تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/12/04 - 18:42
کد خبر: 346506

حذف ۶۰۰ اپ توسط گوگل به خاطر نمایش آگهی‌های بد

در مواقعی اپهای مشخصا بی‌خطر با جریمه نقض مقررات گوگل مواجه می‌شوند، و فقط بعدها و پس از خواهش و التماسهای فراوان [از سوی مالک اپ] و بدون هیچگونه توضیح یا حتی پوزشی [از سوی گوگل] این جریمه‌ها رفع می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در مواقعی اپهای مشخصا بی‌خطر با جریمه نقض مقررات گوگل مواجه می‌شوند، و فقط بعدها و پس از خواهش و التماسهای فراوان [از سوی مالک اپ] و بدون هیچگونه توضیح یا حتی پوزشی [از سوی گوگل] این جریمه‌ها رفع می‌شوند.

گوگل 600 اپ را به خاطر نمایش آگهی‌های بد حذف کرد
شرکت گوگل اخیرا با افتخار اعلام کرد که Google Play Store به درآمد خالص 80 میلیارد دلاری برای توسعه‌دهندگان رسیده است. البته این ارقام فقط برای راه‌های مشروعی هستند که توسعه‌دهندگان پول می‌گیرند، چه از خرید مستقیم اپ‌ها، و یا خریدهای درون اپی، اشتراک‌ها، یا حتی آگهی‌ها.

با این حال، مورد اخیرالذکر درآمد تا حدودی مشکل‌ساز شده است، حتی برای گوگل اپ‌های ممنوع شده‌ای که این اپ‌ها می‌توانند استفاد کنند را مدیریت می‌کند.

این تا حدود زیادی به علت روش‌های نه چندان هوشمندانه‌ای است که این شرکت برای آگهی‌ها در Google Play Store در پیش گرفته است.

به نقل از اسلش‌گیر، گوگل کمپینی را برای نورم کردن آگهی‌های بدون مخاطره در پیش گرفته است. این تلاش نمی‌تواند تا حد مقابله با وب‌سایت‌هایی که آگهی‌های بد منتشر می‌کنند پیش برود، ولی گوگل دست‌کم می‌تواند اپ‌هایی در Google Play Store که خط مشی‌های آگهی‌های آن را نقض می‌کنند حذف نماید.

این خط مشی‌ها آگهی‌هایی که با کارکرد اپ تداخل دارند یا، بدتر، حتی در زمانی که اصلا از اپ استفاده نمی‌شود ظاهر می‌شوند را ممنوع کرده است؛ و البته این سوای آگهی‌هایی است که به خودی خود ماهیتی مخرب دارند.
گوگل فاش ساخته است که حدود 600 اپ دقیقا به این دلایل از Google Play Store حذف شده‌اند. علاوه بر آن، این اپ‌ها از سرویس‌ها و پلتفرم‌های درآمدزائی آن محروم شده‌اند تا نتوانند با توزیع بر روی اپ استورهای دیگر به اثرگذاری خود ادامه دهند.
با اینکه این قطعا یک دستاورد ستایش‌برانگیز است، ولی سیستم‌های خط مشی‌سازی گوگل تا بی‌نقص بودن فاصله زیادی دارند.
در مواقعی اپ‌های مشخصا بی‌خطر با جریمه نقض مقررات گوگل مواجه می‌شوند، و فقط بعدها و پس از خواهش و التماس‌های فراوان[از سوی مالک اپ] و بدون هیچگونه توضیح یا حتی پوزشی[از سوی گوگل] این جریمه‌ها رفع می‌شوند.
در بیانیه گوگل ذکر شده است که این شرکت تیم‌هایی را برای این نوع از تشخیص آگهی مضر اختصاص داده است به این امید که محرومین اشتباه در آینده کاهش یابند.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top