تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/22 - 15:17
کد خبر: 348689

ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس شیائومی معرفی شدند

شیائومی بالاخره از گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس در هند به‌صورت ویدیویی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از انتشار گزارش‌های مختلف که شامل ویژگی‌های ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری سری ردمی نوت ۹ پرو می‌شدند، حال شاهد معرفی آن‌ها هستیم. قرار بود مراسم رونمایی از سری ردمی نوت ۹ پرو در هند با حضور خبرنگاران شروع شود؛ اما شرکت شیائومی به دلیل گسترش بیماری کرونا، مراسم رونمایی از سری ردمی نوت ۹ را به‌صورت ویدیویی منتشر کرد.
سری ردمی نوت ۹ پرو شامل دو گوشی به‌نام‌های ردمی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس می‌شود. گویا پسوند پرو به برخورداری این دو محصول از دوربین حرفه‌ای اشاره دارد.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۹ پرو مکس شیائومی
ردمی نوت ۹ پرو مکس دارای پنل پشتی شیشه‌ای با طراحی سه‌بعدی است که زیبایی خاصی به این محصول می‌دهد. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ردمی نوت ۹ پرو مکس از نوع Dotdisplay است و از مشخصاتی مانند نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ و رزولوشن +FHD بهره می‌برد. برای محافظت از نمایشگر در برابر ضربه و خراش نیز از محافظ شیشه گوریلا گلس ۵ استفاده شده است.

در دل نوت ۹ پرو مکس، تراشه اسنپدراگون 720G کوالکام قرار دارد که با لیتوگرافی ۸ نانومتری ساخته شده است. شیائومی محصول جدید خود را در دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌کند؛ البته با این تفاوت که مدل ۶۴ گیگابایتی را حافظه رم ۶ گیگابایتی همراه می‌کند؛ اما مدل ۱۲۸ گیگابایتی دارای دو گزینه حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی است.

برای محصولات شیائومی از سیستم مسیریابی NavIC استفاده شده است که درنوع خود اولین سیستم مسیریابی هند محسوب می‌شود. در ردمی نوت ۹ پرو مکس از ماژول دوربینی چهارگانه به کار می‌رود که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان ۱۱۹ درجه‌ای، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق می‌شود.
در جلوی گوشی هوشمند جدید نیز شیائومی شاهد دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی هستیم که قادر به ثبت تصاویر RAW، برخورداری از ثبت تصویر در حالت شب (Night Mode)، ویژگی Pro Colour و هوش مصنوعی است.
گوشی ردمی نوت ۹ پرو مکس را باتری به ظرفیت ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت همراهی می‌کند که درواقع بیشترین ظرفیت را در میان تمامی محصولات برند ردمی دارد. از ویژگی‌های این باتری، امکان شارژ سریع ۳۳ واتی آن است. ردمی نوت ۹ پرو مکس از سیستم‌عامل ۱۰ استفاده می‌کند که رابط کاربری MIUI 11 روی آن سوار شده است.

در لبه کناری ردمی نوت ۹ پرو مکس، جایگاه فیزیکی حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است. برخورداری از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، درگاه USB-C، بلستر مادون قرمز و برخورداری از گواهی P2i از دیگر ویژگی‌های محصول جدید برند ردمی است.
شیائومی اعلام کرد ردمی نوت ۹ پرو مکس در رنگ‌بندی آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. مدل ۶ گیگابایتی حافظ رم با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی به قیمتی معادل ۲۰۲ دلار، مدل ۶ گیگابایتی حافظه رم با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمتی معادل ۲۳۰ دلار و مدل ۸ گیگابایتی حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمتی معادل ۲۵۵ دلار عرضه می‌شود.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۹ پرو شیائومی
ردمی نوت ۹ پرو نیز مانند نسخه پرو مکس از طراحی مشابهی بهره می‌برد. این محصول به نمایشگری ۶/۶۷ اینچی مجهز شده است که رزولوشن آن FHD+ و نسبت ابعاد آن نیز ۲۰ به ۹ است. در ردمی نوت ۹ پرو نیز از موتور لرزش Z-Axis استفاده می‌شود و شاهد برخورداری آن از تراشه اسنپدراگون 720G هستیم.
محصول جدید شیائومی در دو نسخه عرضه می‌شود که مدل اول از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی استفاده می‌کند و مدل دوم مجهز به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی شده است.
رنگبندی ردمی نوت 9 پرو مکس شیائومی / Redmi Note 9 Pro Max Xiaomi

در پنل پشتی ردمی نوت ۹ پرو نیز شاهد ماژول دوربینی چهارگانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان ۱۱۹ درجه‌ای، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق می‌شود.
دوربین سلفی نیز از لنزی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مانند دوربین اصلی از ویژگی SSVS برای جلوگیری از افت کیفیت تصاویر و ویدیوها استفاده می‌کند.

ردمی نوت ۹ پرو نیز مانند نسخه پرو مکس مجهز به باتری با ظرفیت ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت شده است که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌کند. در این محصول نیز شاهد سیستم مسیریاب NavIC، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی، گواهی P2i و برخورداری از اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 هستیم.
مدل اول با ۴ گیگابایتی حافظه رم به‌همراه حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمتی معادل ۱۷۵ دلار و مدل دیگر با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمتی معادل ۲۱۵ دلار عرضه می‌شود.

رنگبندی ردمی نوت 9 پرو مکس شیائومی / Redmi Note 9 Pro Max Xiaomi

ردمی نوت ۹ پرو از ۲۷ اسفند و ردمی نوت ۹ پرو مکس از ۶ فروردین راهی بازار هند می‌شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top