تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/11/16 - 11:37
کد خبر: 344689

نوروز ۹۹ با تورهای هند و سریلانکا

از میان شهرهای متنوع و متعدد توریستی سریلانکا، ۳ شهر مهم آن در لیست تورهای ایرانی قرار دارد. کندی، کلمبو و بنتوتا این سه شهرند. کندی طبیعتی جنگلی دارد که در مرکز این کشور قرار گرفته و سال‌ها به عنوان پایتخت آن بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نوروز در ایران همه چیز را دگرگون می‌کند. یکی از موارد مهمی که برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی فقط در نوروز رخ می‌دهد، سفر خارجی است. به دلیل تعطیلات طولانی که معمولاً در دیگر مواقع سال گیر نمی‌آید، برخی صرفاً عید را برای سفر خارجی بر می‌گزینند. برای عاشقان فرهنگ و تاریخ، چند مسیر ویژه در جهان وجود دارد، یکی از آن‌ها کشور هند با شهرهای گردشگری متعدد و متنوع و آثار بی‌نظیر تاریخی و فرهنگی‌ست. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای شرق آسیا، تلاش می‌کند تا شما را با تورهای این منطقه در نوروز 99 آشنا کند.

تور هند نوروز 99؛ تمدنی بزرگ با جاذبه‌های کم‌نظیر
تور هند نوروز 99 از مسیرهایی‌ست که برای عاشقان دیدن آثار تاریخی، یک رؤیای بی‌نظیر محسوب می‌شود. فرهنگ مردم این کشور و مهم‌تر از آن آثار تاریخی و فرهنگی آن‌ها سبب شده تا با وجود مشکلات فراوان این کشور، توریست‌های زیادی به آن سفر کنند و از آن دیدن نمایند.

از بسته‌هایی که در تور نوروزی هند به مسافران عرضه می‌شود مهم‌ترین آن‌ها تور مثلث طلایی هند است. به دلیل آن که در این تور ۳ شهر خارق‌العاده‌ی دهلی، آگرا و جیپور مورد بازدید مسافران قرار می‌گیرد نام مثلث طلایی بر آن گذاشته شده است. این ۳ شهر، بیش‌ترین آثار تاریخی هند را در خود قرار داده‌اند. منار قطب، معبد آکشاردام، دروازه‌ی هند و بسیاری موارد دیگر از جاذبه‌های دهلی، قلعه سرخ و تاج محل معروف از آثار دیدنی آگرا و نهایتاً قلعه آمر، هوا مجل و جل محل و بسیاری آثار دیگر از دیدنی‌های جیپور هستند. در کنار این موارد، مسافران در دهلی و جیپور امکان خرید از مراکز خرید لوکس و شیک را خواهند داشت، همچنین در جیپور امکان خرید جواهرات به‌خصوص سنگ‌های قیمتی برای مسافران فراهم است. اما آگرا مرکزی برای خرید سوغات مناسب با قیمتی بی‌نظیر خواهد بود.، از ادویه و چای هندی تا فیل‌های چوبی که به درد سوغات خواهد خورد.

نوروز ۹۹ با تورهای هند و سریلانکا

اما علاوه بر این مسیر بی‌نظیر، گوا به عنوان یکی از سواحل مدرن و پیشرفته‌ی هند در لیست بسته‌هایی‌ست که به مسافران تور هند عرضه می‌شود. طبیعت خارق‌العاده‌ی استوایی منطقه، سواحلی با ماسه‌های درخشان و همچنین آب‌های آرام و ساکت منطقه، همه سبب می‌شوند تا برای یک استراحت بی‌نظیر در نوروز 99، مسافران این بسته را برای سفر خود برگزینند.

پس اهل هر نوع از سفر باشید در هند برای شما گزینه‌ای فراهم است. همین حالا تصمیم بگیرید و با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و پس از مشورت در مورد شرایط تورهای هند، خرید خود را نهایی کنید.

تور سریلانکا نوروز 99؛ فرهنگ هندی با سواحل استوایی
در جنوب شرقی هند، جزیره‌ای نه چندان کوچک که در مقابل وسعت هند، رنگ می‌بازد قرار دارد. این جزیره که در ایران بیشتر به نام سیلان شناخته می‌شود، سریلانکا نام دارد. این کشور هم در سال‌های طولانی تحت سیطره انگلستان و استعمار بوده است. از این رو برخی از آثار این منطقه، از این دوران به جای مانده‌اند.

مهم‌ترین وجه در مورد سریلانکا، طبیعت خارق‌العاده‌ی آن است که تحت تأثیر آب و هوای استوایی‌ست. این مسأله هم در مورد جنگل‌های انبوه این کشور صدق می‌کند و هم در مورد سواحل بی‌نظیر آن. برخی این مسیر را برای موج‌سواری انتخاب می‌کنند چرا که در بخشی از سواحل این کشور، موج‌های بلند که برای این امر مطلوب است وجود دارد. اما تور سریلانکا برای مسافران ایرانی به مقاصدی برگزار می‌شود که سواحل آرام و دنجی دارند و مسافران امکان لذت بردن و آرامشی بی‌نظیر را در سفر خود خواهند داشت.

تورهای نوروزی سریلانکا با دوایرلاین ایر عربیا و سلام ایر برگزار می‌شود که یکی در شارجه و دیگری در مسقط توقفی دارند و سپس مسافران را به مقاصد مورد نظر می‌رسانند. معمولاً تورهای این مقصد، به مدت ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شوند و زمان مناسبی را برای گشت و گذار یا تفریح در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهند.

نوروز ۹۹ با تورهای هند و سریلانکا

از میان شهرهای متنوع و متعدد توریستی سریلانکا، ۳ شهر مهم آن در لیست تورهای ایرانی قرار دارد. کندی، کلمبو و بنتوتا این سه شهرند. کندی طبیعتی جنگلی دارد که در مرکز این کشور قرار گرفته و سال‌ها به عنوان پایتخت آن بوده است. کلمبو هم حالتی بندری ساحلی دارد و علاوه بر شهر سواحلی جذاب دارد. پس اگر علاوه بر لذت آب‌تنی می‌خواهید با اهالی منطقه و فرهنگ‌شان آشنا شوید، این‌جا مقصد مناسبی‌ست. بنتوتا اما یک مقصد کاملاً ساحلی با هتل‌های لوکس و زیباست، پس اگر قصد استراحت در تعطیلات نوروزی را دارید، حتماً این مسیر را در برنامه‌ی خود بگنجانید. دست شما در انتخاب مسیرها باز است ولی ممکن است وابسته به مسیر انتخابی، در برگزیدن ایرلاین مورد نظرتان محدود شوید.

اگر به دنبال مسیری تازه و نو که در سال‌های گذشته به آن سفر نکرده‌اید، برای سفر نوروزی خود می‌گردید، سریلانکا می‌تواند یک مسیر بی‌نظیر باشد، چرا که هوای آن هم هنوز رو به گرما نرفته است. پس به دقت شهرهای این مسیر را بررسی کنید، شرایط تورها را ببینید و با کارشناسان ما در آژانس آویسا برای کسب مشاوره تماس گرفته و در صورت انتخاب این مسیر، تور سریلانکا نوروز 99 خود را خریداری کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top