تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/03 - 16:07
کد خبر: 349779

شیطنت رسانه‌ای و تولید داروی ضد کرونایی در ایران!

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه در خصوص خبر درج شده در برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نسبت به "تولید و عرضه داروی ترکیبی ایرانی کرونا تا ۱۰ روز آینده" توضیح داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: نظر به درج خبری درمورد ورود داروی ترکیبی ایرانی کرونا به بازار، به اطلاع می‌رساند: بدون شک با همت دانشمندان و محققان داروسازی ایرانی در سال‌های اخیر شاهد بومی سازی تولیدات داروئی در داخل کشور بوده و با تولید ۹۷ درصد از دارو‌های مورد نیاز بیماران کشور و نزدیک شدن به مرز‌های خودکفائی توطئه کشور‌های مدعی حقوق بشر در تحریم بیماران هموطن خود را ناکام گذاشته ایم که از آن جمله می‌توان به فناوری صددرصد ایرانی در زمینه تولید رادیودارو‌ها، نانودارو‌ها، دارو‌های بیوتکنولژی، سل تراپی و. اشاره نمود که به اذعان محققین و تولیدکنندگان بی طرف کمتر کشوری در جهان همچون ایران می‌توان نام برد که همزمان در همه این زمینه‌ها شاهد جهش ورشد قابل توجهی باشد.

موضوع مطرح شده درخصوص تاخیر در واردات مواد اولیه یکی از شرکت‌های تولیدکننده داروی کرونا بدلیل تحریم‌های ظالمانه داروئی علیه ملت ایران بود که در توضیحات آمده است، مشکل مواد اولیه این شرکت داخلی حل شده و مواد اولیه تولید این دارو که از مدت‌ها قبل در کشور صورت می‌گرفته، تامین شده است.

همچنین درمورد زمان تولید داروی مدنظر و توزیع آن، مدت زمان دوهفته‌ای اعلام شد که متاسفانه برداشت اشتباه از پاسخ‌های ریاست سازمان غذا و دارو و درج آن در رسانه‌ها با عنوان ساخت داروی ضد کرونای ایرانی، باعث موج سواری رسانه‌های بیگانه شده است؛ لذا خاطرنشان می‌گردد اطلاع رسانی صرفا درمورد واردات ماده اولیه داروی بیماران مبتلا به کرونا بوده که در گذشته نیز در کشور صورت می‌گرفته و در دنیا نیزتوسط کشور‌های معدودی تولید و مصرف می‌گردد؛ لذا در شرایط حساس کنونی که دنیا و به تبع آن کشور ما با بحران کرونا مواجه است، انتظار می‌رود رسانه‌های منصف ومتعهد با دقت و حساسیت بیشتری در رسالت مقدس اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، ایفای نقش کنند. گرچه افتخارات جوانان ایرانی در زمینه داروسازی فراتر از آن است که با این قبیل جوسازی‌ها وشایعه پراکنی‌ها بتوانند ارزش کار آن‌ها را تضییع نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top