تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/01/14 - 10:26
کد خبر: 350766

آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه امیر کبیر از فردا

ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر از فردا ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و این مهلت تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرده که به منظور ارتقای کیفی دوره‌های دکتری و حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال ۹۹-۱۴۰۰ بدون آزمون پذیرش می‌کند.

داشتن معدل حداقل ۱۶ در مقطع کارشناسی، معدل حداقل ۱۷( بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در مقطع کارشناسی ارشد و حداقل نمره ۱۸ پایاننامه در مقطع کارشناسی ارشد، یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین‌المللی که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای پایان نامه، نفر اول باشد، یک ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی و رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور از جمله شرایط عمومی پذیرش در دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر اعلام شده است.

همچنین متقاضیان ورود به دوره دکتری بدون‌آزمون دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه با سایت اینترنتی دانشگاه و پرینت فرم ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند همچنین مدارک را فقط از طریق پست پیشتاز حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت به اداره استعدادهای درخشان و المپیادهای دانشگاه امیرکبیر تحویل بدهند.

کپی کارنامه و ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، کپی صورتجلسه دفاعیه کارشناسی‌ارشد با درج نمره پایان‌نامه و فیش پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار ریال که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت نام انجام خواهد شد از مدارک لازم ثبت نام در دوره فوق است.

اصل و نامه پذیرش قطعی مقاله، گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره‌ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گواهی رتبه اول تا سوم رشته و یا گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، گواهی کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی کشور، کپی صفحه اول کتاب تألیفی یا ترجمه شده و کپی مدرک زبان از دیگر مدارک لازم برای ثبت نام است.

بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر؛ مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top