تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/11/30 - 08:46
کد خبر: 345976

نگاهی به رفتارهای عجیب در گرامیداشت چهلم حادثه هواپیما اوکراینی؛

دانشجویان باز هم رادیکال‌ها را پس زدند +عکس و فیلم

دانشجویان باز هم رادیکال‌ها را پس زدند +عکس و فیلم

نکته‌ی حائز اهمیت این بود که بنده چندین بار بلند دعوتشان کردم که برای مراسم چهلم‌ دانشجویان حادثه‌ی هواپیمای اکراین به مسجد برویم و اجازه دهید مراسم را در آنجا بگیریم در حالیکه آنها فریاد میکشیدند که «ما مسجد نمی آییم شما گم شوید بروید مسجد».

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بمناسبت چهلمین روز سقوط هواپیمای اوکراینی و از دست دادن عده ای از هموطنانمان، تعدادی از دانشجونمایان که مانند همیشه با لیدرهای مشخص و چهره های پوشیده وارد دانشگاه می شوند سعی کردند مانند گذشته با استفاده از مناسبات و اتفاقات و به بهانه کشته شدن مسافران هواپیما جو دانشگاه را متشنج کرده و این جو متشنج را به بیرون از دانشگاه بکشانند.

عده اندکی که هرگز نتوانسته بدنه دانشجویی را با خود همراه کند و در دانشگاه همراهی نمی شود، این تعداد اقلیت رادیکال سعی می کنند با شعارهای رادیکال و ضدنظام همه تجمعات دانشجویی را منحرف کنند،دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی و بوعلی سینا همدان از جمله دانشگاه هایی بودند که شاهد حضور این دانشجونمایان بودند.

البته این دانشجویان و دانشجویال رادیکال همواره با عدم استقبال دانشجویان مواجه شده و تجمعات اندک شان هرگز نتواست جامعه دانشگاهی و دانشجوییی را همراهی کند، این تجمعات اکثرا جهت تهیه خوراک خبری برای شبکه های معاند تلویزیونی و کانال های ضدانقلاب صورت می گیرد.

فیلم توهین دانشجویان عصبانی رادیکال به علی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت

در همین راستا علی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجو  اتفاقات اخیر دانشگاه امیرکبیر را تشریح کرد.

روز دوشنبه در دانشکده‌ی صنایع دانشگاه امیرکبیر که خارج از محیط نظارتی دانشگاه است در اقدامی مشکوک شاهد حضور تعدادی از اعضای ضدانقلاب بودیم که در گروه های چهار یا پنج نفره وارد دانشکده میشدند و تعدادی از لیدرهای آنان افرادی بودند که در صفحات شخصی شان با بهاره هدایت عکس داشتند و طی چند روز گذشته هم در فضای مجازی و علنی در اعتراض به دستگیری او علیه نظام و انقلاب حرف زده بودند.

باتوجه به اینکه دو دانشکده‌ی فیزیک و صنایع داخل یک ساختمان بزرگ است و در کنار هم قرار دارند و بنده نیز دانشجوی دانشکده‌ی فیزیک هستم، حضور این افراد که سابقا علیه نظام فعالیت کرده بودند بنده و تعدادی از دانشجویان انقلابی را برآن داشت تا با حضور در صحنه مانع اقدامات ضدانقلابی در ساختمان دانشکده مان شویم، دانشکده ای که از محیط اصلی دانشگاه به دور است و سیستم نظارتی دقیقی در آنجا وجود ندارد.

در همین راستا پس از آمدن دسته‌ی دوم یا سوم از افراد ضدانقلاب درحالیکه تا قبل از آن دانشکده آرام بود و به مناسبت چهلم همکلاسی هایمان که در حادثه ی سهوی هواپیمای مسافربری اکراین به شهادت رسیده بودند در دانشکده تعدادی شمع و پارچه ی سیاه روی میز بود به یکباره توسط یکی از لیدرهای ضدانقلاب حلقه ی کوچکی را کنار سالن آمفی تئاتر تشکیل دادند و در کنار بنری که پشتشان قرارداده بودند و در آن علیه سپاه و سردار حاجی زاده و نظام فحاشی کرده بودند شروع به قرائت بیانیه کردند و در این لحظه با توجه به اعلام معاونت اداری-مالی دانشکده ی صنایع مبنی بر اینکه این اقدامات مجوز ندارد و خارج از چهارچوب های قانونی دانشکده در حال انجام است بنده و تعدادی از دانشجویان انقلابی دانشگاه امیرکبیر به این اقدام اعتراض کردیم که با حمله ی عناصر ضدانقلاب مواجه شدیم. در حالیکه ما تنها بر عدم اخذ مجوز تاکید داشتیم.

با توجه به اینکه دونفر از خبرنگاران داوطلب بی بی سی که در سه چهار تجمع قبلی ضدانقلاب در دانشگاه امیرکبیر حضور داشتند در دانشکده نیز حضور یافته بودند و بنده متوجه حضور و فیلمبرداری آنان شدم بلافاصله ضربه‌ای به گوشی آنان وارد کردم تا امکان گزارش گیری از اقدامات ضدانقلاب و مظلوم نمایی آنان نداشته باشند.

باتوجه به حضور انتظامات و شلوغ تر شدن دانشگاه، تعدادی از عناصر ضدانقلاب که قصد داشتند تجمع را از داخل دانشکده به کوچه ی سعید و پس از آن به صحن اصلی دانشگاه امیرکبیر بکشانند با گفتن این عبارت که «یگان اومده اطراف دانشگاه بچه ها تمومش کنید» متواری شدند و تعدادی هم سعی در آرام کردن دوستانشان داشتند و وقتی بنده از آنها می‌پرسیدم که نام یکنفر از دانشجویان امیرکبیر که در حادثه ی هواپیما به شهادت رسیدند را بگویید ابتدا لکنت زبان پیدا کردند و سکوت کردند و سپس شروع به فحاشی کردند و سعی در عوض کردن فضا داشتند و تعدادی از اعضای تشکل های اصلاح طلب دانشگاه به کمکشان آمدند و بالاخره با حضور انتظامات موضوع کمی مدیریت شد.

نکته‌ی حائز اهمیت این بود که بنده چندین بار بلند دعوتشان کردم که برای مراسم چهلم‌ دانشجویان حادثه‌ی هواپیمای اکراین به مسجد برویم و اجازه دهید مراسم را در آنجا بگیریم در حالیکه آنها فریاد میکشیدند که «ما مسجد نمی آییم شما گم شوید بروید مسجد»

انتظامات می بایست مانع حضور عناصری که دانشجوی دانشگاه امیرکبیر نبودند در دانشگاه بشود و اجازه ندهد که این افراد که پیوسته به صورت تلفنی در حال تماس بودند در محیط های دانشگاه حضور پیدا کنند.

بنده به عنوان دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر اتحادیه ی دفتر تحکیم وحدت با کنش های افرادی همچون بهاره هدایت که عنصر ضد انقلاب هستند آشنا هستم و اینکه افرادی به صورت دسته دسته از خارج از دانشکده وارد بشوند و به بهانه ی شهدای حادثه ی هواپیما بخواهند محیط امن دانشکده را بهم بریزند و علیه سردار سلیمانی و سپاه فریاد بزنند و توهین کنند و خبرنگاران بی بی سی هم از آن فیلمبرداری کنند اصلا از جانب بنده و دیگر دانشجویان انقلابی پذیرفته نیست و محکم در مقابل آن خواهیم ایستاد و علت حضور فعال ما هم برای جلوگیری از فعالیت ضدانقلاب در دانشکده مان بود که به علت خارج بودن از محیط دانشگاه انتظامات دیر به صحنه رسید و عناصر ضدانقلاب هم دیرتر متواری شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top