تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/01/12 - 12:29
کد خبر: 350593

در روزهای خانه نشینی کرونا؛

معرفی ۱۰ بازی جذاب موبایلی با حجم کمتر ۲۵ مگابایت

معرفی ۱۰ بازی جذاب موبایلی با حجم کمتر ۲۵ مگابایت

در این مسیر با جمع‌آوری سکه‌ها، دور زدن موانع و استفاده از پاورآپ‌ها سرعت عمل خود را محک بزنید. بیش از ۴۰ مرحله در بازی وجود دارد که در محیط‌های مختلف از جنگل و پارک گرفته تا مناطق شهری جریان دارند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دلایل مختلفی وجود دارد که افراد اقدام به نصب بازی‌های سبک و کم حجم اندروید یا آیفون روی تلفن همراه خود می‌کنند. محدودیت فضا در دستگاه یا ضعیف بودن پردازنده‌های گوشی موبایل و عوامل دیگر مانع از این نمی‌شوند که افراد از تجربه‌ی بازی‌های جذاب و سرگرم کننده محروم بمانند. همچنین در این روزهای کرونایی و قرار گرفتن در تعطیلات سال نو، بازی‌ های موبایل کم‌ حجم می‌توانند اوقات فراغت ما را در خانه پر کنند.
در این گزارش قصد داریم تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون را از ژانرهای مختلف که حجمی کم‌تر از ۲۵ مگابایت دارند معرفی کنیم.

1. Modern Sniper

در بازی اکشن و شوتر اول شخص Modern Sniper بازیکنان قرار است با تک‌تیرانداز خود، اهداف خود را در خیابان‌ها و پشت بام ساختمان‌ها از بین ببرند، همچنین در نقش یک آدم‌کش حرفه‌ای و خاموش هدف‌های ویژه‌ای را ترور کنند. بازیکنان می‌توانند از میان هفت سلاح موجود در بازی، اسنایپر مورد نظر خود را انتخاب کنند، البته با پیشرفت در بازی مهارت‌های کاراکتر و اسلحه او قابل ارتقا است.

2. Unblock Me FREE

این بازی یک اثر پازل محور کلاسیک است. از زمان عرضه بازی Unblock Me FREE مدت زمان خیلی زیادی می‌گذرد اما سازندگان آن با اضافه نمودن معماهای مختلف در طول این سال‌ها، این بازی را سرزنده نگه داشته‌اند. بازی هم‌اکنون دارای بیش از ۱۸ هزار پازل و معماهای مختلف است که در قالب چهار بخش قرار گرفته‌اند. بخش چند نفره و رقابت با دوستان و چالش‌‌های روزانه نیز در بازی قرار داده شده است. اگر دوست دارید ذهن خود را به چالش بکشید بازی Unblock Me FREE گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

     

3. Racing Air

این بازی ریسینگ Racing Air نام دارد. در بازی اندروید و آیفون Racing Air جاذبه‌ای وجود ندارد و بازیکنان در آسمان به رقابت می‌پردازند. بازی با داشتن دو حالت اصلی و ماشین‌های متنوع می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در این سبک برای علاقه‌مندان در اختیار قرار دهد. با دانلود این بازی ۲۲ مگابایتی، از رانندگی در هوا لذت ببرید.

     

4. Shadow Skate

این بازی یک بازی آرکید اسکیت سواری است. استودیو Candy Mobile با الهام از بازی Vector یک اثر جذاب و مهیج در سبک Running خلق کرده است. در این بازی باید از دست سایه‌ها فرار کنید. در این مسیر با جمع‌آوری سکه‌ها، دور زدن موانع و استفاده از پاورآپ‌ها سرعت عمل خود را محک بزنید. بیش از ۴۰ مرحله در بازی وجود دارد که در محیط‌های مختلف از جنگل و پارک گرفته تا مناطق شهری جریان دارند.

5. ® Infinity Loop

بازی پازل محور Infinity Loop بیش‌تر از آن‌که یک بازی با معماهای سخت و پیچیده باشد یک اثر آرامش بخش همراه با موسیقی دلنشین است. بازی از گیم‌پلی ساده‌ای بهره می‌برد. بازیکنان با لمس تکه‌های پازل باید یک حلقه بسته را کامل کنند. از کنارهم قرار دادن این حلقه‌ها، شکل‌های بامزه و خلاقانه‌ای به دست می‌آید. همان‌طور که از نام بازی بر‌می‌آید، مراحل بازی نامحدود است و می‌توان برای مدت زمان نسبتا طولانی با آن سرگرم شد.

     

6. Prison Scape

در بازی اکشن Prison Escape قرار است به روشی که خودتان طراحی می‌کنید از زندان فرار کنید. شخصیت قابل بازی طی توطئه‌ای به زندان فرستاده شده است. بازیکنان باید در داخل زندان به روش‌های مختلف یک نقشه فراری پیدا کنند. داخل زندان مثل یک محیط بازی جهان باز است و می‌توانید به قسمت‌های مختلف زندان سرک بکشید. می‌توانید گروه‌های گنگستری در داخل زندان را به مبارزه دعوت کنید و با شکست دادن آن‌ها در میان زندانیان اعتبار کسب کنید، یا اینکه سرتان به کار خودتان مشغول باشد و با حفر یک تونل از زندان فرار کنید. در کل، بیش از ۳۰ نوع روش فرار از زندان در بازی گنجانده شده است و به همین دلیل بازی آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکنان گذاشته است.

7. Break the Prison

اما یکی دیگر از بازی های کم حجم اندروید در این گزارش اثری دیگر با محوریت فرار از زندان معرفی می‌کنیم. این بار در بازی Break the Prison قرار است با حل پازل‌ها از زندان فرار کنید. در این بازی، بازیکن به‌خاطر جرم انجام نداده به مرگ محکوم شده است. شما باید در نقش یک مهندس مکانیک قبل از فرارسیدن زمان اجرای حکم، از زندان فرار کنید. بازیکنان باید مسیر فرار از زندان را با حل پازل‌ها پیدا کنند.

8. Puzzlerama

بازی Puzzlerama مجموعه‌ای از بازی‌های فکری و پازل‌های متنوع را در یک جا گرد هم آورده است. همان‌طور که از نام طولانی بازی مشخص است انواع پازل‌های کلاسیک از قبیل تانگرام، شیکاکو و پل‌ساز در بازی گنجانده شده است. در مجموع بازی Puzzlerama شامل بیش از ۳۵۰۰ پازل مختلف در قالب ۹ بازی متفاوت می‌شود. اگر به بازی‌های فکری علاقه‌مند هستید این بازی تا ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

     

9. Zombie Smasher

در بازی آرکید Zombie Smasher باید در مقابل هجوم بی‌شمار زامبی‌ها از شهر خود دفاع کنید. کافی است با لمس کردن زامبی‌ها قبل از رسیدن به درهای ورودی، آن‌ها را نابود کنید، البته در این میان باید مراقب افراد خودی باشید که در میان زامبی‌ها قرار گرفته‌اند. تنوع مراحل خوب است و بیش از ۶۰ لول در بخش داستانی بازی قرار داده شده است. بازی همچنین دارای دوحالت Survival و Time است که در حالت بقا، باید در مقابل موج‌های تمام نشدنی زامبی‌ها، هرچقدر که می‌توانید زنده بمانید. در مجموع بازی اکشن و زامبی محور Zombie Smasher می‌تواند یک سرگرمی جذاب و مهیج برای گذراندن اوقات باشد. این بازی کم حجم اندروید و آیفون را از دست ندهید.

     

10. Doodle Cricket

کم‌حجم‌ترین بازی این فهرست به Doodle Cricket اختصاص دارد. بازی Doodle Cricket با حجم ۳۱۴ کیلوبایتی خود یک شبیه‌ساز ورزش کریکت است. رقبای شما در بازی براساس هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند و به همین دلیل به مرور با مراحل چالش‌برانگیزتر و سخت‌تری روبه‌رو خواهید شد. گیم‌پلی بازی به زمان‌بندی دقیق و لحظه زدن ضربه به توپ خلاصه می‌شود. با وجود طراحی ساده و گرافیک مینیمال بازی، Doodle Cricket می‌تواند جذاب و سرگرم کننده ظاهر شود.

نویسنده: سید علی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top