تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/12/25 - 21:40
کد خبر: 349041

ماجرای دابسمش‌هایی که ختم به خیر شد

وزیر آموزش و پرورش در پیامی گفت: به احترام معلمی که ۱۷ سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می‌ایستم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بعضی‌ افراد در فضای مجازی به قول خودشان فقط شوخی کردند و برای تفریح با صوت یک خانم معلم، دابسمش درست کردند و ظرف مدت چند روز تعداد این دابسمش‌ها از تعداد شاگردان خانم معلم نه تنها فراتر رفت بلکه به تعداد یک مدرسه شد.

روایت این خانم معلم از آنجا شروع شد که او در روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، در فضای مجازی با شاگردانش ارتباط گرفت تا به آنها درس بدهد؛ در میان صحبت‌های خانم معلم، واژه آنلاین، آیلاند خطاب شد و ظرف مدت کوتاهی فایل صوتی جملات خانم معلم به دابسمش تعدادی از مخاطبان تبدیل شد.

روز گذشته هم در همان فضای مجازی خبری منتشر شد که خانم معلم از مدرسه اخراج شده است؛ همان دیروز مشخص شد که نام این معلم، خانم صفایی است؛ او یک معلم بازنشسته است که ۱۷ سال پیش بازنشسته شده اما به عشق دانش‌آموزان، در یک مدرسه غیردولتی درس می‌دهد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به احترام معلمی که ۱۷ سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است و با تلاش فراوان در حال کار با تکنولوژی‌های روز است برپا!

‏وی افزود: خودم هم ایستاده در تماس تلفنی با خانم صفایی، مراتب احترام و افتخارم را به ایشان ابلاغ کردم.

ظهر امروز وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با معلم آستارایی، اظهار کرد: خواهان دیدن شما هستم تا به صورت حضوری از تلاش و زحمات شما قدردانی ‌کنم.

وی درباره سنوات خدمت و حضور این معلم در آموزش ‌و پرورش پرسید و ‌تصریح کرد: از اینکه می‌بینم شما با احساس مسؤولیت تلاش می‌کنید تا با دانش‌آموزانتان با فنّاوری‌های جدید در دوره‌ای که نمی‌توانند در مدرسه حضور داشته باشند ارتباط برقرار می‌کنید و به آنها آموزش می‌دهید، احساس افتخار می‌کنم.

وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه شما معلمی هستید که باگذشت ۱۷ سال از بازنشستگی با اشتیاق به کار خود ادامه می‌دهید، گفت: باید به این کار خود افتخار کنید؛ همان‌طور که ما و همه فرهنگیان به شما افتخار می‌کنیم چراکه تلاش می‌کنید تا هرچه بهتر و مناسب‌تر با دانش‌آموزانتان ارتباط برقرار کنید.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: اگر کسی که در مسیر عشق معلمی و خدمت به دانش‌آموزان کشور قدم برمی‌دارد مورد کم لطفی برخی افراد قرار می‌گیرد نباید به آن اهمیت دهد چراکه مهم این است که شما کار بزرگی را انجام می‌دهید و قطعا جامعه قدردان زحمات همه معلمان در سراسر کشور خواهد بود.

وی گفت: به‌عنوان همکار فرهنگی به شما افتخار می‌کنم و امیدوارم پس از گذر از دوره شیوع کرونا ملاقات حضوری با شما داشته باشم.

خانم صفایی ۴۷ سال سابقه خدمت در آموزش‌ و پرورش دارد و ۱۷ سال پس از بازنشستگی به حرفه معلمی خود ادامه داده است و در حال حاضر در آستارا معلم پایه ششم است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top