تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/12/13 - 15:40
کد خبر: 347678

هر چه که باید در خصوص پروتز سینه بدانید

ولی در بانوانی که سابقه بارداری و شیردهی داشته اند و دارای سینه های افتاده، نامتقارن و کوچک هستند، در صورتی که می خواهند تا ظاهر سینه هایشان همانند قبل زیبا و جوان باشد، می توانند جراحی لیفت سینه و پروتز سینه انجام دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیاری از بانوان با دیدن بازیگران هالیوودی می خواهند تا تناسب اندامی شبیه به این بازیگران را داشته باشند و همواره در حال انجام برخی از جراحی های زیبایی هستند. یکی از این جراحی ها، جراحی پروتز سینه یا جراحی بزرگ کردن سینه است.

از این روست که بسیاری از این بانوان زیبا پسند به دنبال بهترین جراح پروتز سینه هستند تا این جراحی را انجام داده و به هدف خود از این جراحی یعنی،  تناسب اندام و زیبایی ظاهر سینه ها برسند.

آما آیا جراحی پروتز سینه برای همه بانوان مناسب است؟ آیا می توان در هر سنی جراحی پروتز سینه انجام داد؟ آیا از پروتز سینه برای بازسازی سینه می توان استفاده کرد؟

به همین منظور برای رسیدن به جواب صحیح این سوالات با دکتر نداف کرمانی فوق تخصص پلاستیک و جراح پروتز سینه مصاحبه ای ترتیب داده شد تا در خصوص سوالات مشابه فوق و هر آنچه باید در خصوص پروتز سینه دانست صحبتی داشته و اطلاعات صحیح و اطلاع رسانی دقیق در خصوص جراحی  پروتز سینه  برای افرادی که خواهان این جراحی بزرگ کردن سینه هستند، در اختیارشان گذاشته شود.

دکتر نداف کرمانی در خصوص سوالی که مطرح شده که آیا جراحی پروتز سینه برای همه بانوانها مناسب است، این گونه پاسخ می دهند که قبل از آن که هر خانمی تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز قرار بگیرند، باید بررسی و معاینه فیزیکی شوند تا در این روند اندازه سینه و بافت سینه نیز مشاهده شود و تعیین گردد که آیا برای این جراحی مناسب هستند یا خیر.

همچنین بعد از آن که معاینه انجام شد، باید در خصوص سایر شرایط فیزیکی و سوابق بیماری های زمینه ای و بیماری هایی که محدود به سینه بوده نیز به جراح پروتز سینه اطلاع داده شود تا قبل و حین جراحی پروتز سینه، تمامی شرایط بیمار مد نظر قرار گیرد.

از جمله مواردی که در حین این جراحی همواره مورد توجه جراح سینه باید قرار گیرد، اندازه و برند پروتز سینه است که اندازه پروتز سینه باید با توجه به اندازه سایر اعضای بدن انتخاب شود تا تناسب اندام و هارمونی بین آن ها رعایت شود. برخی از بانوانها می خواهند تا افزایش سایز در سینه ها را با پروتز سینه داشته باشند که این اندازه کمی از حالت عادی بزرگ تر است. دکتر نداف کرمانی در پاسخ به تقاضای این چنین بیماران این گونه بیان می کنند که باید میزان کشش پوست و بافت سینه را مد نظر داشت . علاوه بر آن باید هارمونی را در تمام اعضای بدن حفظ نمود.

در ادامه دکترنداف کرمانی در خصوص سوالی که همواره دختر خانم های عزیز از ایشان می پرسند که آیا انجام جراحی پروتز سینه محدودیت سنی دارد یا خیر؟ این گونه بیان می کنند بهتر است که پروتز سینه بعد از رسیدن به رشد کامل جسمی و بعد از سن 20 سالگی باشد. زیرا قبل از آن ممکن است به دلیل عدم رشد کامل سینه ها، اندازه نهایی سینه هنوز مشخص نباشد.     

ولی در بانوانی که سابقه بارداری و شیردهی داشته اند و دارای سینه های افتاده، نامتقارن و کوچک هستند، در صورتی که می خواهند تا ظاهر سینه هایشان همانند قبل زیبا و جوان باشد، می توانند جراحی لیفت سینه و پروتز سینه انجام دهند.

جراحی پروتز سینه در بانوانی انجام می شود که بافت سینه هایشان توانایی قبول کردن پروتز را دارد و می تواند آن ها را در جای خود ثابت نگه دارد به همین دلیل ممکن است در بانوان بالای 50 سال نیز این جراحی بعد از بررسی های لازم انجام شود.

دکترنداف کرمانی اذعان داشته اند که برخی از بانوان به دلایلی مانند بیماری ، تصادفات یا صدمات ممکن است نیاز به بازسازی بافت سینه داشته باشند که این روشی توصیه شده برای بانوانی است که به دلیل ابتلا به سرطان سینه مجبور به از دست دادن بخشی از سینه بوده اند، بسیار کمک کننده است. با این حال برای آن که پروتز سینه را داخل بافت سینه قرار دهند، نیاز به داشتن برخی از شرایط هستند که در جلسات مشاوره توسط جراح سینه بیان می شود.

دکتر نداف کرمانی در آخر خاطر نشان کردند که برای آن که نتیجه جراحی پروتز سینه با انتظاری که از نتیجه جراحی دارید، زمانی میسر خواهد بود که تمامی مراحل جراحی پروتز سینه که شامل مراقبت های قبل و بعد از آن می شود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که جراحی پروتز سینه عاری از هر گونه عوارض جراحی نبوده و توصیه می شود قبل از آن که تصمیم به جراحی پروتز سینه گرفته شود، بانوان به دنبال بهترین جراح پروتز سینه باشند . همچنین در زمان مشاوره های قبل از جراحی در خصوص مزایا، معایب و همچنین نتیجه جراحی پروتز سینه با جراح خود صحبت نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top