تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/10/18 - 13:53
کد خبر: 341477

خرید هیتر در زمستان ۹۸ با بهترین قیمت

در این مقاله به توضیح مختصر در رابطه با صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق و تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و برودتی پرداختیم. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق برای اعتلای هر چه بیشتر رضایت مشتری، محصولاتش را با ضمانت نامه 12 ماهه و تضمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می نماید

خبرنامه دانشجویان ایران: صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق یکی از تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ( هیتر و یخساز )  در داخل کشور میباشد که سابقه ای نزدیک به سه دهه فعالیت در این حوزه دارد. این گروه صنعتی در راستای تولید محصولی اثر بخش و در جهت پاسخ گویی به نیاز اساسی مشاغل مختلف اقدام به طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی و کاربردی نموده است. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق مفتخر است که پس از گذشت 26 سال فعالیت حرفه ای در حوزه ساخت دستگاه های جوجه کشی، تجهیزات برودتی و گرمایشی، تجهیزات لبنیاتی، لوازم مرغداری و لوازم گلخانه و همچنین دستگاه های رطوبت ساز، گامی بلند در راستای پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی و پیشبرد صنعت کشور  برداشته است. محصولات تولیدی گروه صنعتی دکتر قشلاق با سطح بالایی از توانایی و دانش فنی و زیر نظر کارشناسان مجرب و مرتبط تولید و عرضه میگردد. در این نوشتار به صورت مختصر اشاره ای کوتاه بر محصولات گرمایشی و سرمایشی این مجموعه خواهیم داشت.

این گروه صنعتی با راه اندازی وبسایت رسمی خود با نام دکتر قشلاق امکان دسترسی از سرتاسر ایران به محصولاتش را برای کاربران به همراه ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید فراهم نموده است. در سبد محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق، انواع مختلف هیتر صنعتی برای مشاغل و سالن های مختلف نظیر گلخانه ها، مرغداری ها، سوله ها و کارگاه های صنعتی و ... موجود می باشند.

بهتر است بدانید صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق، برای محصولات هیتر و جت هیتر خود در زمستان 98 تخفیفات قابل توجهی در نظر گرفته است.

تجهیزات گرمایشی (هیتر)
این گروه صنعتی برای تکمیل دایره انتخاب مشتریانش انواع هیتر و جت هیتر گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز و حتی هیتر برقی نیز تولید و به فروش می رساند. با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی، بیشتر استان های ایران در نیمی از سال در سرما به سر می برند. همچنین در بیشتر مناطق اختلاف بین شب و روز زیاد بوده که مشاغل مختلف همچون کشاورزی، دامپروری و ... را با مشکل مواجه نموده است. این گروه با تکیه بر توان داخلی و با الهام گرفتن از نمونه های موفق خارجی توانست هیترهای طرح اسپانیایی و جت هیترهای موشکی را با کیفیت ساخت بسیار بالایی به ارمغان بیاورد. هیترهای ساخت این مجموعه متناسب با دانش پیشرفته و منطبق بر استانداردهای جهانی همچون استاندارد bs5991 طراحی و تولید میشوند.

با توجه به حساسیت محصولات کشاورزی در برابر آلاینده های ناشی از سوخت، بخاری گلخانه در طرح های خاصی تولید میشود. این هیترها که با نام بخاری اسپانیایی و یا کوره هوای گرم شناخته میشوند، گرمای بسیار پاک و به دور از دود و آلاینده ایجاد میکنند. علاوه بر گلخانه از این هیترها می توان در دیگر مشاغل و مکان ها که به گرمایش پاک نیاز دارند، استفاده کرد. عموما این هیترها در هفته های اول جوجه ریزی در سالن های مرغداری و در مکان های عمومی نظیر مساجد، مدارس، سوله های ورزشی، کارگاه ها و ... به کار گرفته میشوند.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق این نوع هیترها را با کیفیت بسیار بالایی تولید میکند. استفاده از بدنه مستحکم و مقاوم، کوره استیل استنلس استیلی، مصرف بهینه انرژی و راندمان حرارتی عالی و ایمنی بالا از ویژگی این هیترها میباشد. با توجه به احتمال خطر آتش سوزی و انفجار در تجهیزات گرمایشی، صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق توجه ویژه ای به ایمنی این دستگاه ها کرده است. در حقیقت در طراحی این هیترها از سیستم ایمنی لایه به لایه استفاده شده است که هر کدام از این لایه ها دستگاه را در برابر خطرات احتمالی ایمن نگه میدارد. این سیستم ایمنی لایه به لایه شامل فیوزهای کم آمپر و ترمینال rtp و ترموستات های متعدد و همچنین سوپاپ اطمینان و دریچه انفجار می باشد. یکی از قابلیت های کلیدی این هیترها عملکرد تمام خودکار آنها است که با توجه به تنظیمات اعمال شده بر روی تروموستات محیطی، هیتر فقط در صورت لزوم گرما ایجاد میکند. از این رو این بخاری ها برای محیط هایی که به گرمای کنترل شده نیاز دارند، بسیار ایده آل می باشد.

علاوه بر هیترهای آتش درون، صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق انواع جت هیتر دودکش دار و بدون دودکش و در تیپ های گازسوز، گازوئیلی و دوگانه سوز نیز تولید میکند. عموم مصرف این نوع هیترها، در سالن های مرغداری می باشد. البته در سالن های صنعتی نیمه باز نیز از جت هیترها استفاده میشود. نوع بدون دودکش این هیترها گرمای بالایی ایجاد مینمایند که به همراه این گرما، گازهای آزاد شده در اثر اشتعال نیز به داخل سالن راه پیدا میکند. اما گروه صنعتی دکتر قشلاق مجموعه احتراق و سوخت رسانی این جت هیترها را به صورت کارامد و مهندسی شده طراحی نموده است تا دستگاه کمترین مقدار مجاز آلاینده ها را تولید کند.

تجهیزات برودتی و سرمایشی ( یخساز های قالبی، حبه ای، و ... )
در کنار تجهیزات گرمایشی، صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق انواع تجهیزات برودتی نیز تولید و به فروش می رساند. از جمله محبوب ترین و پرفروشترین این دستگاه ها می توان به انواع آبسردکن استیل و چند منظوره ای و انواع یخساز خانگی، رستورانی و صنعتی و سردخانه جسد و همچنین سردخانه کانکسی برای نگه داری میوه، سبزی، گوشت و ... اشاره کرد.

در مراکز خدماتی دستگاه های یخساز حبه ای بیشتر از سایر تجهیزات سرمایشی بکار گرفته میشوند. زیرا مصرف نوشیدنی های خنک در این نوع مکان ها زیاد می باشد. با توجه به اینکه یخسازها از جمله تجهیزات سرمایشی پرکاربرد می باشند، صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به صورت اختصاصی یخسازهای با کیفیت ساخت ترکیه در ظرفیت های 10، 15، 40 و 55 کیلویی نیز عرضه می کند. از این نوع یخسازها نوع 40 کیلویی و 55 کیلویی آن برای رستوران ها و کافی شاپ ها بسیار مناسب میباشند.توجه داشته باشید یخساز انواع متفاوتی دارد یخساز های کارخانه ای، حبه ای، قالبی، کافی شاپی و...

خرید هیتر در زمستان ۹۸ با بهترین قیمت

بهترین عملکرد در زمستان 98 برای خرید هیتر و یخساز چیست؟
در این مقاله به توضیح مختصر در رابطه با صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق و تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و برودتی پرداختیم. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق برای اعتلای هر چه بیشتر رضایت مشتری، محصولاتش را با ضمانت نامه 12 ماهه و تضمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می نماید. این گروه صنعتی با واقف بودن به اهمیت و پاسخگویی به نیازهای مشتریانش اصول حرفه ای مشتری مداری و توجه به کیفیت محصولات تولیدی را خصلت سازمانی و وجه همت خود می داند و در نهایت صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق امید دارد تا با رویکرد دانش بنیان و استاندارد محور و با نوآوری محصولات مختلف، ساختاری نوین در مسیر تولید و صادرات کالای ایرانی ایجاد نماید. برای خرید هیتر و یخساز دکتر قشلاق اینجا کلیک کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top