تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/03 - 21:37
کد خبر: 349815

وقتی«کرونا» پوشالی بودن ادعاهای اسرائیل را ثابت کرد

یک رسانه رژیم صهیونیستی در اشاره به بحران این رژیم در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد کمبود پزشک و نبود تخت خالی سبب بروز هرج و مرج در مراکز بیمارستانی شده و هیچ کس هم نمی‌داند که چه باید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت آحرونوت با بیان این مطلب درباره شرایط حال حاضر رژیم صهیونیستی نوشت : ۲۴ بیمارستان در حال حاضر به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند اما خبری از خدمات وجود ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است در گذشته ای نه چندان دور اعلام کردیم که سامانه بهداشتی در رژیم صهیونیستی ویران است اما کسی آن را باور نمی کرد، اما دیروز شاهد آن بودیم که ۹ نفر دیگر از کادر پزشکی بیمارستان رامبام هم به جرگه ده ها پزشک و پرستاری پیوستند که به دلیل کمبود امکانات در قرنطینه قرار گرفتند.

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد تا کنون ۸۱۴ پزشک و ۹۰۰ پرستار به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته اند این در حالی است که شمار نظامیان قرنطینه شده به مرز ۶ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

این مشکلات در حالی هر روز گسترش بیشتری پیدا می کند که در گزارش دیگری رسانه های صهیونیستی به اختلاف میان وزارت بهداشت و جنگ رژیم صهیونیستی پرداختند،اختلافی که در سایه تدابیر کرونایی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده است.

یدیعوت آحرونوت در گزارشی در این رابطه خبر داد ، فرماندهان ارتش اسرائیل بدون آنکه دانش و اطلاعات کافی داشته باشند در پی به دست گرفتن زمام امور مبارزه با کرونا هستند.

در این میان مشکل اصلی عدم آمادگی هیچ یک از دو طرف حداقل تا لحظه تهیه گزارش برای همکاری با یکدیگر است و هر وزارت خود را محق فرماندهی این مبارزه اعلام کرده و حاضر به تبعیت از دستورات طرف دیگر نیست.

معاریو نیز در گزارشی نوشته بود روز به روز شرایط برای اسرائیل بدتر و بدتر می شود و امروز همانند قورباغه ای است که در یک ظرف آب قرار داشته و زیر آن ظرف آتش روشن شده است ، یارای پریدن ندارد و هر لحظه هم بر گرمای آب افزوده می شود.

به نوشته این روزنامه عبری زبان امروز کار به جایی رسیده است که پلیس و سازمان های امنیتی تلفن های همراه افراد حاضر در فلسطین اشغالی را رصد می کنند امری که گرچه ادعا می شود برای دوره شیوع بیماری است اما می تواند به یک امر همیشگی تبدیل شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top