تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/29 - 22:37
کد خبر: 345949

واکنش گل‌محمدی به تساوی پرسپولیس

وی افزود: در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی موفق نبودیم. بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند. بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی‌ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بعد از به ثمر رساندن گل تمرکز لازم را نداشت و به همین خاطر نتوانست پیروز از زمین خارج شود.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر شارجه امارات اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. هدفمان گرفتن سه امتیاز بود. اما بعد از گل دوم نتوانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم. مشکلی که داشتیم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود. اگر تمرکز را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. در این دو بازی ۴ گل خورده‌ایم و خیلی ساده گل خورده‌ایم و باید بیشتر روی تمرکز کار کنیم. ما خیلی ساده امتیاز از دست داده‌ایم.

وی افزود: در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی موفق نبودیم. بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند. بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی‌ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است.

شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم آن‌ها را ببریم. ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم. ضمن اینکه من همیشه به بازیکنانم اعتقاد داشته‌ام. همچنین باید دو بار با التعاون بازی کنیم و شانس داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به نظر من با تمرکز بیشتر و کمی شانس، شانس اصلی صعود از گروه ما هستیم.

گل محمدی درباره دریافت گل‌های زیاد در سه بازی قبلی گفت: در سه بازی قبلی ۶ گل خورده‌ایم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. بخشی از این گل‌ها شاید بخاطر مسائل تاکتیکی است بخشی هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. باید در تمرینات بهتر کار کنیم. همانطور که گفتید در بخش هجومی بهتر شده‌ایم و راحت‌تر موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی در بخش دفاع اشکالاتی هست که پشت بازیکنانمان موقعیت ایجاد می‌شود. باید روی این مسائل بیشتر کار کنیم تا دوباره از این ناحیه ضربه نخوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض سیدجلال حسینی هم گفت:  سیدجلال یک مصدومیت جزئی ‌داشت که نمی‌دانم در چه حدی است. احساس درد داشت و به همین دلیل بین دو نیمه تعویض شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top