تاریخ انتشار: شنبه 1399/01/02 - 18:48
کد خبر: 349663

جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی آنلاین دانشگاه آزاد

همچنین مسئولین آموزشی واحدها و مراکز برعملکرد آموزشی اساتید و دانشجویان براساس آئین نامه‌های آموزشی نظارت می‌کنند و در این فرآیند مسئولیتی برعهده واحد الکترونیکی نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استانی و واحدهای ویژه جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه ضمن تبریک سال نو تأکید کرده تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه موظف به برگزاری کلاس‌های آموزشی غیرحضوری برخط مطابق تقویم و برنامه آموزشی و درسی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ هستند و به این منظور مسئولین تمام واحدها و مراکز دانشگاه موظف‌اند به تمام اساتید به منظور برگزاری کلاس غیرحضوری برخط و دانشجویان جهت حضور در کلاس یاد شده اطلاع رسانی کنند.

براساس بندهای این بخشنامه برگزاری کلاس‌ها به صورت غیربرخط قابل قبول نیست. همچنین برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برخط از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ اختیاری بوده و اساتید می‌توانند طبق برنامه زمان‌بندی قبلی کلاس (براساس برنامه‌ریزی درسی نیم سال دوم) و یا در زمان دیگری نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی خود اقدام کنند.

در این بخشنامه آمده است هماهنگی برگزاری کلاس‌های جبرانی توسط حوزه آموزشی واحدها صورت می‌گیرد و در زمان‌های برگزاری جبرانی، پشتیبان‌های واحد باید متناسب با تعداد کلاس جبرانی پاسخگوی تماسهای دانشجویان و اساتید باشند تا مسائل آنها را مرتفع نمایند.

در این بخشنامه تأکید شده پشتیبانی برگزاری کلاس‌های آموزشی در ایام نوروز برعهده کمیته پشتیبانی واحدها بوده و کارشناسان فنی واحد الکترونیکی از طریق تلفن ۴۲۸۶۳۳۷۷ و همچنین در گروه‌های ایجاد شده در شبکه‌های مجازی، پشتیبانی فنی کمیته‌های یاد شده در واحدها را برعهده خواهند داشت.

براساس بندهای این بخشنامه واحدها موظف‌اند مشخصات و شماره تلفن‌های پشتیبان‌های واحد را به اساتید و دانشجویان اطلاع رسانی کنند. جهت افزایش کیفیت آموزشی تدریس در شیوه غیرحضوری برخط، اساتید تمام رشته‌ها ملزم به استفاده از پاورپوینت در هنگام تدریس خویش هستند.

همچنین مسئولین آموزشی واحدها و مراکز برعملکرد آموزشی اساتید و دانشجویان براساس آئین نامه‌های آموزشی نظارت می‌کنند و در این فرآیند مسئولیتی برعهده واحد الکترونیکی نیست.

براساس بندهای این بخشنامه در صورت لزوم به ادغام یا تغییرات جزئی در برنامه اجرایی آموزش مجازی، متولی هر واحد نسبت به بارگذاری درخواست اصلاحیه در آدرس azad.iauec.ac.ir/order2 اقدام کنند. در این صورت نیازی به ارسال مجدد درخواست‌ها به صورت کلی نبوده و باید فقط لیست اصلاحات بارگذاری شود.

در این بخشنامه تأکید شده در صورت لزوم اطلاع رسانی‌های بعدی به رؤسای استان‌ها و واحدهای جامع مستقل انجام خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top