تاریخ انتشار: جمعه 1398/10/27 - 14:56
کد خبر: 342549

در حاشیه نمازجمعه این هفته تهران

هوای نسبتا سرد همراه با بارش خفیف برف و همچنین تراکم جمعیت در ورودی های اصلی مصلای امام خمینی (ره) نوید بخش حضور جمعیت میلیونی را داشت و خطیب نماز جمعه این هفته تهران رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، روز جمعه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ قشرهای مختلف مردم تهران همرنگ و هم صدا خود را به مصلای امام خمینی (ره) رساندند تا بار دیگر نمایشی از اتحاد و همدلی مردم را در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهند.

هوای نسبتا سرد همراه با بارش خفیف برف و همچنین تراکم جمعیت در ورودی های اصلی مصلای امام خمینی (ره) نوید بخش حضور جمعیت میلیونی را داشت و خطیب نماز جمعه این هفته تهران رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حوالی ساعت ۱۱ بود که درهای اصلی مصلا بدلیل ازدحام جمعیت بسته شد و سیل خروشان جمعیت در خیابان های اطراف از جمله قنبرزاده، شهید مفتح و حتی بزرگراه های شرقی و غربی منتهی به مصلای امام خمینی (ره) بسته شد.

جمعیت موج به موج و گروه به گروه با شعار  دادن این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا خود را به خیابان های اطراف مصلای امام خمینی (ره) بودند.

پیرزنی که از مناطق جنوبی پایتخت (نعمت آباد) خود را به این جمعیت رسانده بود به خبرنگار ایرنا گفت:‌ به عشق رهبر، این مردم و کشورم آمدم تا بار دیگر از نظام و کشورم دفاع کنم.

وی که دیگر نای راه رفتن نداشت در گوشه ای از صحن مصلا نشسته بود و در حالی که پلاکارد تصویر رهبری در دستش بود اعلام کرد: با این جمعیت امام و شهدا روحشان شاد شد و دشمنان باید بدانند که مردم همیشه پشتیبان این نظام و رهبری بودند.

وقتی که خطبه های نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع شد موج جمعیت به چند کیلومتر خیابان های مصلا رسیده بود و بسیاری از مردم از طریق بلندگوهای تعبیه شده در طول مسیر عاشقانه در حال گوش دادن به فرمایشات معظم له بودند.

برخی از افراد در ابتکاری جالب پرچم کشور آمریکا و همچنین تصویر ترامپ را زیر پا له می کردند و برخی دیگر نیز با در دست داشتن تصویر شهید قاسم سلیمانی شعار می دادند یا منتقم...

همچنین بارها و بارها پرچم آمریکا و اسرائیل توسط نمازگزاران به آتش کشیده شد.

خطبه های نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری تمام شد و پس از برگزاری نماز جمعه و همچنین نماز عصر سیل خروشان مردم با شعارهایی مبنی بر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا به مراسم جمعه انقلابی ۲۷ دی ماه پایتخت پایان دادند.

همچنین نیروهای انتظامی، پلیس راهور، مترو، اتوبوسرانی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی خدمات امدادی، درمانی و حمل و نقلی مناسبی به نمازگزاران ارائه کردند و همچنین بدلیل سرمای هوا تعدادی از ایستگاه های صلواتی با چای و آش داغ از مردم پذیرایی کردند.

جمعه این هفته پایتخت نیز در دفتر زرین انقلاب اسلامی ثبت  وضبط خواهد شد چرا که امروز نیز همچون ۲۲ بهمن، همچون ۱۳ آبان و همچون مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی همه آمده بودند تا بار دیگر از این نظام و کشور دفاع کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top