تاریخ انتشار: شنبه 1398/10/28 - 23:56
کد خبر: 342722

ادعای عجیب دانشگاه ایلام درخصوص سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار شده شهرداری برای ترم تحصیلی جدید، خط واحدی در محدوده دانشگاه ایجاد کند تا دانشجویان به جای سرویس‌های ایاب و ذهاب از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص حذف سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی گفت: با توجه به اینکه طبق قوانین، دانشگاه ایلام در قبال تامین سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان در بیرون از محوطه دانشگاه هیچ تعهد و وظیفه‌ای ندارد و با اینکه این دانشگاه در حریم شهری قرار دارد، موظف نیستیم به دانشجویان سرویس ایاب و ذهاب اختصاص دهیم.

صیدی افزود: تا چندی پیش، دانشگاه ایلام جزو محوطه شهری محسوب نمی‌شد و از همین رو، برای دانشجویان سرویس رفت و آمدی تعیین کرده بودیم و به صورت ترمی، بخشی از هزینه این سرویس را از دانشجویان اخذ می‌کردیم و مابقی آن را دانشگاه تقبل می‌کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام اضافه کرد: سالانه مبلغی بالع بر ۸۰۰ میلیون تومان به این منظور هزینه می‌کردیم در حالی که جزو وظایف شهرداری است، خط واحدی در این مسیر قرار دهد و ایستگاه‌هایی برای تردد دانشجویان در نزدیکی دانشگاه ایجاد کند.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که دانشگاه ایلام در کنار دو دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگیان استان قرار دارد و دو دانشگاه پیام نور و آزاد نیز در مسیر این دانشگاه واقع شده اند و در همین راستا با توافقی که در کمیسیون دانشجویی استان ایلام صورت گرفته، این مسئله مورد تایید قرار گرفته بود که سالانه هزینه‌ای برای سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان در نظر بگیریم و اینکار را انجام می‌دادیم، اما اکنون با رایزنی‌هایی که انجام داده ایم قرار شده شهرداری برای ترم تحصیلی جدید، خط واحدی در این مسیر قرار دهد و چندین ایستگاه در این محدوده ایجاد کند تا دانشجویان به جای سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشگاه از آن‌ها استفاده کنند.

صیدی ابراز کرد: این اتوبوس‌ها قرار است در ساعات پیک تردد دانشجویان در این خط تردد داشته باشند و از هر دانشجو کرایه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ تومان اخذ کنند. با انجام این پروسه، هزینه‌ای که سالانه به سرویس ایاب و ذهاب اختصاص می‌دادیم را به سلف سرویس و خدمات خوابگاهی و تفریحی برای دانشجویان اختصاص می‌دهیم.

وی اذعان کرد: این خط قرار است از اول بهمن ماه در این مسیر ایجاد شود و تا زمانی که فعالیتش آغاز نشود، سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی همچنان به دانشجویان خدمات ارائه می‌دهند و هر زمان که فعالیت آن آغاز شد، اطلاع رسانی‌های لازم برای دانشجویان را انجام می‌دهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top