تاریخ انتشار: شنبه 1398/12/24 - 08:04
کد خبر: 348824

آخرین وضعیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران

خوشبختانه هم صدا و حالت عمومی من به حالت عادی بازگشته است و در روزهای آینده نیز چند تست آزمایشی انجام خواهم داد که در صورت منفی بودن آزمایشات و اجازه خارج شدن از قرنطینه به صورت فیزیکی در محل کار حضور پیدا خواهم کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مثبت شدن تست کروناویروس خود خبر داد و گفت:‌ اگرچه براساس آزمایشات انجام شده حال عمومی من رو به بهبود است اما براساس پروتکل علمی وزارت بهداشت چند روزی در قرنطینه خواهم بود و از طریق فضای مجازی و تلفن امور دانشگاه را پیگیری خواهم کرد.

عباسعلی کریمی با انتشار فایل صوتی در سایت دانشگاه، از ابتلای خود به کروناویروس خبر داد و خطاب به مسئولان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خوشبختانه در حال حاضر حال من خوب است و وضعیتم کاملا به سمت نرمال شدن پیش رفته است. البته مختصر تغییراتی در آزمایشات خون من وجود دارد که آن نیز در حال برطرف شدن است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به پروتکل وزارت بهداشت برای افراد با تست مثبت به کروناویروس من نیز براساس این پروتکل چند روزی خود را از محیط دور نگه می‌دارم تا سلامت همکاران من حفظ شود. اما به امور دانشگاه کاملا اشراف دارم و از طریق تلفن و تماس‌های مجازی در جریان همه امور دانشگاه هستم لذا جلساتی در خارج از محیط دانشگاه ممکن است برگزار شود و یا اینکه در محیط دانشگاه نیز جلساتی باید برگزار شود به همین جهت به روال سابق دکتر امینی مشاور عالی رئیس دانشگاه که از نیروهای زبده و مسئولیت‌پذیر هستند مسئولیت امور این هماهنگی‌ها را در دفتر دانشگاه انجام خواهند داد و من از همه همکاران و روسای دانشگاه‌ها که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند همچنین روسای دانشکده‌ها و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تقاضا دارم اصول سابق دانشگاه را که برقرار بوده را رعایت کنند و توصیه می‌کنم همکاران به روال سابق به خدمت خود ادامه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: خوشبختانه هم صدا و حالت عمومی من به حالت عادی بازگشته است و در روزهای آینده نیز چند تست آزمایشی انجام خواهم داد که در صورت منفی بودن آزمایشات و اجازه خارج شدن از قرنطینه به صورت فیزیکی در محل کار حضور پیدا خواهم کرد اما تا آن موقع ترجیحم این است که به دلیل حفظ سلامت همکاران و حفظ اصول علمی وزارت بهداشت در خصوص پروتکل‌های مشخص شده کروناویروس از همکاران درخواست دارم رضایت بدهند ما چند روزی از دور نظاره‌گر امور باشیم و در اولین فرصت در خدمت دوستان خواهم بود و من مطمئن هستم همه همکاران مشکلات و کمبودهایی که برای خدمت‌رسانی دارند را با کمک همه دوستان و حمایت‌هایی که از طرف وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و کمک‌هایی که در روزهای آینده بیشتر خواهد شد مشکلات را برطرف خواهند کرد.

دکتر کریمی همچنین خاطر نشان کرد: ایام پیش رو ایام تعطیلات است و توصیه من این است افراد به مسافرت نروند ضمن اینکه ممکن است لازم باشد تمامی پرسنل در ایام تعطیلات به خدمت خود ادامه بدهند لذا از همه همکاران عذرخواهی می‌کنم و خواهش می‌کنم همت کنیم به سرعت به سمت پیروزی بر این حادثه حرکت کنیم و من فکر می‌کنم با این تلاشی که در دانشگاه ما در بین همکاران مشاهده می‌شود ثابت می‌کنیم در یک دانشگاه کهنسال و پیشینه طولانی می‌توانیم به راحتی از پس مشکلات این چنینی بربیاییم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top