تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/12/14 - 14:49
کد خبر: 347779

تشکیل کمیته «خودکشی» در دانشگاه علامه

به گفته وی، دانشجویانی که به آیین‌نامه‌های دانشجویی به خصوص در حوزه اعتیاد و استعمال دخانیات بی توجهی کنند به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شوند و اگر ثابت شود که دانشجویی اعتیاد دارد براساس رای کمیته انضباطی از داشتن خوابگاه محروم خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از تشکیل کمیته "خودکشی" در این دانشگاه خبر داد و گفت: این کمیته به منظور پیشگیری از رفتارهای پرخطر و همچنین خودکشی در دانشگاه تشکیل شده است. غلامرضا لطیفی ضمن بیان این مطلب در خصوص راه اندازی کمیته خودکشی در دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: این کمیته بر اساس سیاست وزارت علوم در این دانشگاه راه اندازی شده است. در واقع دستورالعملی از سوی این وزارتخانه به دانشگاه‌ها ابلاغ شد که در این دستور العمل عنوان شده بود کمیته‌ای با عنوان خودکشی در معاونت‌های دانشجویی شکل بگیرد به همین جهت کمیته‌ای با این عنوان در مرکز مشاوره دانشگاه تشکیل شد.

وی همچنین پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر دانشجویان را مهم ترین هدف راه اندازی کمیته خودکشی در دانشگاه علامه طباطبایی عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما در حوزه بروز رفتارهای پرخطر مشکل چندانی در دانشگاه نداریم و این کمیته به منظور پیشگیری از بروز چنین رفتارهایی شکل گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی همچنین به شایع ترین رفتارهای پرخطر در بین دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: براساس آیین‌نامه‌های دانشجویی با مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان به خصوص در خوابگاه‌های دانشجویی برخورد می‌شود و استعمال دخانیات نیز در محیط‌های دانشگاهی ممنوع است.

به گفته وی، دانشجویانی که به آیین‌نامه‌های دانشجویی به خصوص در حوزه اعتیاد و استعمال دخانیات بی توجهی کنند به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شوند و اگر ثابت شود که دانشجویی اعتیاد دارد براساس رای کمیته انضباطی از داشتن خوابگاه محروم خواهد شد.

دکتر لطیفی تاکید کرد: تعداد پرونده‌های ارجاعی دانشجویان داشنگاه علامه طباطبایی به کمیته انضباطی بسیار محدود است به طوری که در طول یک سال گذشته ما تنها یک مورد پرونده استعمال دخانیات داشته‌ایم. البته ممکن است استعمال دخانیات دانشجویان در خفا اتفاق بیفتد اما عملا گزارش های آنها ارسال نمی‌شود اما به محض  اعلام گزارش‌های این دانشجویان با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top