تاریخ انتشار: شنبه 1398/10/21 - 09:41
کد خبر: 341743

سرمایه‌گذاری مطمئن در سبدگردان هدف و نیل به آینده‌ای روشن

آقای حقانی نسب از پر افتخارترین افراد در بازار سرمایه با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری مالی و اقتصادی از دانشگاه تهران می‌باشند که بارها در تلویزیون و رادیو برای شناخت بیشتر مردم با بازار سرمایه از ایشان دعوت به عمل آمده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمایه گذاری در بورس از طریق سبدگردانهای رسمی، از بهترین روشهای سرمایه گذاری می باشد چون در شرایط بد اقتصادی و تورم موجود در کشور ارزش پول سرمایه گذاران حفظ می شود و سودی حداکثری هم برایشان به ارمغان می آید اما این سود باعث ضرر افراد دیگر نمیشود و به اقتصاد جامعه هم کمک میکند.

سرمایه گذاری مطمئن در سبدگردان هدف
در شرایط بد اقتصادی و تورم موجود در کشور مردم باید سپرده های خود را در جایی سرمایه گذاری کنند که ارزش سرمایه ایشان حفظ شود و سودی حداکثری نیز به دست آورند اما این سود باعث ضرر افراد دیگر نشود و به اقتصاد جامعه کمک کند.

سرمایه گذاری در بازار سرمایه تمامی ویژگی های فوق را دارا می باشد، با سرمایه گذاری در بازار سرمایه میزان رشد نقدینگی جامعه نیز کاهش می یابد و با کاهش رشد نقدینگی تورم موجود در جامعه نیز کاهش می یابد در نهایت بر رفاه جامعه افزوده می گردد.

اما ورود به بازار سرمایه نیازمند آگاهی و دانش مالی بالا و تسلط بر تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد، اگر بدون آموزش کامل وارد بورس شوید، ریسک بالایی را متقبل شده اید و با ورود و خروج های نادرست باعث از دست رفتن سرمایه و خدایی نکرده سرخوردگی ناشی از دست دادن دارایی می گردید.

اگر اطلاعاتی درباره تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، استراتژی خرید و فروش سهام، تشخیص زمان ورود و خروج به سهم و تشخیص سهام سودده ندارید بهترین راه برای ورود به بازار سرمایه روش غیر مستقیم و استفاده از سبدگردان رسمی زیر نظر سازمان بورس می باشد.

درباره شرکت سبدگردان هدف
شرکت سبدگردان هدف یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز سبدگردانی از سازمان بورس اوراق بهادار می باشد. این شرکت زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کند و به هیچ عنوان امکان کلاهبرداری در آن وجود ندارد.

این سبدگردان با مشاوره حرفه ای به سرمایه گذاران و براساس میزان ریسک پذیری ایشان سبدی به نام خود شخص افتتاح میکند سپس با انتخاب سهام سودده و مدیریت حرفه ای پرتفوی سهامداران سودی حداکثری را برای ایشان فراهم می آورد.

این سبدگردان سبدهای متنوعی برای سرمایه گذاری افراد با ریسک پذیری های مختلف و با افق زمان سرمایه گذاری های متنوع  ارائه داده است که برخی از این سبدها به صورت زیر است:

  1. سبد اطمینان هدف
  2. سبد آرامش هدف
  3. سبد ابتکار هدف
  4. سبد اهرمی هدف
  5. سبد مطمئن هدف
  6. سبد آتیه اطمینان هدف
  7. سبد آتیه آرامش هدف
  8. سبد آتیه ابتکار هدف

سبد اطمینان هدف؛ این سبد مناسب افراد با ریسک پذیری پایین می باشد که در بین سبدهای موجود در این سبدگردانی کم ترین ریسک و کم ترین سود را به همراه دارد اما همین ریسک حداقلی باز هم چند درصد از سود بانکی بیشتر است دلیل سود حداقلی در این صندوق این می باشد که مدیر سبد در سبد اطمینان بیشتر سرمایه را اوراق با سود تضمینی میخرد و با بقیه آن سهام های همراه ریسک

سبد آرامش هدف؛ این سبد مناسب افراد با ریسک پذیری متوسط می باشد و با توجه به ریسکی که میپذیرید سود قابل قبول و خوبی هم به دست خواهید آورد. معمولا ترکیب پرتفوی این سبد نصف به نصف سهام ریسکی و اوراق با سود تضمینی می باشد.

سبد ابتکار هدف مناسب افرادی است که ریسک پذیری بالایی دارند و میخواهند با ریسک بالا، سود بالایی هم به دست آورند. در این سبد مدیر سبد با تمام سهام او سهام میخرد. اگر افراد به سبد ابتکار به دید بلند مدت نگاه کنند میتوانند حتی در یک سال پول خود را دو برابر کنید.

سبد اهرمی هدف، این سبد مخصوص افرادی است که ریسک پذیری بالا و سرمایه بالای ۳۰۰ میلیون تومان دارند و برای این سبد میزان ۶۰ درصد اصل سرمایه وام (اهرم) درنظر گرفته میشود ولی سرمایه گذار تنها یک بار اجازه برداشت از این سبد را دارد. این سبد هم برای دو برابر کردن پول یک روش بسیار خوب میباشد اما به شرطی که به آن به دید بلند مدت نگاه کنید.

سبدگردان هدف با مدیریت حرفه ای آقای حقانی نسب
همیشه برای سرمایه گذاری در یک مجموعه باید با مدیریت آن شرکت آشنایی داشته باشید، شرکتی که از نظر مدیریتی ضعیف باشد قطعا سرمایه گذاری در آن مجموعه به صلاح سرمایه گذار نیست.

سبدگردان هدف از نظر مدیریت و سودآوری جزو برترین شرکت های سبدگردان است. مدیریت این شرکت بر عهده آقای عباسعلی حقانی نسب کارشناس ارشد بازار سرمایه می باشد.

آقای حقانی نسب از پر افتخارترین افراد در بازار سرمایه با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری مالی و اقتصادی از دانشگاه تهران می‌باشند که بارها در تلویزیون و رادیو برای شناخت بیشتر مردم با بازار سرمایه از ایشان دعوت به عمل آمده است.

ایشان همیشه در دفاع از شراکت و شراکت محوری و در دفاع از سهامداران خرد تلاش زیادی کرده اند.

سبدگردانی بهترین روش سرمایه گذاری
آقای عباسعلی حقانی نسب سرمایه گذاری در بورس به روش سبدگردانی را بهترین روش سرمایه گذاری می دانند اما دلیل آن چیست؟

از نظر ایشان بهترین روش سرمایه گذاری سه ویژگی مهم دارد :

  1. با پول کم هم بتوانید سرمایه گذاری نمایید. یعنی پول کم شما باعث محرومیت شما از آن سرمایه گذاری نشود و پول خردتان هم به بهترین روش سرمایه گذاری کنید.
  2.  ریسک منطقی بپذیرید تا سود بیشتری را کسب نمایید. همه ما به دنبال سود هستیم و هدفمان از سرمایه گذاری کسب سود می باشد و اگر شما در این زمینه تخصص نداشته باشید عملا ریسک غیر منطقی را به خودتان تحمیل کرده اید و هم سود کمتری نصیبتان خواهد شد.
  3. اما مهمترین ویژگی آن این است که زمانی که شما از یک سرمایه گذاری سود میکنید نباید به قیمت بدبختی مردم تمام شود یعنی نباید باعث تورم و خالی شدن جیب مردم شود و بر این اساس سبدگردانی بهترین و جامع ترین روش سرمایه گذاری می باشد که ضمن کسب سود متناسب با ریسک شما به قیمت بدبختی اقتصادی مردم تمام نمی شود و به اقتصاد هم کمک میکند.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top