تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/27 - 10:40
کد خبر: 345671

برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای انتخابات

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد: دانشجویان باید مطالبه گرانه از همه جریان های سیاسی در خصوص برنامه های آنها برای مسایل و مشکلات کشور پرسش داشته باشند و ما نیز سیاست خود در خصوص فعالیت‌های دانشگاه‌ها در ایام انتخابات را در جلسات خود نهاد رهبری و هم با حضور وزرا و معاونان مربوطه پیگیری کردیم.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه این نهاد از هر برنامه قانون مندی که هیات نظارت دانشگاه ها مجوز بدهد، حمایت خواهد کرد، گفت: دانشجویان مطالبه‌گر برنامه‌های جریانات سیاسی در انتخابات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی صالحی ضمن بیان این مطلب به مهم ترین سیاست نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ها در ایام انتخابات مجلس شورای اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به ثاثیرگذاری مشارکت مردم در انتخاب عالمانه و آگاهانه در سرنوشت کشور و با توجه به اینکه دانشگاه باید شتاب دهند و پیشگام اتفاقات در سطح جامعه تعریف شود در نتیجه سیاست کلی نهاد و مجموعه آموزش عالی بر این است که هر گونه فعالیتی که برای افزایش نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها بیفزاید تو توسط متولیان امر در دانشگاه‌ها جدی گرفته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید با حفظ ضوابط عادلانه، قانونی و اخلاقی به جریان های سیاسی بدون اینکه از امکانات دولتی برای تبلیغ فردی سو استفاده شود، کمک کنند تا جریان ها دیدگاه های خود را در فضای دانشگاه بازتاب بدهند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد: دانشجویان باید مطالبه گرانه از همه جریان های سیاسی در خصوص برنامه های آنها برای مسایل و مشکلات کشور پرسش داشته باشند و ما نیز سیاست خود در خصوص فعالیت‌های دانشگاه‌ها در ایام انتخابات را در جلسات خود نهاد رهبری و هم با حضور وزرا و معاونان مربوطه پیگیری کردیم.

صالحی همچنین رعایت قانون را خط قرمز فعالیت  سیاسی دانشگاه ها در ایام انتخابات عنوان کرد و گفت: استفاده از امکانات دولتی دانشگاه ها برای تبلیغ و ترویج فردی در ایام انتخابات جایز نیست و کاندیدا باید التزام خود را به منافع ملی و قانون اساسی رعایت کنند و هر برنامه قانون مندی که هیات نظارت دانشگاه ها مجوز بدهد ما از آن حمایت خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top