تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/01/14 - 11:24
کد خبر: 350775

فاطمه همتی نسب؛

رویای شیرین یک دانشجو‌معلم!

رویای شیرین یک دانشجو‌معلم!

امروز صبح وقتی داشتم خبرهای مربوط به تعلیم و تربیت رو بالا و پایین میکردم تیتر دیدار رئیس جمهور در نشست سالانه با دانشجومعلمان را دیدم که برایم جالب و خوشایند به نظر آمد که در تنگنای شرایط اقتصادی کنونی نشان میدهند حسابی حواسشان به رکن آموزشی کشور هست.

خبرنامه دانشجویان ایران: فاطمه همتی نسب*// امروز صبح وقتی داشتم خبرهای مربوط به تعلیم و تربیت رو بالا و پایین میکردم تیتر دیدار رئیس جمهور در نشست سالانه با دانشجومعلمان را دیدم که برایم جالب و خوشایند به نظر آمد که در تنگنای شرایط اقتصادی کنونی نشان میدهند حسابی حواسشان به رکن آموزشی کشور هست.

متن خبر را خواندم اتفاقات به شرح زیربود:

سالنی برا هم اندیشی و نشست سالانه ی رئیس جمهور و دانشجومعلمان به بهترین شکل ممکن فراهم شده بود.ردیف های جلو برای مسولین کشوری که اغلب بزرگان عرصه آموزش بودندآماده شده بودند و بقیه ی سالن را هم دانشجومعلمان جوان پرشوری که آینده ی کشور را در سر میپرورانند پر کرده بودند.همه منتظر ورود رئیس جمهور بودند دقایقی بعد با هیات همراه به سالن آمد همه ایستادند و پس اجرای صحبت های آغازین مجری وخوش آمدگویی های او به حضار در سالن از دکتر روحانی برای سخنرانی دعوت کرد تا روی صحنه برود.

پس از صحبت های اولیه و ومختفربودن به اینکه در میان دانشجومعلمان است گفتند:

معلمی یک حرفه ی فنی است یک کار هنری است یادگرفتن لازم دارد اینجا شغل معلمی را یاد میگیرید آن که در فلان دانشگاه دیگر درس خوانده او این معلومات شمارا که یاد گرفته اید ندارد چطور میخواهد معلمی کند مراکز تربیت معلم که مهم ترینش دانشگاه فرهنگیان است مرکز ثقل اصلی نظام آموزش و پرورش کشورند و درمورد این دانشگاه کوتاهی شده. دانشجویان از این حمایت تمام قد رئیس جمهور به وجد آمده بودند.

دکتر روحانی در ادامه افزود دراین دیدار به دنبال این هستیم که هم تکریم معلم و هم تکریم دانشگاه معلم پرور حفظ شود زیرا تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی در پیشرفت کشور دارد. دکتر حاجی میرزایی در تایید سخنان رئیس جمهور ادامه داد دستگاه آموزش وپرورش یکی از معدود دستگاه های درجه یک در پیشرفت کشور ونیازهای کشور است.

پس از این یکی از دانشجویان با سلام و کسب اجازه از حضار ضمن تقدیر وتشکر از حمایت های همیشگی رئیس جمهور و تلاش هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خواستار پیگیری پیشنهاد واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور شد و گفت این دانشگاه محل علمی آموزش معلمان آینده ست لذا از شما مسولین گرامی درخواست دارم با این پیشنهاد موافقت نکنید زیرا این امر سبب تضعیف بنیان آموزشی کشور میشود زیرا دانشگاه فرهنگیان بهترین دانشگاه برای تعلیم و تربیت معلمان است.

پس از سخنرانی های پر آب وتاب دانشجوی جوان؛ مجری از رئیس هیئت امناء دانشگاه آقای روحانی خواستند تا نظر خود را راجع به این موضوع بیان کنند و ایشان گفتند: من در صحبت های ابتدایی گفتم که دانشگاه فرهنگیان دانشگاه مهمی است و رسالت تربیت معلمان که رسالت بزرگی نیز هست را برعهده دارد پس طرح مسئله واگذاری پایه علمی درستی ندارد و من شخصا این مورد را پیگیری میکنم.

این داستانی که خوندید فقط رویای شیرین نویسنده بود و واقعیت ماجرا روایت وارونه این داستان است. جملاتی که از زبان اقای روحانی و اقای حاجی میرزایی بیان شد بیانات مقام مععظم رهبری  بود وگرنه این نوع نگاه از دولت لیبرالی که نگاهش به همه مسائل نگاه هزینه ای است بعید و دور از ذهن است!

*فعال دانشجویی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top