تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/08 - 20:02
کد خبر: 343997

اجاره ماشین‌های مختلف در نصف جهان با اتولی

معمولا تصویر عموم بر این است که ماشین های لوکس گزینه ایده‌آلی برای سفرهای طولانی به حساب نمی‌آیند، اما دسته‌ای از ماشین‌های لوکس هستند که برای سفرهای اکتشافی، کویر و کوه پیمایی طراحی شده‌اند. با یک جستجوی ساده در لیست ماشین‌های ثبت شده در اصفهان، در سامانه رزرواسیون اتولی خودروی مناسب سفر خود را انتخاب کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: اصفهان، نصف جهان، شهری که از لحاظ جاذبه‌های گردشگری درصدر شهرهای پربازدید در ایران قرار دارد و روزانه توسط مردم محلی و ساکنان شهرهای دیگر بازدید می‌شود. اگر شما قصد بازدید از اصفهان را در یک روز دارید، هیچ چیز به اندازه یک وسیله نقلیه ایمن به شما این اطمینان را نمی‌دهد که بتوانید در یک روز از تمامی جاذبه‌های شهر دیدن کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. پراکندگی جاذبه‌ها در این شهر به گونه‌ای است که پس از بازدید از یک مجموعه برای دیدن مجموعه دیگر باید مسافتی کوتاه با ماشین طی شود، بنابراین شما می‌توانید با اجاره یک ماشین بدون راننده بیش‌ترین لذت را از گشت شهری خود ببرید. همچنین اگر اجاره ماشین در اتولی با راننده، نگرانی بابت پارک خودروی خود در مکان‌های شلوغ و پرتردد نخواهید داشت. ماشین اجاره‌ای علاوه بر این که در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند به شما این امکان را می‌دهد تا شهر را به سبک خود بدون توقف‌های تعیین شده با وسایل حمل و نقل عمومی در زمانی که می‌خواهید بازدید کنید.

از آن جایی که خیابان‌های منتهی به مناطق توریستی، شلوغ و پرترافیک می شوند،  اجاره ۲۰۶ گزینه مناسبی برای گشت شهری در اصفهان محسوب می‌شود. ابعاد کوچک این خودرو، سرعت قابل توجه و جذابیت ظاهری آن را به خودرویی ایده‌ال تبدیل کرده که همواره در صدر خودروهای انتخابی قرار دارد. همچنین اجاره پژو 206 سدان هم برای یک گشت خانوادگی و یا دوستانه بسیار مناسب است که به راحتی می‌توانید هر دو مدل این پژو را از سامانه اتولی اجاره کنید. کافی است بعد از قبول شرایط اجاره، در محل مشخص شده حاضر شوید و خودروی خود را تحویل بگیرید.

اتولی همچنین این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با درنظر گرفتن هدف و مقصد سفر خود، خودروی مورد نظرتان را اجاره کنید و برای زمان مشخص در اختیار داشته باشید. موقعیت اصفهان در مرکز ایران باعث شده تا این استان به مقصدی پرطرفداران برای علاقمندان به کویر شناخته شود، بنابراین اجاره یک خودروی مناسب برای سافاری در کویر و یا ماشینی برای سفر به شهرها و کویرهای اطراف اصفهان این امکان را به گردشگر می‌دهد تا امکان برنامه‌ریزی برای یک سفر یک روزه یا چند روزه را برای خود داشته باشد. خودورهای شاسی بلندی مانند پاترول و هایلوکس در جمله بهترین این ماشین‌ها هستند. اجاره این خودروهای گران قیمت اما کاربردی به کاربر یا اجاره‌گیرنده این اجازه را می‌دهد تا با اطمینان خاطر به مناطق کویری سفر کنند و از رانندگی لذت ببرند. فراموش نکنید هرگز بدون راهنمای محلی به مناطقی مانند کویر و جنگل که با آن آشنایی ندارید، سفر نکنید.

از طرف دیگر وجود کارخانه‌های صنعتی مهم در استان اصفهان باعث شده تا سفرهای روزانه کاری افزایش یابد، بنابراین اجاره ماشین در تهران گزینه‌ی مناسبی برای مدیریت بهتر یک روز کاری می‌تواند باشد. اجاره خودورهای اتومات و شاسی‌بلند گزینه مناسبی هستند، زیرا فشردگی روزهای کاری باعث افزایش خستگی می‌شود و رانندگی با ماشین‌های دنده‌ای بر خستگی آن اضافه می‌کند. ماشین‌های شاسی بلند در دسته ماشین‌های گران قیمت دسته‌بندی می‌شوند اما شما می توانید باتوجه به بودجه خود و طیف وسیع ماشین‌های شاسی بلند، ماشین خود را اجاره کنید. درواقع، اتولی به اجاره دهنده‌ها این امکان را می‌دهد تا با ثبت خودرو، مشخصات آن و تصاویر مربوط به آن، اجاره‌گیرنده مناسب شرایط خود را پیدا کنند. بنابراین شما به عنوان اجاره‌گیرنده همیشه شانس انتخاب خودروی مناسب با شرایط خود را دارید.

اجاره ماشین به عنوان اجارهگیرنده به شما این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینههای بالا نگهداری و تعمیر ماشین، ماشین مورد نظر خود را برای مدتی معین در اختیار داشته باشید. در زمان اجاره ماشین کافی است از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید تا سفری سالم داشته باشید. اما به عنوان اجارهدهنده، شما این فرصت را دارید که از ماشین خود با اطمینان خاطر کسب درآمد کنید و البته سلامت ماشین شما با پوشش بیمهای مناسب تظمین شده ‌است.

علاوه بر موارد اشاره‌شده اجاره ماشین در اصفهان مزایای زیر را در بردارد:

اجاره ماشین در اصفهان به شما این امکان را میدهد که بدون نگرانی از نبود تاکسی و یا دیر رسیدن به ایستگاه مورد نظر، یک روز عالی کاری را فارغ از صفهای طولانی اتوبوس و تاکسی و یا انتظار برای قبول درخواست شما از سوی سامانههای آنلاین رزرو تاکسی را داشته باشید. درواقع اصفهان به عنوان مقصد بسیاری از سفرهای تفریحی و فرهنگی شناخته می‌شود که با اجاره ماشین می‌توانید با خیالی راحت‌تر بین دو مکان تردد کنید، تجربه رانندگی با وسیله مستقل خود را تجربه کنید و از اصفهان لذت ببرید.

تصور کنید در یک شب رویایی در اصفهان با ماشین موردعلاقه خود رانندگی می‌کنید و تنها با چند کلیک ساده و قبول شرایط اجاره این ماشین را برای ساختن شبی فراموش نشدنی بدست آورده‌اید و البته فراموش نکنید که تنها قرار است هزینه اجاره ماشین را پرداخت کنید و نه هزینه خرید آن را. درواقع در حین برگزاری یک مراسم خصوصی ساده یا تشریفاتی، فارغ از بودجهای که برای آن در نظر گرفتهاید، میتوانید ماشین ایدهآل خود را برای این شب رویارویی کرایه کنید. بنز، لیموزین، پورشه تنها تعداد محدودی از خودروهای انتخابی شما در سامانه رزرواسیون اتولی هستند.

حتی اگر دارای ماشین شخصی هستید، میتوانید با یک انتخاب هوشمندانه ماشین مناسبی برای سفر و گشت شهری اجاره کنید، بنابراین اجاره ماشین تنها برای کسانی که دارای خودروی شخصی نیستند، گزینه‌ی ایده‌آلی به حساب نمی‌آید. با اجاره خودرو، علاوه بر آنکه از استهلاک  خودروی خود جلوگیری میکنید، میتوانید ماشینی را انتخاب کنید که به نسبت ماشین خود دارای مصرف سوخت بهینهتر یا به عبارتی کمتر  است، یا فضای بیشتری برای سرنشینان و چمدانها دارد و یا حتی ماشینی لوکس یا کلاسیک به نسبت ماشین شما به حساب می آید.

اجاره ماشین از اصفهان به سایر مقصدها باعث میشود تا بتوانید در هزینههای سفر خود، به ویژه هزینه های حمل و نقل به میزان قابل توجهی صرفهجویی کنید، زمان کمتری را به نسبت اتوبوس و تاکسی‌های دربست برای رسیدن به مقصد بعدی در نظر بگیرید. در طول مسیر میتوانید از جاذبههای بیشتری بازدید کنید و زمان بیش‌تری را به گشت و گذار اختصاص دهید. فرض کنید یک خودروی شاسی بلند را برای سفر به جنوب ایران انتخاب کردید، ظرفیت و ایمنی این خودرو باعث می‌شود که سفر دلپذیری را تجربه کنید و رانندگی ایمنی را با توجه به استانداردهای بالای خودرو داشته باشید. اگر تصمیم دارید با خانواده یا دوستان خود از یک تا چند روز از شهر اصفهان و شهرهای اطراف آن بازدید کنید، اجاره ماشین شاسی‌بلند، لوکس و یا اتومات به شما این امکان را می‌دهد که به صورت گروهی سفر کنید، هزینه‌های حمل و نقل را کاهش دهید و درطول مسیر از باهم بودن لذت ببرید.

معمولا تصویر عموم بر این است که ماشین های لوکس گزینه ایده‌آلی برای سفرهای طولانی به حساب نمی‌آیند، اما دسته‌ای از ماشین‌های لوکس هستند که برای سفرهای اکتشافی، کویر و کوه پیمایی طراحی شده‌اند. با یک جستجوی ساده در لیست ماشین‌های ثبت شده در اصفهان، در سامانه رزرواسیون اتولی خودروی مناسب سفر خود را انتخاب کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top