تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/12/28 - 11:02
کد خبر: 349336

تأخیر در تأیید اپلیکیشن‌های جدید گوگل پلی استور

گوگل با ارسال ایمیلی به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اطلاع داد به‌علت شیوع بیماری کرونا، اپلیکیشن‌های جدید در پلی‌استور با تأخیر هفت‌روزه یا بیشتر تأیید می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شیوع بیماری کرونا به بسیاری از شرکت‌های بزرگ آسیب زده است. علاوه‌بر تأخیر در عرضه‌ی محصولات مختلف یا کمبود آن‌ها در بازار به‌‌دلیل تعطیلی کارخانه‌های سازنده‌ی قطعات موردنیاز، تأخیر در عرضه‌ی به‌روزرسانی برای گجت‌ها، ازجمله گوشی‌های هوشمند نوکیا را شاهد بوده‌ایم. شرکت‌های بزرگ نیز به عملی پیشگیرانه دست زدند و از کارکنانشان خواستند فعالیت‌هایشان را به‌صورت دورکاری انجام دهند. چنین اقدامی به جلوگیری از گسترش بیماری کرونا کمک فراوانی می‌کند؛ اما مشکلاتی نیز در پی دارد.
به‌تازگی، گوگل نیز اعلام کرده است اپلیکیشن‌های جدید در پلی استور با تأخیر تأیید می‌‌شود. مقام‌های گوگل علت تأخیر در تأیید اپلیکیشن‌های جدید را دورکاری کارکنان از خانه و تغییر در زمان‌بندی انجام کارها عنوان کرده‌اند. در ایمیل ارسالی به توسعه‌دهندگان، اهالی مانتین‌ویو گفته‌اند تأیید اپلیکیشن‌های جدید و تغییرات اعمال‌شده، مانند عرضه‌ی به‌روزرسانی، با فاصله‌ی زمانی هفت روز یا بیشتر انجام خواهد شد.
شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل، از کارکنان خود در ۱۱ شعبه از آمریکای‌شمالی (ایالات متحده و کانادا) خواست به‌صورت دورکاری به فعالیتشان ادامه دهند. حال به‌نظر می‌رسد این اقدام آلفابت با اینکه از خطر شیوع بیماری کرونا میان کارکنانش جلوگیری کرده، باعث شده است برخی از امور شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آلفابت با تأخیر درخورتوجهی انجام شوند.

در گذشته، گوگل به توسعه‌دهندگان گفته بود تأیید اپلیکیشن نهایتا سه روز به طول می‌انجامد و در برخی مواقع خاص نیز، احتمال افزایش این زمان تا هفت روز وجود دارد. کاملا واضح است وارد یکی از مواقع خاص شده‌ایم و ممکن است تأیید اپلیکیشن‌های جدید بیش از هفت روز نیز طول بکشد.
متأسفانه گوگل مشخص نکرده است کدام دسته از اپلیکیشن‌ها هنگام اعمال تغییراتی نظیر به‌روزرسانی به تأیید دستی گوگل نیاز دارند؛ با‌این‌حال، حدس زده می‌شود اپلیکیشن‌های مرتبط با رده‌ی سنی کودک‌و‌نوجوان ازجمله دسته‌هایی هستند که هرگونه اعمال تغییر در آن‌ها به تأیید کارشناسان گوگل نیاز خواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top