تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/12/05 - 18:16
کد خبر: 346657

نامه ۵۵ تشکل دانشجویی خطاب به جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس؛

در برابر حمایت‌ حاکمان از طرح خائنانۀ «معامله قرن» سکوت نکنید

جوانان ایرانی در قالب ۵۵ تشکل دانشجویی در نامه ای خطاب به جوانان کشورهایی حاشیه خلیج فارس، از آن ها خواستند تا با فریادهای دادخواهانه ی خود برخی حکّام همسو با رژیم صهیونیستی را آگاه کنند و در قبال طرح خائنانه معامله قرن سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ۵۵ تشکل دانشجویی در نامه ای خطاب به جوانان کشورهایی حاشیه خلیج فارس، از آن ها خواستند تا با فریادهای دادخواهانه ی خود برخی حکّام همسو با رژیم صهیونیستی را آگاه کنند و در قبال طرح خائنانه معامله قرن سکوت نکنند. متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ (الانبیاء/92)

با سلام و عرض تحیت خدمت جوانان و برادران ما در کشور های حوزه ی خلیج فارس، امروز که دوباره تاریخ در حال تکرار است، و ابوسفیان ها و ابولهب های زمان ،قصد فشار و ظلم بر مسلمین را دارند، و خواهران و برادران فلسطینی ما را به ناحق از خانه و زندگی شان اخراج میکنند و بر پیکر گندیده ی ظلم های خود جامه ی دیپلماسی میپوشانند. شایسته نیست چنین ملت و امت شجاع و با بصیرتی. در برابر ضجه های کودکان فلسطینی بی تفاوت بوده و کاری نکنند ،حال که برخی حکام عرب ،نه تنهابه عربیّت خود ،بلکه به دین و غیرت خود نیز پشت کرده اند، و هم صدا با آمریکا برسر برادران و خواهران فلسطینی ما فریاد میزنند.

جوانانی با ایمان و شجاع همچون سرداران صدر اسلام در جای جایِ ممالک عربی وجود دارند که بار دیگر به پا خیزند و با فریاد های دادخواهانه ی خود برخی حکام همسو با رژیم صهیونیستی را آگاه کنند ،و امید است که این حکام غیرت فراموش شده شان را به یاد بیاورند و دوباره زیر یک پرچم، امتی واحد را تشکیل دهند و بار دیگر بیت المقدس را که اولین قبله ی مسلمین است از لوث وجود صهیونیست های کودک کش نجات دهند إن شاالله.

آیا این حاکمان ظالم برخی کشور های عربی از دیدن تصاویر شهدای غزه ،رام الله ، خان یونس. و... که هر روز بر تعدادشان افزوده میشود خجالت نمیکشند؟ آیا تأمین مخارج جنگ های پی در پی که نتیجه ای جز کشتار تعداد بیشتری از مسلمین در یمن ندارد کافی نیست؟ آیا جنگ با مسلمانان که برادران ما هستند مهم تر از جنگ با یهودیان صهیونیستی است که قرآن کریم درباره آن ها میفرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛مائده/82

حال که آمریکا با حمایت برخی دولت مردان عرب ،قصدِ تقدیمِ بیت المقدس به صهیونیست ها را دارد،به پا خیزید تا جهانِ استبداد شکوه امت واحده را ببیند، انصاف نیست طرح خیانتی به نام معامله ی قرن را بر ملت فلسطین تحمیل کنند و جوانان ملت های بحرین ،عمان،امارات متحده عربی و عربستان در برابر حمایت های حاکمان زورگوی خود سکوت پیشه کنند.

با استعانت از خدای متعال و توکل به او و وحدت امت های اسلامی معامله ی قرن شکست خواهد خورد. ان شاء الله

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top