تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/12/06 - 22:05
کد خبر: 346813

اسکوتر سواری در عمق 20 متری دریا در کیش

اسکوتر های غواصی نوعی موتور برقی هستند که یک کپسول اکسیژن به آن ها وصل است و بسته به نوعشان می توانند تا عمق و فشار مشخصی پیشروی کنند، همچنین لازم به ذکر است که اسکوتر های غواصی نیروی خود را به وسیله یک موتور الکتریکی تأمین می کنند و امکان تغییر و تنظیم سرعت برای آن ها وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کیش یکی از توریستی ترین جزیره های موجود در کشور ایران می باشد که همواره مورد توجه گردشگران بسیاری بوده و سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری که از طریق تور کیش و یا  Kish Island Tour به این جزیره سفر می کنند، می باشد، از علل توریستی بودن جزیره کیش می توان به هتل های شیک، جاذبه های گردشگری متعدد، سواحل زیبا و مهم تر از همه تفریحات آبی بی نظیر اشاره کرد، در این متن قصد داریم به معرفی یکی از مهیج ترین و در واقع جدید ترین تفریحات آبی جزیره بپردازیم، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در این باره هستید و یا قصد سفر به حزیره کیش را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

اسکوتر غواصی چیست؟
اسکوتر غواصی نام یکی از وسیله های تفریحی آبی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، شاید با شنیدن نام اسکوتر به یاد تخته های چرخ دار بیوفتید اما باید بدانید که اسکوتر غواصی با اسکوتر های معمولی متفاوت است و این اسکوتر ها در ابتدا با هدف های نظامی ساخته شدند اما به واسطه جذابیتی که داشتند وارد دنیا تفریحات شده اند و همانطور که پیش تر اشاره کردیم امروزه یکی از محبوب ترین تفریحات آبی موجود در دنیا به شمار می آید.

اسکوتر های غواصی نوعی موتور برقی هستند که یک کپسول اکسیژن به آن ها وصل است و بسته به نوعشان می توانند تا عمق و فشار مشخصی پیشروی کنند، همچنین لازم به ذکر است که اسکوتر های غواصی نیروی خود را به وسیله یک موتور الکتریکی تأمین می کنند و امکان تغییر و تنظیم سرعت برای آن ها وجود دارد.

آشنایی با اسکوتر زیر دریایی کیش

جزیره کیش مملوء از تفریحات آبی بی نظیر می باشد گردشگرانی که با تور کیش لحظه آخری سفر به کیش را تجربه می کنند می توانند، لذت هیجان در به روز ترین و بهترین تفریحات آبی دنیا را در این جزیره بچشند، از جمله مهم ترین تفریحات آبی موجود در جزیره کیش می توان به پاراسل، جت اسکی و اسکوتر زیر دریایی کیش اشاره کرد.
اسکوتر زیردریایی کیش تنها اسکوتر غواصی موجود در ایران می باشد و علاقمندان ایرانی به این نوع تفریح آبی تنها با سفر به کیش می توانند اسکوتر غواصی را تجربه کنند. اسکوتر غواصی کیش می تواند شما را تا عمق 20 متری زیر آب برده و با دنیای زیر آب آشنایتان کند، برای استفاده از اسکوتر غواصی کیش تنها کافیست که سوار این وسیله تفریحی شده و کلاه مخصوص آن را که یک محفظه شیشه ای برای تأمین اکسیژن است را بر روی سر خود قرار دهید، بسیاری از افراد غواصی و اسکوتر زیر دریایی را هم رده هم می دانند اما علاقمندان باید در نظر داشته باشند هر یک از تفریحات آبی مذکور هیجانات و لذت های مخصوص به خود را دارند.

باید ها و نباید های استفاده از اسکوتر غواصی کیش
برای استفاده از اسکوتر های غواصی کیش نیاز به هیچ وسیله خاص و یا مهارتی ندارید کافیست با به همراه داشتن وسایلی نظیر حوله، مایو و یک جفت دمپایی به کلوپ های اسکوتر زیردریایی واقع در سواحل کیش مراجعه نمایید، اما چنانچه قصد اسکوتر سواری در عمق 20 متری آب های خلیج فارس را دارید بد نیست با محدودیت های استفاده از این وسیله تفریحی مطلع شوید، افرادی که در ادامه ذکر می کنیم اجازه استفاده از اسکوتر غواصی کیش را ندارند:
- کودکان زیر 12 سال
- افرادی که قد آن ها زیر 150 سانتی متر است
- بیمارانی که مشکلات تنفسی و قلبی دارند
- افراد با فشار خون بالا
- بیماران صرعی
- افرادی که در سه ماه اخیر تحت عمل جراحی قرار گرفته اند
- خانم های باردار
اگر جزو لیست بالا نیستید می توانید به راحتی از اسکوتر زیر دریایی جزیره کیش استفاده کرده و اوج لذت و هیجان را در زیر آب های نیلگون خلیج فارس تجربه نمایید.

برای سوار شدن به اسکوتر زیردریایی در کیش به کجا برویم؟
در جزیره کیش در مجموع هشت کلوپ وجود دارد که امکان اسکوتر سواری در عمق 20 متری زیر سطح آب را برای شما فراهم می کنند که در ادامه لیستی از آن ها را ذکر کرده ایم.
- مرکز غواصی کیش واقع در میدان ساحل جنب هتل شایان
- مرکز غواصی مارینا واقع در ساحل سیمرغ
- مرکز غواصی سی من واقع در مجتمع مسکونی دامون ساحلی
- مرکز غواصی ناتیلوس واقع در جتب هتل مارینا و ساحل سیمرغ
- مرکز غواصی دایورزدان واقع در ساحل هتل داریوش کیش
- مجتمع دنیای زیر آب واقع در پارک ساحلی سیمرغ
- مرکز غواصی تراول دایوینگ واقع در فاز دو نو بنیاد
- مرکز غواصی آکواریوس جنب برج های ساحلی پرشین در ساحل دامون
توجه داشته باشید که سایت هایی که در زمینه فروش بلیط های تخفیف دار فعالیت می کنند بلیط های اسکوتر زیردریایی کیش را ارزانتر ارائه می کنند و شما می توانید با خیالی آسوده از آن خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که علاقمندان سفر به کیش می توانند لیست به روز ترین قیمت تور کیش لحظه آخر را در سایت Lahzeakhar.com مشاهده کرده و نسبت به خرید تور مناسب خود اقدام نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top