فتنه ای بین محور مقاومت باشد و مردم ایران را از برادران دینی و ایمانی شان جدا کنند، سنگی که به سنگ خورد و پودر شد.

بزرگ ترین اجتماع چند دهه اخیر مردم ایران در حمایت از شاخص ترین فرمانده سپاه پاسداران و یکی از ولایت مدارترین انسان های روی زمین بوده است و این خود شفاف ترین پیام تاریخی یک ملت است، یک ملت انقلابی ولایت مدار که تحولات منطقه و نقش کشورشان را هم از جنبه ایدئولوژیک و هم استراتژیک متوجه اند و به جهان آزاد آموزش می دهند.

پیام چهارم(وحدت بی نظیر ایرانی)
پیام بعدی در خلال متن به آن پرداخته شده است اما به قدری مهم است که باید جداگانه بازگو شود؛ پیام مذکور پیام وحدت است، وحدتی ناگسستنی بین اقشار و افراد مختلف جامعه ایرانی، وحدتی که فشارها و سختی ها و تنگناها نتوانسته اند ریشه فرهنگی و اعتقادی آن را از هم بگسلند، ایران یک صدا بود و این یکی از مهم ترین دستاوردهای شهادت است.

پیام پنجم(آمادگی نظامی)
فارغ از پیام های حماسه مردمی میلیونی ایرانی ها یک پیام نظامی نیز وجود دارد که لازم است بیان شود، انتخاب سردار قاآنی به فاصله بسیار کوتاهی پس از شهادت سپهبد سلیمانی یعنی دست فرماندهی کل قوا آن قدر باز است و آن قدر راه روشن است و پتانسیل ها و ظرفیت های مهم فراهم است که تعللی در انتخاب فرمانده جدید وجود ندارد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

از طرفی رجزخوانی بدون استثنا فرماندهان نظامی و همچنین آمادگی همیشگی و البته آزمون پس داده قوای نظامی نشان از آمادگی بالای در قوای نظامی است.

حضور بی نظیر مردم اما از طرفی حکومت را به یک اقدام طوفانی می خواند، اتفاقی که هر چقدر تا لحظه اجرایی شدن آمریکایی ها را هراسان می کند؛ بسط یدی ایجاد کرده که وظیفه نظام اسلامی را هم سخت تر می کند.

پیام های منطقه ای و بین المللی این موضوع اما باب جدیدی از تحولات ریشه ی در منطق است بابی که بعید است کمتر از خروج کامل نظامیان آمریکایی از منطقه و همان اعداد معروف 2 و 5 باشد یعنی برچیدن همیشگی رژیم غاصب صهیونیستی از منطقه کمتر از 25 سال موعود!

پیام ششم(تحکیم وحدت محور مقاومت)
پیام وحدت و لایمکن الفراق ایران و عراق بواسطه امتزاج خون شهدای ایران و عراق گوشه ای یک تحول عظیم است، صدایی که از پاکستان،کشمیر، افغانستان، لبنان،سوریه و... رسید صدای همراهی است، صدای اینکه ای ملت ایران شما بدون داشتن حتی یک نفر نظامی در مرزهای ما دارای پایگاه های نظامی هستید منتها از جنس خود ما و از جنس استشهاد و جنگ نیابتی علیه کفر و استکبار!

این پیام ها همه نوید فردایی روشن می دهند، فردایی از جنس عظمت و نور اما راستی چه چیزی می تواند عامل و حامل این پیام باشد به جز شهادت؟

*گزارش از حمزه دستیار

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top