تاریخ انتشار: شنبه 1398/11/19 - 11:31
کد خبر: 344888

در بزرگ‌ترین نشست‌های دانشجویی چه گذشت؟

بهمن ماه داغ تشکل‌های بزرگ دانشجویی

بهمن ماه داغ تشکل‌های بزرگ دانشجویی

فراغت از امتحانات پایان ترم دانشگاه، برای دانشجویان فرصتی برای استراحت و تجدید قوا فراهم می‌کند، اما برای فعالان دانشجویی زمان مغتنم و ارزشمندی است تا برخی برنامه‌هایی که در طول ترم امکان اجرای آن را نداشتند، در این موقعیت پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فراغت از امتحانات پایان ترم دانشگاه، برای دانشجویان فرصتی برای استراحت و تجدید قوا فراهم می‌کند، اما برای فعالان دانشجویی زمان مغتنم و ارزشمندی است تا برخی برنامه‌هایی که در طول ترم امکان اجرای آن را نداشتند، در این موقعیت پیاده کنند. در همین راستا بزرگترین تشکل های دانشجویی در فاصله بین دو ترم اردوها و نشست های آموزشی تشکیلاتی برگزار کردند که جزئیات آن ها به شرح زیر است:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل امسال هجدهمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر را در مشهد مقدس برگزار کرد؛ این اردوی آموزشی 11 تا 18 بهمن‌ماه با حضور 700 نفر از فعالان اتحادیه در سه بخش اصلی و با شعار « عدالتخواهی ساختارمند، اقتصاد توانمند» برگزار شد.

برنامه ها و مهمانان هجدهمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر

حسن رحیم‌پور ازغدی
حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در هجدهمین دوره آموزشی، تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور  گفت: شعار دوره‌ آموزشی جهاد اکبر(عدالت‌خواهی ساختارمند، برای اقتصاد توانمند) بسیار هوشنمدانه انتخاب شده و پاسخ به دو شبهه مهمی است که گاها از نگاه مدرنیته درباره‌ی نگاه اقتصادی عدالت‌خواهی دینی مطرح می شود.

وی ادامه داد: یکی از آن شبهه‌ها این است که برخی می‌گویند مذهبیونی که شعار عدالت خواهی می‌دهند، نگاه شخصی به مسایل دارند و تفسیرشان از عدالت در همین حد است، درحالی که در غرب نیز با قوت گرفتن جریان سرمایه داری، کم‌تر از عدالت‌خواهی صحبت می‌شود و هیچ‌وقت از عدالت در اشخاص و عدالت  در حاکمیت صحبت نمی‌شد، هر چند در این میان تعریف چپ‌ها از عدالت با تعریف دینی ازعدالت شباهت‌هایی دارد.

بیش تر بخوانید// نشان دادن ضعف موجب تحمیل تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد/ رفاه آری، رفاه‌پرستی هرگز!

مرتضی آقا تهرانی
در ادامه هجدهمین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با حضور در جمع دانشجویان ضمن پاره ای از توضیحات پای سوالات و طرح دغدغه دانشجویان نیز نشست.

دبیرکل جبهه پایداری در این نشست گفت: بیکاری جوانان و مسکن و ازدواج جوانان، امروزه از مشکلات اصلی کشور است که متاسفانه عملکرد دولت فعلی در سال‌های گذشته دامنه‌ی آسیب این مشکلات را افزایش داده است، در خصوص این مشکلات، با متخصصین مربوطه، جلساتی برگزار شده و طرح‌هایی برای رفع نابسامانی‌های موجود ارائه شده است، برخلاف تصور بسیاری از افراد، منشا بیشتر مشکلات داخلی است که باید از داخل حل شود.

بیش تر بخوانید// منشا بیشتر مشکلات داخلی است/ در بین اصولگرایان افتراق وجود دارد

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در پنجمین روز از اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر، بیان کرد: ما اکنون در زمان ویژه‌ای به سر میبریم، اتفاقات اخیر مرا به یاد تابستان سال ۶۸ می‌اندازد، در آن دوران نیز، اتفاقات فشرده‌ای هم‌چون ترور سران کشور را داشتیم، مقام معظم رهبری فرمودند اینکه ۴۰ سال است، علی رغم این دشمنی‌های گسترده، هنوز انقلاب اسلامی برپا است، یک معجزه است و خود اثبات کننده‌ی الهی بودن این انقلاب است.

وی ادامه داد: شاید در دهه‌ی شصت، درصورت مشاهده تحرکات منافقین در کشور، نگران سقوط انقلاب بودیم، اما اکنون ماموران امنیتی ما نگران حوزه نفوذ ما در بغداد و دمشق هستند.

بیش تر بخوانید// خروجی تشکل‌ها و دانشگاه‌ها باید جوان‌ م‍ومن حزب‌الهی باشد/ جنگ ما با آمریکا، جنگ اراده‌ها و امیدها است

امیر دریادار خانزادی
امیر حسین خانزادی در “همایش قاسمیون” که در پنجمین شب اردوی آموزشی-تشکیلاتی “جهاد اکبر” انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، گفت: ملتی که تاریخ خود را فراموش کند، محکوم به تکرار خواهد بود، از ابتدای انقلاب تا کنون اتفاقاتی رخ داده که برخی از آن‌ها یوم‌الله نام گرفته است، مقام معظم رهبری در خطابه اخیر خود در نماز جمعه، به خوبی به تعریف ایام الله پرداختند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت انقلاب در گام اول، اقداماتی بود که در دهه‌ی اول انقلاب منجر به تثبیت انقلاب شد، بسیاری از انقلاب‌های جهان در همان سال‌های ابتدایی متوقف شده‌اند، سپهبد شهید قرنی، اولین شخصی است که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب به فرماندهی ارتش منصوب می‌شود، وی در حدود ۱۵ سالگی وارد مدرسه نظامی می‌شود و بعد از چند سال به درجه سرلشگری می‌رسد و حتی مسئولیت واحد اطلاعات ارتش شاهنشاهی را به عهده می‌گیرد، وی در این منصب، از فساد گسترده موجد در ارتش شاهنشاهی مطلع می‌شود، اما وقتی سعی بر اقدام علیه فساد می‌کند، زندانی می‌شود اما بعد از آزادی همواره حرکت انقلابی خود را ادامه می‌دهد.

بیش تر بخوانید// جوان انقلابی قدرت را برای خدمت می‌خواهد

علی غلامی
علی غلامی در “همایش راه‌نشان” که در ششمین روز از اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، گفت: از نظر اسلام زنان مکلف به حضور در جامعه‌‌اند، حضور در جامعه برای بانوان یک حق نیست، که یک تکلیف است، چرا که در قرآن نیز، وقتی خداوند می‌خواهد بر موضوعی تاکید کند، مرد و زن را با هم مورد خطاب قرار می‌دهد و در قرآن امربه معروف و نهی از منکر که یک امر اجتماعی است، هم از مرد و هم از زن خواسته شده است.

وی ادامه داد: اصل حاکم بر روابط ما حیا و عفاف است، ما حجاب را به بحران و مسئله تبدیل کردیم چرا که حیا و عفاف را فراموش کرده‌ایم، حیا ملکه‌ای در وجود ما است که باعث می‌شود از انجام گناه پرهیز کنیم، عفاف را نیز می‌توان در نحوه‌ی راه رفتن،صحبت کردن، لباس پوشدن و زینت فرد مشاهده کرد.

بیش تر بخوانید// حضور در جامعه نه حق زن، که تکلیف وی است/دلیل تضییع حقوق زنان، نبود قانون نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، در چهارمین روز از اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر، بیان کرد: کسی که می‌خواهد قله را فتح کند، باید رنج‌های بسیاری را تحمل کند، اینکه انسان چه قله‌ای را برای خود معین کرده است، قیمت و ارزش وی را نشان می‌دهد، گام دوم نیز به این معناست که ملت ایران در مسیر رسیدن به قله حرکت کرده و پیش آمده است و نیاز دارد تا هم‌چنان در مسیر رسیدن به قله، حرکت کند.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم از حاج قاسم سلیمانی صحبت کنیم باید از اهداف بلند وی، همت، تلاش و مجاهدت وی صحبت کنیم، اولیای خدا مجاهدت شبانه‌روزی داشتند،  طبق آیات قرآن اگر هدف بلندی داشته باشیم و متناسب با آن تلاش کنیم، به شرط داشتن ایمان موفق خواهیم شد.

بیش تر بخوانید// یکی از اشکالات موجود در فضای کار فرهنگی موازی کاری‌های بی‌حاصل است

جامعه اسلامی دانشجویان
سی یکمین دوره همایش سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان با شعار ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب را از ۱۱ تا ۱۴ بهمن‌ماه در محل واحد علوم‌وتحقیقات تهران برگزار کرد؛ 300  نفر از اعضای این اتحادیه دانشجویی از 80 دفتر جامعه اسلامی در دانشگاه‌‌های سراسر کشور در این نشست حضور داشتند.

برنامه ها و مهمانان همایش سی سالگی جامعه اسلامی دانشجویان

غلامعلی حداد عادل
غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی رهبر انقلاب اسلامی و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در همایش سیاسی "ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب" که توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، گفت: در روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شعار مشخص و هدف صریح انقلابیون تغییر رژیم سلطنتی به جمهوری اسلامی بود ولی از همان سال ۴۱ که امام پرچم مبارزه را به دست گرفته بود و در تمام سال های بعد، همه میدانستند که همه گرفتاری های ما از آمریکاست اما ملت هدف نزدیکش سرنگونی رژیم شاه بود.

او ادامه داد: مبارزات و درگیری ها شروع شد؛ یک طرف انقلابیون و جمهوری اسلامی و طرف دیگر آمریکا بود؛ به مرور زمان هر چه زمان گذشت، نوع دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی تغییر کرده است و هر چه به سمت زمان فعلی حرکت میکنیم این دشمنی آشکارتر می شود.

بیش تر بخوانید//از دانشجویان در انتخابات استفاده می‌کنیم!/ تشریح ماجرای لیست ۱۵۹ نفره شورای ائتلاف +عکس

مهرداد بذرپاش
مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مجلس در نشست سیاسی سالانه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جوان‌سازی در گام دوم انقلاب یعنی سیستم عامل اداره کشور متفاوت شود.

بذرپاش با بیان اینکه جوان‌سازی عصاره گام دوم است، افزود: جوان‌سازی مدیریت فقط به تغییر چند فرد که سن بالاتری دارند، نباید خلاصه شود.

بیش تر بخوانید// بذرپاش: کاهش سن مدیریت کشور یک ضرورت است

حسن عباسی
حسن عباسی رئیس اندیشکده تعیین در سی و یکمین نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جدای از زحماتی که اعضای تشکل در دانشگاه‌های مختلف دارند یکی از برنامه‌ها باید تربیت کادر برای آینده انقلاب باشد و تشکل‌های دانشجویی به این سمت بروند که کادر متخصص توانمند، انقلابی و متعمد و باتقوا تربیت کنند.

وی از شهادت سردار سلیمانی به عنوان یک تحول فرهنگی یاد کرد و گفت: تربیت سردار سلیمانی در یک فرایندی صورت گرفت و امروز هم تربیت کادر برای آینده انقلاب هم از طریق همین تشکل‌ها صورت می‌گیرد.

بیش تر بخوانید//شرایط امروز انتخابات مجلس مانند ماجرای سال ۶۰ است/ تحلیل آمریکا این است مجلس و رئیس‌جمهور بعدی ایران غربگرا نیستند

سینا کلهر
سینا کلهر معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش های مجلس،درباره شاخص‌های یک نماینده خوب مجلس، گفت: گزارش‌های معاونت قوانین مجلس نشان می دهد که بیش از 80 درصد قوانینی که در مجلس به تصویب می رسد اصلاح قوانین قبلی است. عمر برخی از این قوانین که اصلاح می شوند حتی به یک سال هم نمی رسد. در نتیجه مجلس درگیر دور باطلی از قانون گذاری و اصلاح همان قوانینی است که خود وضع کرده است.

بیش تر بخوانید// نتیجه ۱۷۸ مورد سؤال از وزار هیچ اطلاعی در دسترس نیست/ بیش از ۸۰ درصد مصوبات مجلس اصلاح قوانین قبلی است!

حجت‌الاسلام رستمی
حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که عصر امروز ( ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ ) در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: امروز دشمن جنگی تمام عیار را علیه ما آغاز کرده، آنها سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند؛ تحریم‌هایی برخی کشورها گفتند که ظرف ۶ ماه علیه ما اعمال می‌شد ما را فرومی‌پاشند.

وی ادامه داد: انقلاب چهل سال پیش رفته و جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب، به توفیقات بسیاری دست یافته است.

بیش تر بخوانید// حجت‌الاسلام رستمی: مکتب سردار سلیمانی قدم گذاشتن در راه جهاد است

نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی
چهل‌ودومین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی به نام شهید حسین یوسف‌اللهی و از هشتم بهمن‌ماه در اردوگاه آبعلی آغاز شد.

برنامه ها و مهمانان چهل‌ودومین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی

میزگرد انقلاب اسلامی و چالش های پیش رو معطوف به نقش دانشجویی در انتخابات پیش رو با حضور روح الله ایزدخواه و علی خضریان از فعالین سابق دانشجویی در نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار گردید.

ایزدخواه در میزگرد انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش رو معطوف به نقش دانشجویی در انتخابات پیش رو بیان کرد: جامعه یک موجود پیچیده، پویا و محرک است و اصلاح این موجود به راحتی امکان پذیر نیست.

خضریان در میزگرد انقلاب اسلامی و چالش های پیش رو معطوف به نقش دانشجویی در انتخابات پیش رو بیان کرد: از سال 84 به بعد ما شاهد یک کثرت دیدگاه و دچار یک خلاء گفتمانی شده ایم، بعد از 84 ما شاهد دو جریان غرب گرا و درون زا هستیم که برخی از اصولگرایان واصلاح طلبان، درون زا هستند یا اصولگرایان و اصلاح طلبانی هم غرب گرا هستند، صورت مطلق ندارد.

بیش تر بخوانید// ایزدخواه: این ما هستیم که باید مدام موتور مطالبات خود را روشن کنیم/ خضریان: باید افکار و نگاه کلان نماینده را مد نظر قرار دهیم

وحید جلیلی
وحید جلیلی در نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی که امروز یکشنبه 13 بهمن برگزار شد، در ابتدای اظهارات خود گفت: شما تلگرام را برسی کنید پر از کانال های آتئیستی هست، چرا اینگونه هست؟ چون به سئوالاتشان پاسخ داده نشده ولی ما نمیتوانیم به عقب برگردیم و دوباره از وجود خدا بحث کنیم اما کسی هم جلوی آن ها را نگرفته آزادی بیان وجود دارد فضای باز وجود دارد مخالفان بیایند و نظرشان را بدهند، من خودم بارها با علی مطهری و آقای شکوری مناظره کرده ام.

بیش تر بخوانید// دفاع از جمهوری اسلامی، هنر محسوب می‌شود/ عدالت به کاسبی تبدیل شد

حسن رحیم‌پور ازغدی
حسن رحیم‌پور ازغدی عضوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی که یکشنبه 13 بهمن برگزار شد، گفت: در جواب کسانی که می گویند که ما حساسیت اعتقادی نداریم یعنی لزومی ندارد حاکم عادل باشد، حکومت که عادل باشد خروجی مثبت است. میگویند در عالم سنت توجه بیشتر روی صفات شخصی بوده ولی در عالم مدرن صفات ساختاری مطرح است.

وی در ادامه افزود: درعالم شیعی اصال تفکیکی نبوده، منتها تاکید هم شده است که سیستم بستر کار است و کارکنندگان همان افراد هستند ولی وقتی فردی از نظر ایدئولوژیک اختلاس را بد نمی داند و زرنگی می داند پس چه می شود؟ بسیاری از دزدیهای بزرگ توسط آدم های سیاسی صورت می گیرد و حتی با استفاده از قانون اختلاس می کنند. پس صفات شخصی لازم و مهم است اما کافی نیست.

بیش تر بخوانید// ما مطالبه‌گریم ولی طلبکار نیستیم!/ ضداستکبار باید جهانی عمل کند نه ملی!

دفتر تحکیم وحدت
سی‌و‌ششمین نشست میاندوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (دفتر تحکیم وحدت) برگزار خواهد شدنشست دفتر تحکیم با شعار آزادی آگاهی و پویایی جمهوری، دوازدهم تا هجدهم بهمن در مشهد مقدس برگزار شد. آموزش‌های سیاسی و تشکیلاتی محور اصلی این نشست است و 300 نفر از اعضای دفتر تحکیم در دانشگاه‌های مختلف کشور در این نشست حضور داشتند.

برنامه ها و مهمانان سی‌و‌ششمین نشست میاندوره دفتر تحکیم وحدت

حسن رحیم پور ازغدی
حسن رحیم پور ازغدی در افتتاحیه سی و‌ششمین نشست میاندوره اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: انقلاب اسلامی آمده تا موانع رشد و تکامل فردی و اجتماعی را با تعریف اسلامی و با مشارکت مردم و اراده عمومی بردارد. ۲۲ بهمن ۵۷ موانع حرکت برداشته شد نه اینکه انقلاب تمام شد.

او ادامه داد: گزارش دادن به افکار عمومی وظیفه اعضا شورا نبوده است. من شخصا از زمان آقای خاتمی پیشنهاد دادم که کل مذاکرات شورا علنی شود مثل مجلس شورای اسلامی. پیشنهاد کردم اما جالب است آن زمان نشد و دولت بعدش مدتی شد و دوربین فیلم برداری هم داخل شورا آوردند که ضبط کنند و داشته باشند که در مسائل مختلف هر کسی چه موضعی دارد و همچنین معلوم شود چه چیزی تصویب شده است و چرا. صوت و متن آن زمان هست اما علنی نشد. ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث و مسئله محرمانه نداریم.

بیش تر بخوانید//در شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئله محرمانه نداریم

حجت الاسلام مصطفی رستمی
حجت الاسلام مصطفی رستمی در ششمین روز از سی و ششمین نشست میان دوره ای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور دفتر تحکیم وحدت که در سالن همایشهای سازمان تبلیغات مشهد برگزار می شد، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به تشکل های دانشجویی گفت: پیام رهبری در سال 73 به دفتر تحکیم وحدت هنوز تازه است و پیام جدید ایشان خطاب به تشکل ها بر نیاز کشور به عنصر مومن حزب اللهی تاکید دارد.

وی به حوادث رخ داده در 45 روز اخیر و حوادث 40 سال گذشته انقلاب اسلامی و شباهت اتفاقات رخ داده با تابستان سال 60 اشاره کرد و افزود: آن روز نگرانی عمده درباره بقای نظام بود و تحلیل منافقان بر این بود که جمهوری اسلامی تا پایان تابستان 60 باز بین خواهد رفت، اما امروز این نگرانی در حوزه تمدنی نظام اسلامی و خارج از مرزهای فیزیکی ایران وجود دارد و بقای نظام با این حجم از فشار نشان از امداد الهی است.

بیش تر بخوانید// خروجی مکتب حاج قاسم باید تربیت جوان مومن حزب اللهی باشد

عباسی مهر
پیوست جمهوری اسلامی ایران باسایرین یک پیوست خداباور است و وجه تمایز اسلام با سایر حکومت های دیگر ، حکومت داری کردن آن است .در انقلاب اسلامی مردم جایگاه ویژه ای دارند و عضو جدایی ناپذیر حکومت هستند و این مردم باید همراه حکومت باشند وگرنه حکومت برانداخته می شود.حکومت اسلامی تحقق پیدا نمی کند مگر اینکه مردم پا به پای امام خود جلو بیایند. اینجا مشروعیت نظام با مردم گره میخورد.هسته اصلی نظام مردم را باور دارد ، اما این بدنه کار گذاراست که غافل از مردم است.

نگاه امام و امت با افزایش اگاهی ها تحقق پیدا می کند و رسیدن به مراحل بزرگتر از طریق همراهی مردم میسر است.افزایش اراده ملی منجر به افزایش آگاهی می شود.

همزمان با برگزاری این نشست ها، پیام رهبر معطم انقلاب خطاب به تشکل ها و اتحادیه‌های دانشجویی منتشر شد.

پیام رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات توسط حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها قرائت شد.

در بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب که توسط حجت‌الاسلام رستمی قرائت شد، آمده است: « اولا سلام من را به آنان برسانید، ثانیا بگوئید امروز بیشتر از همیشه کشور به عنصر مومن حزب‌اللهی نیاز دارد. هرچه می‌توانند روی مبانی پافشاری کنند.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top