تاریخ انتشار: جمعه 1398/12/09 - 23:40
کد خبر: 347198

باورنکردنی؛

کرونا قهرمانی را از لیورپول می گیرد!

ممکن است افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا، قهرمانی این فصل لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، لیورپول در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و به نظر می رسد طی هفته های آتی قهرمانی این تیم زودتر از حد تصور نهایی خواهد شد. مرسی سایدی ها در تمام بازی های این فصل در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده اند و تنها منچستریونایتد در دیدار رفت و در استادیم اولدترافورد موفق شد این تیم را متوقف کرده و یک امتیاز از لیورپول بگیرد.

اما ویروس کرونا در حال حاضر در تمام رقابت های ورزشی در سراسر دنیا تاثیر گذاشته و این بحران اخیرا به اروپا نیز رسیده است. در روزهای اخیر اخباری در مورد لغو یا به تعویق افتادن دیدارها در ایتالیا منتشر شده و حتی قرار است دیدار حساس و تعیین کننده یوونتوس در مقابل اینتر در سری آ نیز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

ابتلا به این ویروس در سراسر اروپا در حال افزایش بوده و ممکن است به زودی به انگلیس هم برسد. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هیچ قانونی مبنی بر لغو مسابقات برای مدتی طولانی وجود ندارد و در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم به تعویق مسابقات برای مدتی نامعلوم بگیرد، ممکن است قهرمانی تقریبا مسجل شده لیورپول نیز تحت تاثیر قرار گرفته و حتی لغو شود. لیورپول طی سه دهه اخیر برای اولین بار در آستانه فتح لیگ برتر قرار گرفته و تنها 11 بازی تا رسیدن به این هدف بزرگ فاصله دارد.

پس اگر این ویروس در انگلیس نیز فراگیر شود، احتمالا مذاکراتی برای وضع قانون در این رابطه صورت خواهد گرفت، زیرا در حال حاضر قانونی در این رابطه وضع نشده است. امروز دولت سوئیس اعلام کرد هر برنامه ای که منجر به گردهمایی بیش از هزار نفر در یک مکان خاص شود لغو خواهد شد و بر همین اساس مسابقات فوتبال نیز مشمول همین تصمیم می شوند.

بیش از 80 هزار نفر در نزدیک به 50 کشور جهان تاکنون به این ویروس آلوده شده و 2 هزار و 800 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. اگر دولت انگلیس نیز قانونی مانند سوئیس وضع کند، ممکن است برگزاری مسابقات در ادامه فصل منتفی شده و در کل بازی های فصل جاری و نتاج آن زیر سوال برود.

رخ دادن احتمالی این اتفاق به سود سه تیمی که در منطقه سقوط قرار دارند نیز خواهد بود، زیرا ممکن است فصل آتی دوباره با شرایطی مشابه فصل جاری آغاز شود. در صورت ادامه این وضعیت، احتمالا جلسه ای اضطراری در مورد این 27 هفته و به قوت باقی ماندن آن برگزار شده و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

تا به حال 19 مورد مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس مشاهده شده و قاعدتا اگر این آمار افزایش یابد، به زودی دولت این کشور تصمیماتی بر جلوگیری از افزایش این روند در مکان های عمومی خواهد گرفت. امروز باشگاه نیوکاسل اعلام کرد قانونی وضع کرده که بر اساس آن بازیکنان فعلا از دست دادن با یکدیگر منع شده اند، اگرچه بر اساس سنت این باشگاه بازیکنان و دیگر اعضای این باشگاه هر روز صبح با یکدیگر خوش و بش می کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top