تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/11/02 - 19:20
کد خبر: 343257

مزایای استفاده از رپورتاژ در برندینگ و سئو سایت

رسیدن به نتایج عالی در رپورتاژ‌آگهی بستگی به نوآوری یک پروموشن و محتوای تبلیغاتی دارد که باید بر­طبق استراتژی‌های خاص و نظرات نوین باشد، چون درصد دید خبرهای ارائه شده بالا می‌­رود و حتی سایت‌­های زیادی خبر را دوباره نشر می‌­دهند

خبرنامه دانشجویان ایران: همه وبمستر­ها در جهت افزایش کاربران سایت خود و بالا بردن ترافیک سایت همیشه در جستجوی روش هایی  موثر می­‌باشند. یکی از این روش‌های پرطرفدار آگهی و یا به صورت ویژه رپورتاژ آگهی است. این روش باعث می‌شود که این وب مستران هم پول زیاد­تری را کسب کنند و هم برند خود را با ارزش تر از قبل کنند. پس نتیجه می‌­گیریم ما همه باید به دنبال روش‌هایی کاربردی برای این موضوع باشیم.

مطمئن باشید هر روش و تکنیکی که در عملکرد رتبه سایت در گوگل تاثیرگذار باشد باعث می‌­شود که افراد شاغل در سئو و همچنین وبمستر­ها طرفدار آن شوند.

حالا می‌خواهیم ببینیم که از چه روش‌ها و راهکارهایی باید استفاده کنیم تا بتوانیم تاثیر رپورتاژ را بر روی موضوع سئو و برندینگ را افزایش دهیم و از مزایای آن برای تبلیغات دیجیتال استفاده کنیم.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌­هایی بپردازیم که اثر رپورتاژ آگهی روی برندینگ و سئو را بالا می­برند.

مهم‌ترین نکات برای نوشتن رپورتاژ آگهی
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این است که محتوا منحصر به فرد و در عین حال جذاب برای مخاطب هدف باشد. و شدیدا از نسخه‌برداری از دیگر سایت‌ها و منابع اجتناب کنید.                                                          

هیچ‌وقت این موضوع را فراموش نکنید که ماهیت رپورتاژ با آگهی تبلیغاتی کاملا با هم متفاوت است. اگر دوست دارید که تبلیغات مستقیم انجام دهید از فکر نوشتن رپورتاژ بیرون بیایید. یکی از اشتباهاتی که بعضی افراد در نوشتن رپورتاژ مرتکب می‌شوند این است که آن را با کاتالوگ تبلیغاتی اشتباه می‌گیرند. به این مسئله توجه کنید که زمانی یک رپورتاژ تاثیر خوبی روی کاربران خواهد گذاشت که در قالب یک مقاله آموزشی، متن خبری و یا مشابه با مقالات همان سایت ارائه شود.

برای اینکه تیتر جالب‌تری داشته باشید پیشنهاد می­‌کنیم که تا هرجا که امکان دارد خبری باشد و سعی کنید دو پاراگراف نخست را بیشتر به آشنایی صنعت خود بپردازید و بعد به عنوان مقاله و خبر راجع به پروموشن تبلیغاتی‌تان بنویسید.

سعی کنید به قابلیت‌­های مهم و تفاوت خدمات و محصولات‌تان بپردازید و کاربر را به عنوان فردی کنجکاو به فعالیت‌­های کسب و کار خودتان تبدیل کنید تا برای ورود به سایت شما تمایل زیادی پیدا کند.

سعی کنید به طور استاندارد واژه­‌های کلیدی مورد نظر سئو را در نوشته خبر به کار ببرید و اساسی‌ترین واژه‌­ها را به سایت لینک دهید. سعی کنید یک کلمه را به نخستین صفحه و دو کی‌ورد اساسی را به صفحه­‌های داخلی مربوط لینک‌دهی کنید.

در رپورتاژ آگهی سعی کنید یک یا دو عکس را به کار ببرید و همچنین در عکس‌­ها قالب برند کسب و کار خودتان را به بهترین شکل وارد کنید.

چه وب‌سایت‌هایی مناسب رپورتاژ برای کسب و کار مربوط به ما هستند؟
مسئله اول این می­‌باشد که در جهت منتشر کردن رپورتاژ آگهی، سایت­های خبری شناخته شده و پر کاربر را انتخاب کنید.

سعی کنید وبسایت‌­هایی که مخاطبین مورد نظر شما بیشتر در آنها وجود دارند را انتخاب کنید. حتما مخاطب های سایت­‌های مربوط به آی‌تی یا لایف استایل با مخاطبین خبرگزاری‌­های سیاسی نوعشان فرق می‌­کند.

اگر شما سایت‌­های گوناگونی را داخل یک یا چند دسته انتخاب کنید، کاربران زیاد و مختلفی برند شما را خواهند شناخت. سعی کنید ابتدا در مورد سایت‌­های خبری گوناگون شناخت کسب کنید و سپس به تبلیغات اینترنتی بپردازید.

 به عنوان روابط عمومی دیجیتال، رپورتاژ اگهی در برندینگ تاثیر ویژه‌­ای دارد، پس اگر برترین سایت را برگزینید مطمئنا نقش بسیار بالایی در بازاریابی و برندینگ خواهد داشت. سعی کنید کار را به عهده‌­ی کسی بگذارید که واقعا خبره باشد.

کمپانی‌های زیادی در جهت افزایش اثر بالاتر رپورتاژ آگهی، روش­‌های کاربردی عرضه کرده اند و مطمئنا این کمپانی‌ها سایت­‌های گوناگون را بهتر می‌­شناسند و همچنین توانایی تعامل بیشتری با آن‌ها را دارند. در نتیجه بهترین کمک را برای گرفتن نتیجه قابل قبول‌تر می‌­تواند ارائه کنند و می­‌توانند شما را در زمینه بازاریابی و سئو به جایگاه مناسبی برسانند در صورتی که درست انتخاب شوند.

رپورتاژ در چه وبسایت‌­هایی در حوزه‌ی سئو نقش مهم‌تری دارد؟
دوباره موضوع اساسی در این زمینه پیدا و انتخاب کردن پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین سایت‌­ها می‌­باشد و اینکه از آرشیو شدن همیشگی رپورتاژ مطمئن شوید، به خاطر اینکه بعد از زمانی سایت­‌های جدید امکان دارد خبر و یا مقالات قدیمی‌تر را از روی سایت خودشان پاک کنند.

شما باید حتما اطمینان کسب کنید وب سایتی را که برمی­‌گزینید در نوشته خبر در حدود 3 هایپر لینک فالو همیشگی را در خبر یا مقاله برای شما می­‌گذارد این موضوع به این دلیل است که از لحاظ دانش سئو بک لینک نوفالو تاثیر خاصی بر روی سئو سایت شما نخواهد داشت.

یکی از اساسی‌ترین موضوعات، نقش داشتن رپورتاژ بر سئو وبسایت و همچنین ترفیع رتبه گوگل، بالا بودن اعتبار صفحه و اعتبار دامنه سایتی که انتشار کننده است می­‌باشد. در بین تمام سایت­‌های ایرانی، خبرگزاری­‌های پرکاربر و پرطرفدار بالاترین اتوریتی و یا اعتبار را در اختیار دارند.

مهم بودن استراتژی تبلیغاتی و منتشر کردن رپورتاژ آگهی در شکل کمپین که مخفف شده­‌ی روابط عمومی دیجیتال و یا DPR  یا PR در جهت بالا بردن میزان موفقیت همان رپورتاژ آگهی می‌­باشد، ما باید از خواسته‌­های سئو، مارکتینگ و برندینگ به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کنیم و در این رابطه ما به یک نقشه یا استراتژی در زمان کوتاه و همچنین یک برنامه ریزی و استراتژی بلند مدت احتیاج داریم.

ارائه‌­ی DPR حتما در یک سایت یا نهایتا دوتا نقش خواهد داشت اما نمی‌­توان از فیدبک آن توقع خیلی زیادی داشت. به شکل برنامه‌ریزی شده و کمپین‌­های تعیین شده‌ای، رپورتاژ باید در طی سال در سایت­‌های خبری بی‌شماری انتشار گردد تا ما بتوانیم در زمینه‌­ی سئو، مارکتینگ و برندینگ به موفقیت‌­های خیلی زیادی دست پیدا کنیم. با وجود اینکه کمپین‌­های رپورتاژ آگهی هم اکنون مخارج کمتری در مقایسه با کمپ­ین‌های دیگر تبلیغاتی دارند و واقعا تاثیرگذار هستند و از نظر مالی صرفه اقتصادی دارند و اگر برند­های حرفه­‌ای‌تر در کمپ­ین‌های گوناگون دوباره به انتشار خبر بپردازند نشان دهنده‌­ی گرفتن نتایج عالی و راضی بودن آن‌ها از بازخورد آن می‌باشد.

نوآوری در ساخت محتوا
رسیدن به نتایج عالی در رپورتاژ‌آگهی بستگی به نوآوری یک پروموشن و محتوای تبلیغاتی دارد که باید بر­طبق استراتژی‌های خاص و نظرات نوین باشد، چون درصد دید خبرهای ارائه شده بالا می‌­رود و حتی سایت‌­های زیادی خبر را دوباره نشر می‌­دهند و یا بازدیدکنندگان، خبر را با افراد نزدیکشان اشتراک‌گذاری می‌­کنند که این به معنای هنر ساخت یک محتوا می‌­باشد.

 

سعی کنید محتوای رپورتاژی که می‌­نویسد طوری باشد که ارائه دهنده­‌ی اخبار سودمندی باشد و یا به شکل کامل برای یادگیری باشد تا بتوانید موارد جدیدی را به افراد آموزش دهید و مطالعه‌­ی آن برای افراد مفید باشد یا یک موضوع و یا دانشی را به مخاطب اضافه کند. همچنین اگر شما بتوانید همراه با آن به شکلی بسیار تاثیرگذار به خصوصیات سایت­ خودتان و یا محصولات و کاربرد­های اساسی و یا مزیت رقابتی خود نسبت به سایر رقبا بپردازید بی‌شک موثرتر خواهد بود.

دیدی که بعضی از وبمستر­ها به رپورتاژ دارند به طوری است که رپورتاژ برترین کاربرد را برای پیشرفت رتبه­‌ی سایت در گوگل و سئو دارد که این نگاهی کاملا صحیح می‌باشد در صورتی که به شکلی درست و در جایی درست و با هدف درست اجرا شود.

این موضوع به این معناست که اگر یک متن رپورتاژ آگهی که در راستای استراتژی‌ها و اهداف اصلی هر کسب و کار که می‌تواند برندینگ، فروش بیشتر، افزایش ترافیک سایت و .... باشد و همچنین در یک سایت یا پلتفرمی که پرسونای مخاطبین مشابه داشته باشد و در زمان مناسبی منتشر شود می‌تواند مقدار بسیار زیادی ما را به هدف کسب و کاری که مورد نظر ما است نزدیک کند.

در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ گاها از آن به عنوان دوپینگ و یا کاتالیزور هم یاد می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
صندوق بین‌المللی پول از بهبود نرخ بیکاری در ایران خبر داد
مقایسه ساعت اورینت با سیتیزن
پلیس راهور: از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنید
اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top