تاریخ انتشار: شنبه 1398/12/10 - 13:09
کد خبر: 347264

در سوئیت‌های این هتل، چشم در چشم ساحل کیش می‌شوید

اگر بخواهیم به امکانات این اتاق‌ها که در طبقه‌های دوم و سوم هتل پراکنده شده‌اند؛ اشاره کنیم باید از مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به لوازم بهداشتی نام ببریم. به تمام این امکانات دکوراسیون لوکس و نورپردازی شاعرانه اتاق‌ها را هم اضافه کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: قرار گرفتن در یک فضای وسیع که دریای آبی و باغ سرسبز دور و بر آن را فرا گرفته، میتواند برای یک هتل پنج ستاره و مهمانانش رؤیایی باشد. این همان چیزی است که  شایان کیش را در میان هتل‌های کیش به یک هتل محبوب بدل کرده و هوای اقامت در سوئیتهای ساحلیاش را به سر مسافران کیش انداخته است. بنابراین در هنگام رزرو هتل‌ های کیش از یک سامانه معتبر رزرو اینترنتی هتل مانند سایت جااینجاس و انتخاب هتل مورد نظر همچون هتل شایان که ما در این متن به توصیف و معرفی همین هتل پرداخته‌ایم، می‌توانید با جااینجاس همراه باشید تا بدانید که اتاقها و سوئیت‌های این هتل چگونه در وسعت 5 هزار متری آن پراکنده شده و چه امکاناتی دارند. پس با جااینجاس تا انتها همراه شوید.

اتاقها و سوئیتهای هتل شایان کیش
193 واحد اقامتی هتل شایان کیش دکوراسیون، امکانات و نمای متفاوتی دارند. برخی از این واحدها در قالب اتاق برای یک سفر دونفره مناسب هستند و برخی هم به شکل سوئیت یا اتاقهای سه نفره میتوانند میزبان خوبی برای سفرهای خانوادگی باشند. در مقاله حاضر بیشتر از اتاقها و سوئیتهای هتلی خواهیم گفت که به عنوان یکی از بزرگ ترین هتلهای کیش شناخته شده است.

اتاقهای دوتخته هتل شایان کیش
82 واحد از اتاقهای هتل شایان را اتاقهای دوتخته تشکیل میدهند. همین اتاقهای دوتخته خود به اتاقهای دوتخته دبل و توئین تقسیم بندی میشوند. به این صورت که در اتاقهای دبل یک تختخواب دونفره قرار گرفته و در اتاقهای توئین دو تختخواب سینگل یا تک نفره. البته این تنها وجه تمایز اتاقها است و بقیه موارد از وسعت تا امکانات مشابه است. هر دو اتاق چیزی در حدود 30 متر مربع مساحت داشته و بالکن آنها نمای روح افزایی به آبی دریا وسبزی باغ دارد.

اگر بخواهیم به امکانات این اتاقها که در طبقههای دوم و سوم هتل پراکنده شدهاند؛ اشاره کنیم باید از مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به لوازم بهداشتی نام ببریم. به تمام این امکانات دکوراسیون لوکس و نورپردازی شاعرانه اتاقها را هم اضافه کنید.

اتاقهای دوتخته لوکس
اتاقهای دوتخته لوکس هتل شایان نیز بخشی از همان 82 اتاق دوتخته هستند. این دسته از اتاقها که تختخوابهای دونفره دارند، درست مثل اتاقهای دوتخته معمولی 30 متر مربع وسعت دارند. چشم انداز اتاقهای لوکسی که در طبقه دوم قرار گرفته، رو به باغ است و آنها که در طبقه اول هتل هستند؛ رو به دریا. امکانات نیز از یک تراس با میز و صندلی تا تلویزیون، یخچال، مبلمان، میز آرایش، اینترنت رایگان و حمام مجهز را در بر میگیرد. در اتاقهای دوتخته لوکس هم استفاده از رنگهای ملایم در مبلمان، کف اتاق و روتختی زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.

هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش

اتاقهای سه تخته هتل شایان کیش
اتاقهای سه تخته هتل شایان بیش از هر اتاق دیگری به دریا و باغ نزدیک هستند. این اتاقها در طبقه اول قرار گرفته و از تراس آنها میتوانید نسیم خنک دریا را لمس یا هوای مطبوع باغ را وارد ریههای خود کنید. وجود یک تختخواب دونفره که یک تخت سینگل هم در کنار آن قرار گرفته، اتاق را برای یک سفر خانوادگی سه نفره ایده آل می کند. بدون شک اتاق‌های سه نفره از نمونه‌های دونفره خود بزرگ‌تر هستند. متراژ این اتاق‌ها 36 متر مربع است و از امکانات رفاهی آن هم باید به مبلمان، تلویزیون، یخچال، میز آرایش، اینترنت رایگان و حمام مجهز اشاره کرد. و بالاخره اینکه رنگ ارغوانی زیر نور چراغ‌های اتاق آرامش خاصی به فضا بخشیده است.

اتاق‌های چهار تخته(دوبلکس) هتل شایان کیش
به طبقه چهارم و اتاق‌های چهارتخته دوبلکس هتل شایان می‌رسیم. یک فضای تقریبا 45 متری که 30 متر آن به طبقه همکف اختصاص یافته است. دو تخت یک نفره به اضافه یک میز کوچک، دو صندلی ارغوانی رنگ و تلویزیون در این فضا قرار گرفته اند. از پله‌های مارپیچ کنار تلویزیون که بالا بروید به یک نیم طبقه کوچک 15 متری می‌رسید که تختخواب دونفره‌ای را در خود جای داده است. این اتاق‌ها نیز یخچال و اینترنت رایگان دارند و در بالکن آنها که رو به دریا و باغ است، می‌توانید یک فنجان نوشیدنی میل کنید.

هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش

کابانا(ویلا ساحلی دوخواب) هتل شایان کیش
کابانا یا ویلا ساحلی دوخواب هتل شایان از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی آن است. فاصله نزدیک این ویلاهای لوکس تا ساحل به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که خواستید، در ساحل قدم بزنید یا حتی به اسکله تفریحی جزیره بروید. کاباناهای هتل در محوطه بیرونی آن قرار گرفته‌اند و برای رسیدن به لابی هتل باید زحمت 50 متر پیاده روی را به خود بدهید. اما برویم سراغ حال و هوای ویلاهای ساحلی و امکانات آنها:

هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش

کابانای هتل شایان دوخوابه است و دو واحد از آن در مجموعه هتل وجود دارد. در یکی از اتاق‌های خواب یک تختخواب دونفره، در اتاق دیگر دو تخت یک نفره و در هال نیز دو تخت تک نفره قرار گرفته است. با این حساب، این ویلاهای ساحلی ظرفیت اقامت 6 نفر را دارند و امکانات آنها نیز کامل است؛ از تلویزیون و یخچال گرفته تا یک آشپزخانه کوچک، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان و اینترنت رایگان. از رنگ‌های گرم و پرشور اتاق و نورپردازی ملایم آن هم نباید غافل شد.

رویال سوئیت هتل شایان کیش
رویال سوئیت‌های هتل شایان متنوع هستند، بین 60 تا 80 متر وسعت دارند و برای اقامت‌های دسته جمعی گزینه خوبی هستند. اجازه بدهید در ادامه مطلب "هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش" گشت و گذاری در این سوئیت‌ها داشته باشیم:

هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش

رویال سوئیتهای یکخوابه
که 3 واحد از آنها در هتل است، ظرفیت 4 نفر را دارند. یک تختخواب دونفره در اتاق خواب قرار گرفته و دو تخت یک نفره هم در هال. این سوئیت‌ها 60 متر مربع مساحت داشته و با اقامت در آنها ، چشم انداز زیبایی از باغ رو به روی شما گشوده می‌شود. ضمن اینکه از امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی و حتی ماساژور پا بهره‌مند خواهید شد.

4 واحد رویال سوئیت دوخوابه در هتل شایان وجود دارد که گنجایش پذیرایی از 6 نفر را دارا هستند. البته اگر بخواهید درخواست سرویس اضافه بدهید، می‌توانید تا 3 نفر دیگر را هم در این سوئیت جا دهید. اما نحوه چینش تخت‌ها در این سوئیت به چه شکل است؟ در یکی از اتاق‌ها یک تختخواب دو نفره، در اتاق خواب دیگر دو تخت تک نفره و در هال هم دو تخت یکنفره دیگر قرار گرفته است. یک فضای بزرگ با مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام، اینترنت و سایر امکانات دیگر حس بودن در خانه را به شما می‌دهد.

رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه تنها یک واحد است که ظرفیت 6 نفر را دارد. از پله‌های سوئیت که بالا بروید، دو اتاق خواب وجود دارد که در یکی از آنها تخت دبل و در دیگری تختخواب توئین جای گرفته است. دو تختخواب تک نفره دیگر هم در هال که همان طبقه همکف است، دیده می‌شود. درست مثل سایر سوئیت‌های رویال، این سوئیت هم شما را مهمان چشم انداز زیبای باغ و امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت، مبلمان، سرویس بهداشتی و ... می‌کند.

کابانا(سوئیت ساحلی) هتل شایان کیش
سوئیت‌های ساحلی هتل شایان که به نام کابانا هم شناخته می‌شوند، مانند ویلاهای دوخواب نزدیک به ساحل هستند و می‌توانید با کمی قدم زدن به راحتی خود را به آن برسانید. البته این به معنای دور بودن سوئیت‌ها از خودِ هتل نیست و شما تنها 50 متر با لابی فاصله خواهید داشت. این سوئیت‌ها که به شکل، دو، سه و چهار تخته طراحی شده‌اند؛ چیزی در حدود 35 متر مساحت دارند. اما فضای جمع و جور آنها لطمه‌ای به امکانات آن نزده است و شما به تلویزیون، یخچال، مبلمان، اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی به اضافه تراس رو به باغ دسترسی خواهید داشت.

هتل شایان؛ تجربه اقامت رویایی در سواحل کیش

رزرو هتل شایان کیش در جااینجاس
اطلاعاتی از اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع هتل شایان را در اختیار شما قرار دادیم. اگر تصمیم شما برای رزرو یکی از هتل‌های کیش قطعی شده، راه دوری نروید. هتل شایان در جااینجاس صفحه ویژه ای دارد که می‌توانید به راحتی و با رزرو اینترنتی هتل اطلاعاتی از قبیل قوانین، فاصله هتل تا جاذبه‌ها و مراکز خرید کیش و قیمت هر کدام از واحدها را ببینید. اگر هنوز هم مردد هستید، از نظرات کاربران درباره هتل شایان کیش هم استفاده کنید تا با اطمینان بیشتری دست به رزرو بزنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top