تاریخ انتشار: شنبه 1398/10/21 - 13:26
کد خبر: 341775

پرسپولیس و کالدرون نزدیک به قطع همکاری

در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین دیدار دوستانه خود را بعد از تعطیلات نیم فصل مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کرد، هنوز از سرمربی آرژانتینی سرخ ها خبری نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، گابریل کالدرون که بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران و کسب قهرمانی نیم فصل به آرژانتین سفر کرده، در روزهای گذشته، با مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس بوده اما پروژه بازگشت او هنوز به سرانجام نرسیده است. اگرچه این مسئله برای تعیین تکلیف ساعات پایانی خود را طی میکند.

از قرار معلوم و بنابر برخی شنیده ها، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس شرایط تازه ای را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مدنظر قرار داده که شامل تغییراتی در قرارداد او نیز هست. تغییراتی که شامل نحوه پرداخت پاداش های بازی به بازی است که در قرارداد قبلی وی وجود نداشته و در نامه پیشنهادی او، ذکر شده‌اند تا مشکلات نیم فصل اول تکرار نشوند.

همچنین گابریل کالدرون چند شرط مهم دیگر نیز داشت که هیچ یک از آن ها برآورده نشده است؛ خرید دو بازیکن داخلی (ال کثیر و اسماعیلی فر)، پرداخت مطالبات فصل گذشته و این نیم فصل بازیکنان، برگزاری اردوی خارجی، برکناری سرپرست تیم و پرداخت قسط دوم حقوق خودش.

با این وصف به نظر می‌رسد پرسپولیس که حالا باید بحران مالی یک میلیون دلاری خود با برانکو ایوانکوویچ را نیز حل کند، بعید است که با این شروط موافقت کرده و این سرمربی را به ایران برگردانند. از قرار معلوم قرارداد نیز طوری بسته شده که پرسپولیس می‌تواند با حداقل هزینه قرارداد با کالدرون را فسخ کند. اگرچه چالش مهم‌تر انتخاب فرد تازه به جای این سرمربی آرژانتینی است که باوجود چهار شکست در نیم فصل اول، سرخ ها را در صدر جدول لیگ برتر قرار داده است.

این شایعات تازه در شرایطی منتشر شده که باتوجه به رویه و رفتار باشگاه از زمان صحبت های کالدرون و خروج این مربی از ایران، هواداران تا حد خیلی زیادی حق را به کالدرون داده و علیه مدیرعامل و سرپرست تیم موضع گرفته‌اند.

پرسپولیسی ها ابتدا از در انکار مسائل وارد قضیه شدند و بعد از مدتی با پذیرش اتفاقات سعی در حل و فصل ماجرا با سیاست انفعالی گرفتند اما سخت‌گیری های کالدرون هرگز به پایان نرسید و اکنون این موضوع وارد فاز جدیدی شده که حالا پذیرش آن از دست باشگاه پرسپولیس خارج است.

از صحبت های اخیر معاونت ورزش قهرمانی و همچنین پستی که مازیار ناظمی در توییتر خود منتشر کرده نیز می‌شود این برداشت را کرد که همانطور که در استقلال یک مربی ایرانی هدایت کار را در دست گرفته و تیم ملی نیز به یک سرمربی ایرانی خواهد رسید، پرسپولیس نیز در همین مسیر قرار دارد؛ مسیر قطع همکاری با کالدرون. گابریل کالدرون هافبک تیم آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۰ و همبازی مارادونا که شاید در واکنش به این خبر، شاید مطلب جدیدی را در اینستاگرام خود پست کند.

گفته می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد، یک مربی ایرانی جانشین کالدرون خواهد شد.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top