تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/11 - 19:30
کد خبر: 350530

برگزاری حدود ۳۰۰جلسه مجازی دفاع در ماه آینده

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: اگر اساتید با وجود تسهیلات ارائه شده بعضا نتوانند درس خود را به صورت مجازی برگزار کنند، آن وقت در مورد حذف درس در اردیبهشت ماه تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمد تقی احمدی از برگزاری جلسه مجازی معاون آموزشی وزارت علوم با مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه که قرار است امروز برگزار شود، مباحث کلی و تأکیدات لازم در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه نیمی از اساتید این دانشگاه کلاس‌هایشان را از قبل از عید به صورت مجازی برگزار کرده اند، گفت: در تلاش هستیم با افزایش پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سایر اساتید نیز در این کلاس‌ها حضور یابند و انتظار داریم در فروردین ماه تعداد برگزاری کلاس‌های مجازی به حداکثر ممکن برسد.

احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری کلاس‌های حضوری به احتمال قوی به این زودی ها میسر نخواهد بود، آموزش مجازی یک الزام است و از همه اساتید می‌خواهیم به این جریان بپیوندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که دسترسی به اینترنت ندارند که تعدادشان هم زیاد نیست، معاونت آموزشی دانشگاه به دنبال پیش بینی راهکاری برای این دانشجویان و پیوستن آن‌ها به جریان آموزش مجازی است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از آماده شدن مقدمات برگزاری جلسات دفاع و رساله‌ها به صورت مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ مورد دفاع از رساله و پایان نامه می‌بایست در اسفندماه برگزار می‌شد که بنا داریم تعداد قابل توجهی از این جلسات را به صورت مجازی در اوایل اردیبهشت ماه برگزار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در چنین شرایطی افراد از سفر منع شده اند و تجمعات ممنوع است، فکر می‌کنیم اکثر کلاس‌های نظری و جلسات دفاع به صورت مجازی تا اواسط بهار اجرا خواهد شد.

احمدی همچنین از برگزاری دروس عملی و میدانی در تابستان خبر داد و گفت: تابستان امسال، قطعاً تابستان پرفعالیتی برای دانشگاه خواهد بود و امیدواریم تا آن زمان به راحتی بتوان کلاس‌های نظری و پایان نامه‌هایی که باقی می‌ماند را به صورت حضوری برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه فعلاً موافق با حذف ترم نیستیم، گفت: تا یک ماه آینده اگر این جریان متوقف نشود، آن زمان در این رابطه تصمیم خواهیم گرفت.

وی همچنین درباره اینکه اگر دانشجویی بخواهد حذف واحد داشته باشد، تکلیف چیست و آیا دانشگاه موافقت می‌کند؟ گفت: اگر اساتید با وجود تسهیلات ارائه شده بعضاً نتوانند درس خود را به صورت مجازی برگزار کنند، آن وقت در مورد حذف درس در اردیبهشت ماه تصمیم خواهیم گرفت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top