تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/12/05 - 15:09
کد خبر: 346615

موجه بودن غیبت دانشجویان دانشگاه آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد اعلام کرد که یک دستورالعمل در کمیته مقابله با کرونا صادر شد که قرار است به تمامی واحدهای دانشگاهی ابلاغ شود. این کمیته در تصمیم گیری‌های خود هماهنگی لازم با وزارت بهداشت را هم انجام می‌دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایرنا، سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه تعطیلات این دانشگاه را بستگی به تصمیم وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: اگر دانشجویان به سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا مبتلا شوند، نمی توانند در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و غیبت آنها موجه است.

احمد حیدری امروز درباره کمیته مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد هم مانند سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای مقابله با ویروس کرونا در دو محور حرکت می کند، یک محور تصمیمات کلانی است که کشور می گیرد و در این راستا وزارت بهداشت متولی امر است و هر تصمیمی از نظر پیشگیری، درمانی و تعطیلات بگیرد، دانشگاه آزاد هم از آن تبعیت می‌کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد در کمیته مقابله با کرونا تصمیمات مناسبی اتخاذ کرده است. دانشگاه بیش از ۱۰۰ واحد رشته‌های پزشکی دارد که امکانات علمی و بیمارستانی خوبی را می تواند در حوزه پیشگیری، درمان و آگاهی بخشی در اختیار مردم در شهرهای مختلف قرار دهد.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه کمیته مقابله با کرونا هماهنگی لازم در چند بحث را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این کمیته در نظر گرفته شد که همه همایش‌ها، مجامع علمی و اقدامات اردویی دانشجویان و همه جلسات کشوری را لغو می‌کند تا به این واسطه از برگزاری تجمعات جلوگیری شود.

حیدری یادآور شد: دانشگاه آزاد یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو  و بیش از ۷۰ هزار عضو هیات علمی و کارمند دارد و این کمیته مسائل مربوط به آگاهی بخشی، پیشگیری و درمان برای دانشجویان و همکاران را نیز پیگیری می‌کند.

وی همچنین گفت: دیروز اولین جلسه این کمیته تشکیل و تصمیمات مناسبی در این زمینه گرفته شد که قرار است اقداماتی در بحث‌های بهداشتی پیشگیری و اقداماتی نسبت به ضد عفونی فضای دانشگاه‌ها انجام شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اعلام کرد که یک دستورالعمل در کمیته مقابله با کرونا صادر شد که قرار است به تمامی واحدهای دانشگاهی ابلاغ شود. این کمیته در تصمیم گیری‌های خود هماهنگی لازم با وزارت بهداشت را هم انجام می‌دهد.

حیدری افزود: تعطیلات کلاس‌های دانشگاه تابع سیاست‌های کلان کشور است، وزارت بهداشت هر تصمیمی بگیرد، دانشگاه هم انجام می‌دهد اما هنوز در خصوص تعطیلی هفته آینده تصمیم گیری نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top