تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/08 - 09:47
کد خبر: 346999

گلکسی M31 سامسونگ با باتری قدرتمند معرفی شد

گلکسی M31، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ، با باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین چهارگانه، اندروید ۱۰ و نسخه‌ی جدید رابط کاربری وان UI رونمایی شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سامسونگ یکی از تولیدکنندگان شناخته‌شده‌‌ی گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا است که همواره محصولاتی جدید تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. این شرکت به‌تازگی نخستین گوشی سری M را برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرده است. گلکسی ام ۳۱ سامسونگ (Samsung Galaxy M31) که در دسته‌ی موبایل‌های میان‌رده جای می‌گیرد، درواقع نسخه‌ی جدید گوشی‌های گلکسی M30 و گلکسی M30s به‌شمار می‌آید که پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بودند. با‌این‌حال، M31 تغییرات زیادی کرده و شکل ظاهری‌اش شباهت بسیار زیاد به پرچم‌داران سری گلکسی S دارد؛ به‌ویژه از لحاظ چینش دوربین‌های پنل پشتی.
این‌بار در گلکسی M31 سامسونگ شاهد دوربینی بسیار قوی‌تر از گوشی‌های پیشین سری M هستیم. درضمن، این گوشی هوشمند به اندروید ۱۰ و رابط کاربری وان UI 2 و باتری قدرتمند ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده است. صفحه‌نمایش میان‌رده‌ی جدید سامسونگ ۶/۴ اینچی سوپر AMOLED با وضوح فول HD پلاس است که پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی M30 و گلکسی M30s نیز شاهدش بوده‌ایم. نسبت تصویر صفحه‌نمایش اشاره‌شده ۱۹/۵:۹ است و در دسته‌ی صفحه‌نمایشهای سری اینفینیتی-U جای می‌گیرد. به‌عبارت‌دیگر، در بخش بالایی صفحه‌نمایش بریدگی کوچک Uشکلی وجود دارد که از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی میزبانی می‌کند.

سامسونگ در پنل پشتی گلکسی M31 از پلی‌کربنات استفاده کرده و دوربین چهارگانه با چینش L برعکس را در آن جای داده است. دوربین اصلی دستگاه به حسگر بزرگ ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و از فناوری ویژه‌ی ترکیب پیکسل‌های سامسونگ با نام تتراسل (Tetracell) پشتیبانی می‌کند. تتراسل نوعی فناوری است که در آن پیکسل‌های دو در دو مجاور با یکدیگر ادغام می‌شوند. درواقع در فناوری تتراسل، شاهد ترکیب چهار پیکسل مجاور هم هستیم تا درنهایت، پیکسلی بزرگ‌تر ایجاد شود. با این اوصاف، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی M31 به‌لطف فناوری یادشده، تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی را ثبت می‌کند که درمقایسه‌با تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی معمولی، کیفیت و نور بهتری دارند.
دوربین دوم به لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم به لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز و دوربین چهارم ۵ مگاپیکسلی است که برای تشخیص عمق تصاویر به‌کار می‌رود. پنل پشتی دستگاه افزون‌بر دوربین چهارگانه و فلاش LED، میزبان حسگر اثرانگشت خازنی است.

دیگر مشخصات گلکسی M31 سامسونگ عبارت‌اند از: تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.1 و ارتقادادنی ازطریق کارت میکرو SD، سیستم‌عامل اندروید ۱۰، رابط کاربری One UI 2، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵، پشتیبانی از رادیو FM و باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی.
گلکسی M30 با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عملکرد بسیار رضایت‌بخشی در شارژدهی دارد و بدون شک، M31 عملکردی بسیار بهتر خواهد داشت. امکان شارژ باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی M31 ازطریق درگاه USB-C با شارژ سریع ۱۵ واتی وجود دارد. گرچه دستگاه‌هایی با سرعت شارژ سریع‌تر هم در بازار موجود هستند، بهره‌مندی محصولی میان‌رده از شارژ سریع ۱۵ واتی اتفاقی خوشایند است.
گلکسی ام ۳۱ سامسونگ قرار است در دو نسخه و رنگ‌های مشکی و آبی روانه‌ی بازار شود: ۱. مدلی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و قیمت ۲۰۸ دلار؛ ۲. مدلی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و قیمت ۲۲۲ دلار. سامسونگ می‌گوید فروش این گوشی از ۵ مارس ۲۰۲۰ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸) در کشور هند آغاز می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top