تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/12/05 - 15:57
کد خبر: 346630

نماینده مجلس: حرم حضرت معصومه باید تعطیل شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، نماینده قم آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع‌تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود. در این‌باره مراجع مخالف نیستند اوضاع قم نگران‌کننده است.

احمد امیرآبادی در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی برای توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته جهت کنترل شیوع کرونا در کشور، مدعی شد: آن‌چه وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی به نمایندگان گفت واقعیت نبود، با او دعوا کردم و گفتم چرا به نمایندگان دروغ می‌گویید. وضعیت در قم بحرانی‌تر از آن‌چه می‌گویند است، اوضاع قم نگران‌کننده است من به وزیر گفتم که به عنوان فرمانده عملیات باید به قم بیاید.

وی با بیان این‌که «ویروس کرونا از سه هفته پیش در قم شیوع پیدا کرده است»، گفت: پرستاران در خطر هستند به آن‌ها تجهیزات لازم برای قرنطینه را نداده‌اند البته وزیر گفته امروز ۷۰۰۰ لباس و ماسک به قم می‌فرستند. پرستاران در خطر هستند بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه بوده‌اند اما امکانات کافی برای قرنطینه در قم وجود ندارد. بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده است در برخی داروخانه‌ها ماسک پیدا نمی‌شود و یا گران است. باید سریعا وضعیت پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است.

وی با بیان این‌که «علت شیوع ویروس کرونا را نمی‌دانم»، اظهار کرد:  اوضاع قم نگران کننده است می‌خواهند اخبار را به مردم ندهند تا استرس بالا نرود. وقتی می‌گویند همه این میزان فوتی مربوط به کرونا نیست اما آن‌هایی که در بیمارستان کامکار از دنیا رفته‌اند قطعا مبتلا به کرونا بوده‌اند. جواب آزمایش دو کودک هم مثبت اعلام شده که این هم خطرناک است نمی‌دانم چرا وزیر اعلام نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر آن‌هایی که مشکوک هستند را قرنطینه کنند دولت هیچ اقدام ویژه‌ای در قم انجام نداده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top