تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/06 - 15:41
کد خبر: 343649

برگزاری نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از ۱۱ بهمن

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای قوی شدن در مقابل دشمن و هم چنین تاکیدات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همایش سیاسی این اتحادیه با عنوان ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد زادمهر دبیرکل  جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری که ظهر امروز در خبر گزاری دانشجو برگزار شد، از برگزاری نشست سیاسی این اتحادیه خبر داد و گفت: نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ۱۱ تا ۱۴ بهمن ماه در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست ۳۰۰ نفر از اعضای دفاتر هشتادگانه اتحادیه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ۳ برنامه مجزا از هم برگزار می‌شود گفت: نخستین برنامه این همایش همایش سیاسی ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب بوده که شامل تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و موضوع انتخابات مجلس است هم چنین دومین برنامه برگزاری مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است که در روز ۱۳ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۱۸ برگزار می‌شود

زادمهر تصریح کرد: همزمان با برگزاری همایش سیاسی این اتحادیه مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با سخنرانی شخصیت‌های مهم کشوری و با حضور ادوار این اتحادیه از جمله اعضای هیئت موسس اتحادیه برگزار می‌شود. همچنین در این مراسم ویژه نامه هم شاگردی ویژه سی سالگی اتحادیه جامعه اسلامی و تولیدات تصویری رونمایی می‌شود

زادمهر با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز ۱۴ بهمن برگزار می‌شود، افزود: میهمانان این همایش قطعی شده اند و اسامی آن‌ها اواخر هفته رسانه‌ها از طریق رسانهه ا. اعلام می‌شوند.

وی ارایه لیست و معرفی نامزد‌های مورد حمایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را از برنامه‌های این اتحادیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در تهران و شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: این لیست ممکن است با دیگر لیست‌هایی که در حمایت از کاندیدا‌ها ارایه می‌شود اشتراکاتی داشته باشد. به هر حال ما با گروه ها، نامزد‌ها و احزاب جلسات زیادی برگزار کرده ایم، ولی ذیل حزب و گروه خاصی نیستیم و به طور مستقل عمل خواهیم کرد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای قوی شدن در مقابل دشمن و هم چنین تاکیدات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همایش سیاسی این اتحادیه با عنوان ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

زادمهر با تاکید بر اینکه باید علاوه بر ورود به جزئیات بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند کلان اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در یک سال گذشته نیز مورد بررسی قرار بگیرند و همچنین بگوییم که برای آینده چه برنامه‌هایی داریم، افزود: پس از وقایعی که به دنبال افزایش قیمت بنزین، شهادت سپهبد سلیمانی و سقوط هواپیمای اکراینی در کشور رخ داد قطعا دشمن به دنبال تکرار چنین اتفاقاتی خواهد بود با این وجود یکی از راهبرد‌های اصلی جامعه اسلامی دانشجویان در صورت بروز چنین اتفاقاتی این است که ابتدا سنگر دانشگاه و سپس فضای جامعه را حفظ کنیم و در این راستا تلاش می‌کنیم تا آن کنشگری که انتظار داریم دانشجو در سطح جامعه انجام دهد شکل بگیرد.

همچنین قلعه نوعی دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در این نشست خبری گفت: همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب با محوریت تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و محور‌های ۴۰ سالگی گام دوم انقلاب در بخش‌های اقتصاد، امنیت و مجلس جوان و انقلابی برگزار می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top