تاریخ انتشار: شنبه 1398/11/12 - 23:44
کد خبر: 344338

کوشکی: اصلاح‌طلبان به تخریب رقبا روی آورده‌اند

کارشناس مسائل سیاسی درباره ایجاد تبلیغات سوء اصلاح‌طلبان علیه اصولگرایان گفت:‌ شأن و اعتقادات نیروهای انقلابی اجازه نمی دهد وارد بازی کثیف جنگ تبلیغاتی شوند و با حریف مقابله به مثل کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی، گفت: این روزها، با استفاده از فضای مجازی که قانون و کنترل خاصی ندارد و با نظارت خارجی که بهترین امکان را برای ایجاد جنگ روانی دشمن فراهم می‌کند، برای تخریب رقبا استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از طریق فضای مجازی در سال‌های ۹۴ و ۹۶ رأی کسب کردند و معجزه این فضا را درک کردند، گفت: فضای مجازی عملاً در دست دشمنان کشور است و توسط آنها اداره می‌شود و هر شخصی را هم بخواهند در لیست سیاه خود قرار می‌دهند.

استاد دانشگاه تهران گفت: یک هفته بعد از شهادت سردار سلیمانی شش هزار کاربر توئیتر حذف می‌شوند و این مؤید همین مطلب است. بنابراین شاهد زمینی یک‌طرفه هستیم و اصلاح‌طلبان عادت به بازی در زمین یک طرفه دارند.

کوشکی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان همواره در سالهای گذشته با روش تخریب، رأی کسب کرده اند زیرا هرگز کارنامه‌ای برای ارائه نداشته‌اند، گفت: اصلاح طلبان چهره‌های شاخصی برای حل مشکلات جامعه ندارند در نتیجه چون امکان کار ایجابی ندارند به دنبال تخریب هستند. 

وی ادامه داد: فقر چهره‌های توانمند در این جریان را می‌توان در بحران شهرداری در سالهای اخیر مشاهده کرد. اصلاح‌طلبان یک چهره نداشتند تا بتوانند به عنوان شهردار تهران از آنها استفاده کنند.

کوشکی به استفاده از جنگ روانی توسط اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: آنها به جای مدیر جهادی و نیروی توانمند برای حل مشکل مردم، دارای کارشناسان جنگ روانی هستند؛ افرادی که تخصص در مظلوم‌نمایی و تخریب دارند و مدعیان بزرگی هستند.

وی افزود: «یوزف گوبلس» وزیر تبلیغات آلمان نازی باید در محضر اصلاح‌طلبان زانوی شاگردی بر زمین بزند.

این استاد دانشگاه درباره روند تخریب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: اصلاح طلبان در زمان انتخابات ریاست جمهوری ابزار دیگری به جز تخریب نداشتند. آنها رقیب آقای روحانی را قاتل معرفی کردند و می‌گفتند اگر روحانی پیروز نشود جنگ به وقوع می‌پیوندد و در پیاده روها دیوار کشیده می‌شود.

کوشکی ادامه داد: اکنون هم اصلاح‌طلبان از همین راه وارد می‌شوند و تخریب‌ها به مراتب بیشتر می‌شود، زیرا متأسفانه کنترلی هم بر فضای مجازی وجود ندارد. آنها فضای انتخابات را به سمت و سوی مسموم  آکنده از جنگ روانی می‌برند و می‌توانند صندلی‌های مجلس را به دست بیاورند و الا در انتخابات سالم و شفاف و برابر بختی برای پیروزی ندارند.

وی با بیان اینکه نهادهای مسئول غیردولتی نباید اجازه انجام چنین کارهایی را به آنها بدهند، گفت: شاهد هستیم که از آلبانی، ریاض و اسرائیل نیروهای انقلابی تخریب می‌شوند. منافقان از آلبانی و سعودی‌ها از ریاض و اتاق جنگ روانی اسرائیل به زبان فارسی بر علیه نیروهای انقلابی توئیت می‌کنند و در تلگرام مطالبی را منتشر می‌کنند. مکمل آنها هم شبکه های معاند من و تو و بی بی سی و صدای آمریکاست. اصلاح طلبان هم از داخل اقدام به تخریب نیروهای انقلابی و ارزشی می‌کنند.

کوشکی با تأکید بر هماهنگی رسانه ای اصولگرایان در زمان انتخابات گفت: اصولگرایان برای مقابله با عملیات تخریب روانی جبهه رقیب باید فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. شأن و اعتقادات نیروهای انقلابی اجازه نمی‌دهد وارد بازی کثیف جنگ تبلیغاتی شوند و با حریف، مقابله به مثل کنند.

وی ادامه داد: چنانچه نیروهای انقلابی با یکدیگر هماهنگ نباشند و فضای رسانه ای جبهه انقلاب یکسو نشود شاید مانند سال ۹۶ جامعه ما قربانی جنگ روانی شود و مجلسی مانند مجلس دهم شکل بگیرد که موجب شرمساری شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم از عملکرد دولت و مجلس ناراضی هستند درحالیکه در سال ۹۶ هم رضایت نداشتند، افزود: فضای مجازی می‌تواند بازی کاملاً باخته روحانی را به نفع اصلاح‌طلبان به بازی بُرده تبدیل کند. این جبهه به جای داشتن نیروی مدیریتی برای حل مشکلات مردم، دارای متخصص جنگ روانی و تخریب است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top