تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/13 - 12:42
کد خبر: 344387

نوروز ۹۹ با تورهای جنوب شرق آسیا

البته نباید فراموش کرد که بسیاری از کسانی که تور بالی را انتخاب می‌کنند، به قصد رفتن به سواحل این جزیره، این مکان را برای تعطیلات انتخاب کرده‌اند. سواحلی همچون نوسا دوا، کوتا، سانور یا بالانگان که هر کدام‌شان برای سلیقه‌ای مناسب هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرزمین‌های جنوب شرق آسیا، همیشه یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد سفر، برای سر کردن تعطیلات در تمام دنیا به حساب می‌آید. ما امروز می‌خواهیم سفر به تایلند و بالی را به شما معرفی کنیم که دو مورد از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در این منطقه بوده و همیشه جزو محبوب‌ترین‌ها میان ایرانیان نیز به حساب می‌آیند.

نوروز 99 در نقاط مختلف تایلند
تور تایلند نوروز 99 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد، اما سفر نوروزی شما، به کدام مقصد در تایلند خواهد بود؟ این کشور مقاصد بسیار متنوعی دارد که هر کدام‌شان برای سلیقه‌ای مناسب هستند. برای مثال اگر سفر به تایلند به مقصد بانکوک صورت پذیرد، شما با مجموعه‌ای بزرگ از تفریحات مختلف و نقاط دیدنی مواجه هستید. مراکز تفریحی متعددی که روزهای شما را یکی پس از دیگری، به بهترین شکل پر می‌کنند.

بانکوک دیدنی‌های زیادی دارد که از معابد جذاب و متفاوت‌ش آغاز شده و تا رودخانه‌ی زیبای‌ش، مراکز خرید متفاوت و بازارهای متعددش ادامه می‌یابد. بانکوک شهری با چندین مرکز خرید مدرن و زیبا و همچنین چندین بازار بزرگ است. در این بین، خوردن غذاهای خیابانی، بودن در پارک‌های آبی و همچنین گشت زدن در خیابان‌های آن را نیز باید به لیست بلند فعالیت‌هایی که می‌توانید در این شهر تجربه کنید اضافه کرد.

نوروز ۹۹ با تورهای جنوب شرق آسیا

اما پیش از انتخاب تور نوروز 99 تایلند، بهتر است با مشاوران ما در مقتدرسیر تماس بگیرید تا در انتخاب مقصد مناسب، شما را یاری کنند. زیرا شما می‌توانید از میان جزایر زیبای تایلند نیز یکی را برای سفر در نظر بگیرید. جزایری هم‌چون کرابی که از زیباترین نقاط کشور بوده و جدا از سواحلی با شن‌های سفید، آبی کریستالی و انواع مراکز طبیعی برای گشت و گذار، پارک‌های آبی و فعالیت‌های متنوع آبی نیز در آن‌جا برای‌تان فراهم شده است.

سفر به پاتایا، پوکت، فی فی و ... دیگر انتخاب‌های شما هستند و هر کدام‌شان می‌توانند خاطره‌ای فراموش نشدنی برای‌تان در تور تایلند بسازند. البته همیشه می‌توانید تورهای ترکیبی را نیز در ذهن داشته باشید، تورهایی که در آن‌ها، می‌توانید به دو شهر سفر کنید یا تورهای طولانی که از اول عید آغاز شده و با گشتن در چندین شهر تایلند، در نهایت آخر عید به اتمام می‌رسد.

تایلند هم می‌تواند برای خانواده‌ها مناسب باشد، هم برای کسانی که می‌خواهند مجردی به سفر بروند. هر کس در این مسافرت، امکان انجام فعالیت‌های مخصوص به خود را دارد و می‌تواند از موقعیت‌های مختلفی که برای‌ش فراهم است، استفاده کند. در مجموع تور نوروزی تایلند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعطیلات نوروزی شما به حساب می‌آید، جایی که می‌توانید گردش کنید، تفریح کنید، به خرید مشغول شوید و از زیبایی‌های طبیعی بی‌نهایت جذاب، لذت ببرید.

نوروز در بالی، تکه‌ای از بهشت
بالی از آن دست جزایری است که به خاطر چیزهای زیادی، از جمله سواحل‌ش معروف شده و این سواحل شنی و بسیار زیبا، تنها جذابیت آن به حساب نمی‌آید. در این جزیره‌ی دوست داشتنی، شما زیبایی‌های طبیعی بسیاری پیدا می‌کنید که بخواهید از آن‌ها بازدید به عمل آورید. از جنگل‌های گرم‌سیری تا چندین آبشار بسیار زیبا که همیشه با استخرهای طبیعی زمردین همراه‌اند و این امکان را به شما می‌دهند تا از گرمای تابستانِ همیشگی جزیره، به خنکای آب‌شان پناه ببرید و در آن‌ها به شنا بپردازید.

البته نباید فراموش کرد که بسیاری از کسانی که تور بالی را انتخاب می‌کنند، به قصد رفتن به سواحل این جزیره، این مکان را برای تعطیلات انتخاب کرده‌اند. سواحلی همچون نوسا دوا، کوتا، سانور یا بالانگان که هر کدام‌شان برای سلیقه‌ای مناسب هستند. بعضی از این سواحل معروف، دارای شن‌های سفید، آب شفاف و آرام و تجهیزات رفاهی بسیار زیادند و شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را در آن‌ها تجربه کنید. بعضی سواحل کم‌تر شناخته شده، خلوت‌تر بوده و فضایی آرامش‌بخش دارند و بعضی دیگر نیز برای گردشگران تخصصی‌تر خوبند، مثل سواحلی مخصوص موج سواری یا سواحلی که برای شیرجه از صخره‌های‌ش معروف است.

نوروز ۹۹ با تورهای جنوب شرق آسیا

بالی البته دارای تفریح‌گاه‌های مختلفی است.  جدا از تمام فعالیت‌های متنوع آبی از جمله قایق‌سواری، جت اسکی، غواصی و ...، همیشه می‌توانید روی پارک آبی استثنایی و بسیار جذاب واتربوم حساب کنید. پارک ماجراجویی تریتاپ، هم از جمله بهترین تفریح‌گاه‌های بالی است که اگر اهل هیجان باشید، می‌توانید کارهای بسیار جالبی را در آن تجربه کنید. پارکی که برای هر سنی، بازی مخصوص به خود را داشته و در محیط جنگلی درست شده است. در مجموع، بالی دارای چندین پارک بازی و آبی، موزه، گالری هنری و ... است و شما می‌توانید روزهای‌تان را به بهترین شکل پر کنید.

اگر اهل خرید هم باشید، همیشه گزینه‌های متنوعی برای‌تان در بالی وجود دارد. این جزیره بر خلاف بسیاری از جزایر دیگر اندونزی، دارای چند مرکز خرید بسیار خوب، همچون Kuta Beachwalk یا Discovery است که در آن می‌توانید برندهای بزرگ جهانی را پیدا کنید. اما اگر قصد خرید سوغات را دارید، حتما به بازارهای متعدد جزیره بروید تا صنایع دستی بسیار زیبا را با قیمتی پایین، تهیه کنید. تمام این‌ها را گفتیم تا بدانید سفر به بالی، شامل روزهایی جذاب و خاطره‌انگیز خواهد شد و تعطیلات عید در تور بالی نوروز 99، بهترین انتخاب برای تعطیلات‌تان خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top