تاریخ انتشار: شنبه 1399/01/09 - 10:23
کد خبر: 350277

تمدید جشنواره طنز دانشجویی «تلخند»

موضوعات این جشنواره شامل رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج و شهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی (طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از جهاددانشگاهی زنجان، مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که قرار است به میزبانی زنجان برگزار شود، تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال تمدید شد.

این دوره از جشنواره سراسرس طنز دانشجویی تلخند در دو بخش شعر و نثر برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در هر دو بخش و بدون هیچ‌گونه محدودیتی شرکت کنند که برای حضور در این جشنواره، متقاضیان باید آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.com و یا ادمین کانال جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در هر دو بخش شعر و نثر می‌توانند تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال اقدام به این کار کنند و ملاک حضور برای علاقه‌مندان در این جشنواره، دانشجو بودن آن‌ها بوده و یا حداکثر باید یک سال از فارغ‌التحصیلی آن‌ها گذشته باشد.

مضمون و محتوا، انسجام، بهره‌گیری از آرایه‌های ادبی، فصاحت، بلاغت، نوآوری و پرداختن به موضوعات روز، از شاخص‌های ارزیابی آثار بوده و تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل ۱۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه باید باشد.

موضوعات این جشنواره شامل رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج و شهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی (طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه، معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top