تاریخ انتشار: شنبه 1398/12/17 - 09:05
کد خبر: 348035

سرفیس گو 2 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

اخیرا مشخصات سخت‌افزاری سرفیس گو 2 در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته که از برخورداری این تبلت به پردازنده اینتل Core m308100Y خبر می‌دهد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سال ۲۰۱۸ مایکروسافت از سرفیس گو (Surface Go) رونمایی کرد تا محصولی متناسب با بودجه‌های محدود به کاربران معرفی کند. برخورداری از سخت‌افزاری توانمند، طراحی ماژولار که اجازه اتصال کیبورد را می‌داد و قیمت ۳۹۹ دلاری باعث شد سرفیس گو گزینه‌ای مناسب برای رقابت با آیپد اپل شود؛ اما مدتی از عرضه این محصول گذشته و انتظار می‌رود که مایکروسافت نمونه‌ای ارتقا یافته از سرفیس گو را به بازار معرفی کند.
برای مدتی می‌شود که انتظار رونمایی سرفیس گو ۲ را داریم؛ تبلتی نسل دومی از مایکروسافت که مهم‌ترین ویژگی آن طراحی ماژولار است. در سال ۲۰۱۹ اخباری به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه ردموندی‌ها نسل دوم تبلت سرفیس گو را معرفی می‌کنند؛ اما این اتفاق رخ نداد.
سرفیس گو سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و حال که در سال ۲۰۲۰ هستیم، زمان مناسبی برای معرفی نسل دوم این تبلت به‌نظر می‌رسد. آنچه در فضای مجازی به گوش می‌رسد، معرفی سرفیس گو ۲ در نیمه اول سال ۲۰۲۰ و عرضه آن در نیمه دوم سال میلادی است.

حال فهرست بنچمارکی منتشر شده که سرفیس گو ۲ را با مشخصاتی از جمله پردازنده اینتل Core m308100Y نشان می‌دهد. سرفیس جدید دو مدل دارد که مدل اول مجهز به WiFi و مدل دوم علاوه بر WiFi از LTE نیز برخوردار است. در هر دو مدل شاهد استفاده از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD ساخت توشیبا هستیم.
در سرفیس گو پردازنده پنتیوم Gold 4415Y وظیفه محاسبات اطلاعات را به عهده داشت که البته احتمال عرضه سرفیس گو ۲ با نسخه‌ای ارتقا یافته از پردازنده نیز وجود دارد. در هر صورت آنچه در بنچمارک مشاهده می‌شود پردازنده‌ای دیگر از محصولات اینتل است.
پردازنده Core m3-8100Y از جمله محصولات کم‌مصرف اما توانمند اینتل محسوب می‌شود که در کنار ارائه توان کافی برای انجام کارهای روزمره کاربر، میزان کمتری از انرژی ذخیره‌شده در باتری را مصرف می‌کند. همین امر به طولانی‌تر شدن عمر باتری کمک می‌کند.
از نظر طراحی، انتظار می‌رود سرفیس گو ۲ نیز از همان بدنه آلیاژ منیزیم استفاده کند؛ اما انتظار تغییرات جزئی در طراحی را داریم. سرفیس گو از نمایشگری ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حاشیه‌های در دور نمایشگر استفاده می‌کرد که احتمالا نسل بعدی این تبلت نیز از چنین مشخصاتی برخوردار خواهد بود.
ردموندی‌ها سرفیس گو را از قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار عرضه کردند؛ بنابراین احتمال عرضه سرفیس گو ۲ با قیمتی مشابه به بازار بسیار بالا است. در هر صورت باید صبر کرد و دید که مایکروسافت چه سورپرایزهایی را برایمان تدارک دیده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top