تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/08 - 12:25
کد خبر: 347037

بهترین مراکز خرید کوالالامپور برای ایرانی‌ها

این مرکز خرید تنها مرکز خرید در مالزی است که پیست اسکی روی یخ دارد و شما می توانید علاوه بر انجام یک خرید دوست داشتنی، اسکیت سواری روی یخ را هم تجربه کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: کوالالامپور شهری مدرن و فوق العاده زیبا است که با دارا بودن مراکز خرید لوکس و جامع، ارائه کننده انواع برندهای معتبر دنیا در زمینه پوشاک، زیورآلات و اکسسوری ها، دنیای مد و کالاهای دیجیتال است. اگر رزرو بلیط هواپیما انجام داده اید در این مقاله با مراکز خرید کوالالامپور آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور برای ایرانی‌ها

مرکز خرید پاویلیون (Pavilion)
یکی از نمونه های مراکز خرید لاکچری در کوالالامپور، مرکز خرید پاویلیون است که بیش از 450 فروشگاه را در دل خود جای داده است. این مرکز خرید، علاوه بر دارا بودن برندهای داخلی و بین المللی، مکانی برای تفریحات و شکم گردی در کوالالامپور است. می توانید به رستوران های این مرکز بروید و از خوردن غذاهای بین المللی آن لذت ببرید. برترین برندهایی که در این مرکز خرید خواهید دید، برندهای ورساچه، ایو سن لوران، دولچه و گابانا، مکس مارا و زارا است. برندهای دیگری هم در این مجموعه بزرگ وجود دارد که  خرید از آن ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است. معمولا برندهای آسیایی به ویژه ژاپنی را در این مجموعه بزرگ خواهید یافت.

برای خرید بلیط هواپیما کوالالامپور می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور برای ایرانی‌ها

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC)
در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس مرکز تجاری شش طبقه ای قرار گرفته که به خاطر ارائه محصولات با کیفیت و متنوع اش، محبوبیت زیادی در بین کوالالامپوری ها و گردشگران دارد. علاوه بر این که شما از مجموعه ای عالی دیدن می کنید، جاذبه های متعدد و محبوبی هم در این حوالی مشاهده می کنید. تالار کنسرت، گالری هنری پتروناس، آکواریوم اقیانوس نما و ... از جذابیت های این مرکز خرید کوالالامپور است. در مرکز خرید سوریا کی ال سی سی می توانید از برندهای مشهوری همچون کلوین، کلاین، بولگاری، شنل، دیور و رالف لورن دیدن کنید. رزرو هتل و بلیط هواپیما در   www.safarme.comامکان پذیر است.

مگامال مید وَلِی ((Mid Valley
در مرکز خرید "مید ولی" نه تنها مغازه های لاکچری و متفاوتی را در 5 طبقه این مرکز تجاری مشاهده خواهید کرد بلکه می توانید در سه هتل اطراف آن هم اقامت داشته باشید. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است که در سال 2000 نیز به عنوان بهترین مجموعه خرید برای گردشگران انتخاب شده است. غیر از فروشگاه های معمولی، سوپرمارکت ها و مغازه های زنجیره ای هم در آن وجود دارد. در این 5 طبقه، 430 فروشگاه قرار گرفته که تمام نیاز خریداران را تامین می کند.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور برای ایرانی‌ها

مرکز خرید گاردنز مال
در این مرکز خرید بهترین برندهای دنیای مد و پوشاک را مشاهده خواهید کرد هرچند که لوازم الکترونیکی و دیجیتال هم در برخی از مغازه هایش مشاهده می شود. تنوع و کیفیت محصولات این مرکز تجاری در کنار قیمت مناسبی که دارد، از محبوبیت های این مرکز خرید است. مرکز خرید گاردن هم نزدیک برج های دو قلوی پتروناس است و تقریبا 7 کیلومتر با آن فاصله دارد. شما می توانید به راحتی با مترو یا اتوبوس به این مرکز خرید دیدنی بروید و از خرید لذت ببرید.

مرکز خرید استارهیل گالری (Starhill Gallery)
این مجموعه لوکس و زیبا، به تنهایی یک دیدنی کامل در شهر کوالالامپور است. این تجربه شگفت انگیز را به هیچ عنوان از دست ندهید و از 100 فروشگاه لاکچری این مجموعه دیدن کنید. معماری این مرکز خرید با نمای گنبدی شکل شیشه ای، طراحی شده و شکلی متفاوت و جالب را به این مجموعه بخشیده است. مرکز خرید "استار هیل گالری" هفت طبقه دارد که طبقه اول آن مخصوص فروش اکسسوری هایی همچون زیورالات و ساعت های مچی برند است. در طبقه سوم آن بخش هایی برای اسپا و ریلکسیشن وجود دارد و در طبقات بالاتر، فودکورت ویژه ای را می بینیم که بهترین برندهای رستوران های جهانی در آن وجود دارند.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور برای ایرانی‌ها

مرکز خرید Berjaya Times Square
این مرکز خرید از دو برج دوقلوی 200 متری تشکیل شده که در سال 2003 ساخته شده است. این مرکز خرید نه تنها مغازه های لاکچری و فروشگاه های برندهای معروف را در دل خود دارد بلکه امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری نیز در آن جا جالب توجه است. برخی از شرکت های معتبر و برندهای جهانی نیز دفاتر خود را در این مرکز خرید تاسیس کرده اند. این بنا بزرگترین بنا در کوالالامپور و هشتمین برج بلند دو قلو در کوالالامپور است. این مرکز خرید در میان اهالی شهر و گردشگران، طرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید سانوی پیرامید (Sunway Pyramid)
این مرکز خرید تنها مرکز خرید در مالزی است که پیست اسکی روی یخ دارد و شما می توانید علاوه بر انجام یک خرید دوست داشتنی، اسکیت سواری روی یخ را هم تجربه کنید.

مرکز خرید Utama 1
یکی دیگر ازمراکز خرید در کوالالامپور که طرفداران بسیاری دارد، مرکز خرید اوتاما است. اوتاما علاوه بر امکانات رفاهی و قیمت های مناسب، 650 فروشگاه دارد که تنوع اجناس آن، بی نظیر است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top