تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/12/13 - 11:17
کد خبر: 347656

فراخوان بسیج دانشجویی شریف برای مبارزه با کرونا

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بسیج دانشجویی، نظر به این اقدامات و فعالیت‌ها پس از مشورت و هماهنگی با افراد مطلع و مرتبط با ستاد مقابله با بیماری کرونا، با توجه به احتمال نیاز به حضور نیروهای مردمی در روزهای آینده بنا به صلاحدید این ستاد، از افراد متقاضی برای کمک به رفع این مشکل ثبت نام می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به احتمال نیاز به حضور نیروهای مردمی در روزهای آینده برای مبارزه با ویروس کرونا، از افراد متقاضی برای رفع این مشکل ثبت‌نام می‌کند.

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-۱۹» از دی ماه گذشته در استان ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از ۷۰ کشور جهان سرایت کرده است و همچنان می تازد.

شمار کل مبتلایان به این بیماری تا امروز ۸۹ هزار و ۸۰۶ مورد گزارش شده است که از این تعداد، ۴۵ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافته اند و ۳ هزار و ۶۹ نفر نیز جان باخته‌اند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر همین اساس در کنار نهادهای مختلف کشور، تشکل‌های دانشجویی نیز برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش هایی انجام دادند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای که امروز سه شنبه منتشر کرد، آورده است: از ابتدای اسفند ماه و با شیوع ویروس کرونا در کشور جمع بسیاری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای درمان هموطنان مشغول تلاش مجاهدانه و شبانه روزی هستند. از طرفی بخشی از هموطنان ما نیز با فعالیت‌های رسانه‌ای و تلاش در مراکز تولید و پخش اقلام مختلف ضدعفونی کننده در زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری در میان مردم تلاش می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بسیج دانشجویی، نظر به این اقدامات و فعالیت‌ها پس از مشورت و هماهنگی با افراد مطلع و مرتبط با ستاد مقابله با بیماری کرونا، با توجه به احتمال نیاز به حضور نیروهای مردمی در روزهای آینده بنا به صلاحدید این ستاد، از افراد متقاضی برای کمک به رفع این مشکل ثبت نام می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف تاکید کرد که این فراخوان فقط برای آمادگی و هماهنگی بیشتر در زمان اعلام نیاز احتمالی به حضور نیروهای مردمی توسط ستاد مرکزی است و تا آن زمان هیچ اقدامی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top