تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/08 - 03:02
کد خبر: 346984

عدالت در جمهوری اسلامی، زیر ذره‌بین «رادیکال سه»

برنامه تلویزیونی «رادیکال سه» در تازه‌ترین قسمت خود به سراغ بررسی مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تازه‌ترین قسمت از برنامه دانشجویی «رادیکال سه» با محوریت بررسی مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران و موانع تحقق عدالت در کشور به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

فرزاد جهان‌بین عضو هیات علمی دانشگاه چهره‌ای است که در این قسمت از «رادیکال سه» روبروی سجاد بلوکات مجری جوان این برنامه خواهد نشست و با او گپ و گفتی درباره مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت. پیش از این بخشی از صحبت‌های این دو در قسمت قبلی برنامه «رادیکال سه» به روی آنتن رفته بود و این قسمت، بخش دوم گفتگوی دکتر جهان‌بین با «رادیکال سه» است.
برنامه «رادیکال سه» در این سری خود نسبت سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

تازه‌ترین قسمت این برنامه، پنجشنبه 8 اسفند ماه، ساعت 20 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.

**بسیج مراکز استانهای صداوسیما برای مقابله با ویروس کرونا

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه ها و جدول پخش شبکه های رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های سازمان صداوسیما تغییر پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما، اقدامات متنوعی به منظور افزایش آگاهی از ابعاد این بیماری، اطلاع رسانی و آرامش بخشی انجام شد. این اقدامات از ابتدای اسفند آغاز شد که شامل اطلاع رسانی، ارائه راه های پیشگیری و ایجاد آرامش بخشی بود. در حوزه اطلاع رسانی، ارتباط با مدیرکل و معاونین دانشگاه علوم پزشکی هر استان و حضور در برنامه های مختلف، اطلاع رسانی مستمر از وضعیت بیماری در هر استان، پخش زیرنویس های خبری، تهیه گزارش از مسئولین در خصوص وضعیت مبتلایان و درمان شدگان از جمله اقدامات در این حوزه بود. در حوزه ارائه راه های پیشگیری می توان به حضور پزشکان فوق تخصصی در برنامه ها، آموزش مسائل بهداشتی به همه سنین به خصوص کودکان، ساخت اینفوگرافی درباره کرونا و پخش در برنامه ها، پخش آیتم های آموزشی و رعایت بهداشت عمومی و نحوه جلوگیری از کرونا اشاره کرد. در بخش آرامش بخشی نیز در پلاتو مجریان علاوه بر اطلاع رسانی، اقدامات امید آفرین و آگاهی بخش در دستور کار قرار گرفت. روشنگری در خصوص شایعات درباره کرونا و راه های غلبه بر استرس نیز در جدول پخش گنجانده شد. اما با اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در برخی استان ها، صداوسیمای این استان ها نیز، تغییراتی در جدول پخش خود ایجاد کردند که شامل تقویت بخش های فیلم های سینمایی، آیتم های طنز و برنامه های کودک، ایجاد فضای سرگرم کننده در برنامه های روزانه صبحگاهی بود.

**مراکز استان ها در برابر بلایا

با وقوع دو رویداد طبیعی در استان های آذربایجان غربی و لرستان، صداوسیمای این دو مرکز نیز با انجام اقداماتی نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کردند. پس از زلزله در شهر خوی، با تشکیل ستاد بحران، گروه های خبری به مناطق زلزله زده اعزام شدند و پی در پی اقدام به ارسال آخرین اخبار نمودند که بلافاصله این اخبار در اختیار مخاطبان قرار گرفت. بخش های مختلف خبری ضمن ارتباط زنده تلفنی و تصویری با مسئولان، مخاطبان را در جریان ماوقع قرار دادند. چندین آیتم مهارتی و آموزشی درباره زلزله روی آنتن رفت و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان اعلام شد. از سوی دیگر با وقوع سیل در لرستان، صداوسیمای این مرکز اقدام به اطلاع رسانی مداوم و پخش هشدارهای هواشناسی کرد. تیم های خبری با حضور در مناطق سیل زده، به صورت زنده، مخاطبان را در جریان افزایش سطح آب رودخانه های پرخطر قراردادند. ارتباط زنده تلفنی با مسئولان یکی دیگر از اقدامات انجام شده بود. علاوه بر این، چندین برنامه آمورشی جهت مقابله با حوادث سیل پخش شد تا هموطنان از برخورد با سیل پرهیز کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top