تاریخ انتشار: شنبه 1398/11/26 - 16:51
کد خبر: 345610

تقویم ثبت‌نام و اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد

یکی از اصلی‌ترین مسائل در بحث اعزام‌ها به اردوی راهیان نور آگاهی دانشجویان از زمان ثبت‌نام و اعزام آنهاست؛ برنامه‌ای که براساس آنچه روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، در بیشتر دانشگاه‌ها از نیمه دوم بهمن آغاز می‌شود و اعزام‌ها نیز بیشتر از اوایل اسفند خواهد بود

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فرهیختگان آنلاین، هرساله با رسیدن به فصل‌های پایانی سال تب و تاب برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور بین دانشگاهیان بالا می‌گیرد؛ مناطقی که بعد از گذشت نزدیک به 30 سال از دوران دفاع مقدس، هنوز هم برای مردم و به‌ویژه قشر دانشجو ناشناخته است و با قدم گذاشتن در آنجا، گویی تمام صحنه‌هایی که رزمندگان از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها خلق کرده‌اند، برای بازدیدکنندگان زنده می‌شود؛ صحنه‌هایی که نسل امروز دانشجو آن را تنها در فیلم‌ها و مستندهای پخش‌شده از رسانه ملی یا پرده نقره‌ای سینما دیده‌اند.

طبیعتا یکی از اصلی‌ترین مسائل در بحث اعزام‌ها به این مناطق آگاهی دانشجویان از زمان ثبت‌نام و اعزام آنهاست؛ برنامه‌ای که براساس آنچه روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، در بیشتر دانشگاه‌ها از نیمه دوم بهمن آغاز می‌شود و اعزام‌ها نیز بیشتر از اوایل اسفند خواهد بود و دانشجویان هر دانشگاه برای انجام مراحل ثبت‌نام باید به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه خود مراجعه کنند؛ البته در سال‌های پیش میزان استقبال از این سفر در برخی دانشگاه‌ها به حدی زیاد بوده که مسئولان دانشگاه مجبور به انجام قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان شده‌اند، ولی هنوز از انجام قرعه‌کشی در دانشگاه‌ها خبری نیست.

ثبت‌نام دانشگاه تهران تا 27 بهمن‌ماه ادامه دارد و اعزام‌ها نیز از 15 اسفندماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از 21 بهمن‌ماه آغاز شده و اعزام‌ها نیز از 15 اسفندماه انجام می‌شود. ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) تا 13 بهمن انجام شده و اعزام‌ها از چهارم اسفندماه شروع می‌شود. ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز از 21 بهمن ماه آغاز شده و دانشجویان در اسفندماه اعزام می‌شوند. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، بندرانزلی و نور باید با مراجعه به دفتر بسیج دانشجویی از زمان ثبت‌نام برای این سفر مطلع شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top