تاریخ انتشار: جمعه 1398/11/11 - 23:01
کد خبر: 344223

حمله نکونام به قلعه‌نویی پس از شکست مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باعث افتخارم است با کارلوس کی‌روش مقایسه شوم و امیدوارم فوتبال ملی ما به 50 سال قبل بازنگردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: دیروز گفته شد تیم من از سیستم کی روش استفاده می‌کند. فکر می‌کنم منظور کی روش استنلی بوده و باید به او بگویند به او پاسپورت نمی‌دهند بتواند به تیم ملی بیاید. دوم اینکه باعث افتخار من است که با کی‌روش (سرمربی سابق تیم ملی) مقایسه بشوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند.

وی ادامه داد: بعد از رفتن کی روش دیدیدیم تیم ملی ما چه شرایطی پیدا کرد. امیدوارم فوتبال ما به 50 سال قبل برنگردد. باشگاه بزرگ سپاهان و هوادارانش باید بدانند که یک مربی نباید راجع به مربی حریف صحبت کند. من هر طوری که بخواهم بازی می‌کنم. مگر کسی که بکش زیرش بازی می‌کند، کس دیگری در مورد آن صحبت می‌کند. البته این اشکالی هم ندارد. 

نکونام اضافه کرد: مربی‌ای که فکر می‌کند در حد تیم ملی است یک اشتباه بزرگ است. محرم نویدکیا از دوستان خوب من است. دوست داشتم او را ببینم. او آدم بزرگ و باهوشی است و مربی بزرگی می‌شود و حواسش به همه چیز است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد کیفیت فنی بازی عنوان کرد: ما در دقایق ابتدایی بازی تمرکزمان را از دست دادیم. یک خطا گرفته شد که خطا نبود. روی سانتر گل خوردیم، طبق معمول روی ضربات ایستگاهی و سانتر گل خوردیم. اشتباهات فردی باعث شد این گل را دریافت کنیم. من دو بازیکن به تیم امید دادم و آنها اولین بازی‌ خودشان را بعد از نیم فصل برای ما انجام دادند. ضعیف بودند و نمی‌دانم چرا این‌طور شدند. ایوب والی را  به خاطر سرماخوردگی نداشتیم. قاسم‌نژاد و آبشک را هم نداشتیم. اشتباهات فردی هم اذیت‌مان کرد.

وی در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: داور می‌دانست چه کار کند. شک نکنید او با سوت و کارت و ساکت کردن من بازی را درست کرد. یعنی با قضاوت خودش باعث شد تیم ما عصبانی شود. بنیادی‌فر در بازی نساجی و فولاد خوب بود و محروم شد. امروز هم با سوت‌هایی که زد و کارت‌هایی که داد تمرکز تیم من را بهم زد. من تا به حال ندیده‌ام در اصفهان داوری به ضرر سپاهان باشد. 

نکونام در توضیح صحنه‌ای که داور با او و قلعه‌نویی صحبت کرد، گفت: داور ما را صدا کرده و می‌گوید با هم حرف نزنید. در صورتی که ما با هم حرف نمی‌زدیم و فقط هر دو اعتراضمان به داوری بود. این راحت‌ترین کاری بود که داور می‌توانست انجام بدهد. پارسال هم با او صحبت کردم. به هر حال این زخم کهنه‌ای بود که مانده بود. بنیادی‌فر روز خوبی نداشت، بازی را طوری قضاوت کرد که تیم ما عصبانی بشود. 

سرمربی فولاد در مورد اخراج مربی فولاد گفت: مربی ما کوچک‌ترین حرفی نزد و اگر حرفی زده باشد من این فوتبال را رها می‌کنم و می‌روم. داور چهارم به مربی ما گفت که تو را اخراج می‌کنم و او هم گفت که اخراج کن و داور چهارم به داور بازی گفت که مربی ما را اخراج کند. واقعا اتفاق عجیبی افتاد، اما ما در فوتبال بودیم و هستیم و از این اتفاقات عجیب و غریب زیاد دیده‌ایم. باید آنقدر قوی باشیم که بتوانیم به این اتفاقات مسلط باشیم. 

وی اضافه کرد: من نگفتم تمام صحنه‌های مسابقه، گفتم در صحنه‌هایی که به خصوص در نیمه اول به بازیکن من کارت داد چه اتفاقی افتاد و چه شد؟ اگر خطای شدید بود و همه بازیکنان به سمت داور دویدند می‌گفتیم درست است. کمک به سمت مربی من آمد و گفت اخراجت می‌کنم، او هم گفت اخراج کن و کمک‌داور به موعود بنیادی‌فر گفت ایشان را اخراج کنید و مربی من اخراج شد.

نکونام در مورد کیفیت تیمش در بازی امروز اظهار داشت: این بازی برای تیم ما که اولین بازی‌اش بعد از تعطیلات بود و 4 بازیکن جدید اضافه شدند، سخت بود. ما طراوت همیشگی را نداشتیم و از شرایط خوب دور بودیم، اما مطمئن باشید دوباره به شرایط خوبمان برمی‌گردیم. در 20 دقیقه آخر دیدید که توپ از نیمه ما عقب‌تر نمی‌رفت، مگر اینکه بازی بکش بکش می‌شد. دو بازیکن من به تازگی اضافه شدند و به زودی با تیم هماهنگ می‌شوند. ما در آینده شرایطمان بهتر می‌شود. 

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا اگر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود، تیم ملی ما با همین روشی که او (نکونام) معتقد است بازی خواهد کرد، گفت: اجازه بدهید ببینیم تکلیف تیم ملی چه می‌شود. فوتبال ما 50 سال به عقب برگشته، زمانی از ذوب‌آهن بازیکن می‌گرفتیم اما از دسته 2 بازیکن یواشکی به تیم ملی آمد. سعی کنند برای کی‌روش استنلی پاسپورت ایرانی بگیرند تا در تیم ملی کمک‌مان کند. کسی که حرف می‌زند باید جوابش را بشنود. من در میان این مردم زندگی می‌کنم و این طور نیست که کسی به من حرفی بزند و جوابش را ندهم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top