تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/29 - 22:40
کد خبر: 345950

مراکز خرید بالی را بیشتر بشناسیم

از مراکز خرید معروف بالی، مرکز خرید دیسکاوری است. این مرکز خرید، بسیار شیک و بزرگ، ساخته شده است. برندهایی که در این مرکز خرید به چشم می‌خورد شامل غذاخوری‌ها، کافه‌های معروف مثل پیزاهوت و استارباکس را دید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در بالی مراکز خرید زیادی وجود دارد. این مراکز خرید هم بازارچه‌های روستایی و هم دپارتمان استورها را شامل می‌شوند. بالی یک شهر توریستی است. از این رو برای تمامی سلایق مرکز خرید تدارک دیده شده است. در این مراکز خرید می‌توانید با فرهنگ بالی آشنا شوید و سوغاتی‌هایی که حاصل هنر دست اهالی بالی است خریداری کنید.

بالی شهر هنر و صنعت کار دست است. در تور بالی می‌توانید سوغاتی‌هایی مثل نقاشی، سبدهایی دست ساز، زیورآلات، مجسمه‌هایی از چوب و سنگ، سرامیکی و امثال این چیزها بخرید. بهترین راه برای خرید سوغاتی‌ها در بالی، خرید از تولیدی‌ها است. در بالی مراکز خرید زیادی هست که بر حسب سلیقه‌ای که دارید می‌توانید از آنها خرید کنید. در اینجا شما را با برخی از مراکز خرید و بازارهایی که می‌توانید از آنها خرید کنید آشنا می‌کنیم. 

بازارچه‌های بالی
سر زدن به بازارهای محلی جزو تجربیات نابی هست که در تور بالی به گردشگران ارائه می‌شود. بازارچه‌های شلوغ و پر رفت و آمد بالی گردشگران را به تعجب وا می‌دارد. بازدید از بازارچه‌های محلی بالی برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است. با خرید زا بازارچه‌های بالی می‌توانید از نزدیک با فرهنگ آنها آشنا شوید. در بازارهای بالی قیمت اجناس از قیمت واقعی آنها بیشتر است. بنابراین یکی از مواردی که باید در ذهنتان بماند، چانه زنی در بازارهای بالی است. قدرت چانه زنی بالای شما می‌تواند کمک کند که شما قیمت کمتری را بپردازید. زیرا چانه زنی جزو فرهنگ بازارهای شلوغ بالی است.

بازارچه‌ هنری سوکاواتی
قدیمی‌ترین بازارچه بالی، بازارچه هنری سوکاواتی است. این بازارچه برای کسانی که قصد خرید صنایع دستی سنتی در بالی را دارند، بهترین بازارچه محسوب می‌شود. در این بازارچه می‌توانید انواع صنایع دستی را مشاهده کنید.

تور دبی را در لینک اینجــا بخوانید:

بازارچه‌‌ هنری اوبود
بازارچه ابود یک بازارچه هنری است که در مقابل کاخ پادشاهی در بالی قرار دارد. این بازارچه هر روز باز است. شهرت این بازارچه به دلیل وجود هنرمندان و صنایع دستی موجود در آن است. در بازارچه ابود انواع صنایع دستی مانند شال ابریشمی، لباس‌های دست بافت، سبد و...دیده می‌شود. محصولات این بازارچه کیفیت بالایی دارند. از این بازارچه می‌توانید سوغاتی‌های بسیار خوبی را بخرید.

بوتیک‌ها
خرید در بالی در یک مرکز خرید شیک بسیار هیجان‌انگیز است. اگر چنین مکانی را دوست دارید می‌توانید از بوتیک‌های بالی خرید کنید. این بوتیک‌ها اجناسی از بهترین برندهای مختلف خارجی و داخلی به علاقمندان ارائه می‌کنند. در این بوتیک‌ها، هر آنچه را که بخواهید پیدا می‌کنید. اگر سلیقه‌تان با محصولات خاص سازگار باشد خرید از این بوتیک شما را راضی می‌کند. بهترین بوتیک های بالی بوتیک در منطقه  Seminyak قرار دارند. بوتیک دیگر بالی که شهرت زیادی دارد در منطقه Jalan Legian است. در این بوتیک اجناسی برای سلیقه های فشن به فروش می رسد. کنید. برای اینکه بوتیک های بالی را بهتر بشناسید به خیابان‌های شهر سر بزنید. ممکن است جستجوی شما کمک کند که بوتیک‌های مناسب و بهتری برای خرید پیدا کنید.

دپارتمان استورها
خرید در دپارتمان استورها گزینه دیگری است که می‌توانید ان را در بالی تجربه کنید. این دپارتمان‌ها بسیار آرام و دوست داشتنی هستند. این مراکز خرید به سبک غربی ساخته شده‌اند.  فضای آنها بسیار تمیز است و قیمت هر چیزی که بخواهید روی آن زده شده است. بنابراین جایی برای تخفیف و یا چانه زدن در این مکان‌ها وجود ندارد. توریست‌ها نبود امکانات برای چانه زدن در این بازارها را نقطه ضعف این دپارتمان استورها می‌دانند. برای آشنایی شما چند دپارتمان استور را معرفی می‌کنیم که اگر دوست داشتید در تور بالی از آنها خرید کنید.

مال بالی گالریا
مرکز خرید مال بالی گالریا، جزو مراکز اصلی خرید در بالی است. این مرکز خرید را تمام اهالی بالی می‌شناسند. توریست‌های بالی از این مرکز خرید بسیار استقبال می‌کنند. این مرکز خرید دارای رستوران، سینما و دیگر امکانات مورد استفاده برای توریست‌ها است.

بالی کالکشن
بالی کالکشن یکی دیگر از انواع دپارتمان استورهای شیک در بالی است. اجناسی که در این مراکز ارائه می‌شود بسیار شیک و جذاب هستند. اگر به بالی می‌روید حتما برای دیدن این دپارتمان استور برنامه‌ای تدارک ببینید. مساحت این مرکز خرید تقریبا ۸هکتار بوده و برندهای آن بسیار شیک و خاص هستند. در این مرکز خرید رویایی، می‌توانید هر سوغاتی که دوست داشتید بخرید. در این مجموعه، رستوران‌هایی برای استفاده توریست‌ها تدارک دیده شده که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

مرکز خرید دیسکاوری
از مراکز خرید معروف بالی، مرکز خرید دیسکاوری است. این مرکز خرید، بسیار شیک و بزرگ، ساخته شده است. برندهایی که در این مرکز خرید به چشم می‌خورد شامل غذاخوری‌ها، کافه‌های معروف مثل پیزاهوت و استارباکس را دید.

خرید در روستاهای بالی
برخی توریست‌ها تجربه خرید در روستاهای بالی را کم نظیر توصیف می‌کنند. هنر و صنایع دستی که در روستاها موجود است برای صادر کردن به کشورهای دیگر تولید می‌شوند. اگر در دهکده‌های بالی بگردید هنرمندان زیادی را می‌بینید که مشغول به کار هستند. تورهای زیادی برای بازدید از دهدکده‌های بالی و جذب گردشگران برگزار می‌شود. خرید سوغاتی از ساخته‌های دست اهالی بالی و قدم زدن و مشاهده هنرهای دستی آنها می‌تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. با این حال برای برخی عدم تنوع در این بازارها و تکراری بودن اجناس آنها کمی کسل کننده است. شاید بعد از دیدن این بازارها باید به تفریحات ساحلی بروید یا گشتی در جزیره بزنید تا تنوع آنها شما را از یکنواختی خارج کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top