تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/01/14 - 12:11
کد خبر: 350780

قانون جذب معجزه‌ی کسب ثروت

قانون جذب یکی از قدرتمندترین قانون جهان هستی می باشد. که بکارگیری صحیح آن موجب رسیدن به اهداف و تحقق آنها می شود. به کمک این قانون اثبات شده می توان به راحتی کسب ثروت کرد. افراد می توانند، با الهام گرفتن از قانون جذب و ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق هدف خود را برای جهان هستی مشخص کرده و به ثروت برسند.

خبرنامه دانشجویان ایران: قانون جذب یک قانون ثابت شده در کائنات می باشد، که در هر زمانی عمل می کند. و چه بخواهید یا نخواهید بر سرنوشت افراد اثر می گذارد. این قانون می گوید به هرچه که فکر کنید، چه مثبت و چه منفی آن را جذب خواهید کرد. برای اثبات این قانون می توانید، به گذشته زندگی خود نگاه کنید. آیا نتیجه ی افکارتان را جذب نکردید؟!  این قانون می تواند هم مفید باشد، و هم مخرب. به نحوه ی فکر کردن شما بستگی دارد. شما می توانید، با مهندسی کردن ذهنتان امور مثبت و یا منفی اطرافتان را افزایش، کاهش و یا حذف کنید. و خودتان خالق سرنوشت خوب و یا بد خود باشید. پس چه بهتر که بر روی افکار مثبت و خواسته هایتان تمرکز کرده و حق خود را از کائنات بگیرید. به عبارتی با کمک قانون جذب می توانید، هر آنچه را که خواهان آن هستید، به دست بیاورید. یکی از این خواسته ها می تواند جذب ثروت باشد. چرا که نه؟! شما از طریق بکارگیری صحیح این قانون به راحتی می توانید، کسب ثروت کنید. فقط باید روش استفاده از آن را بدانید. اگر می خواهید از روش صحیح به کارگیری قانون جذب جهت کسب ثروت آگاه شوید تا پایان مطلب با سایت mohamadalicocaian.ir همراه باشید.

قانون جذب معجزه ی کسب ثروت

قانون جذب و به کارگیری آن زندگی شما را متحول می کند

قانون جذب و کسب ثروت از طریق کنترل ارتشاعات خروجی ذهن

به نقل از سایت محمد علی کوکائیان معمولا همه ی افکاری که در ذهن شما جاری می شوند. دارای یک سری از انرژی های مختص به خود هستند. همین انرژی ها موجب می شود. امور مثبت و یا منفی وارد زندگی شما شوند. هنگامی که در حال فکر کردن به موضوعی هستید. مغز شما انرژی و ارتشاعات آن فکر را به کائنات ارسال می کند. انرژی و ارتشاعات ارسالی شما به کائنات توسط قانون جذب طبقه بندی و مرتب می شوند. پس در قدم اول برای اینکه بتوانید، از طریق این قانون به ثروت برسید، باید خروجی های ذهنتان که همان افکار و انرژی های ناشی از آن است را کنترل کنید. و آنها را کاملا در اختیار خود بگیرید. سپس افکارتان را در راستای دستیابی به هدفتان که همان کسب ثروت می باشد، همسو کنید. به عبارتی قانون جذب همچون، قلاب عمل می کند. وقتی به کسب ثروت فکر کرده و افکارتان را بر روی آن متمرکز می کنید. همانند این است، که قلاب ثروت را از کائنات گرفته و آن را به سمت شما می کشاند. شما هرگز نمی توانید، به وسیله ی یک قلاب چیزی را از خود دفع یا دور کنید. قانون جذب از طریق تقویت خواسته ها و تمرکز بر دستیابی به آنها به شما کمک می کند، تا کسب ثروت کرده و ثروتمند شوید.

قانون جذب معجزه ی کسب ثروت

قانون جذب به شما کمک می کند ثروتمند شوید

قانون جذب و کسب ثروت از طریق سرکوب افکار منفی

به گفته ی جناب آقای محمد علی کوکائیان ، معمولا ذهن انسان همواره جاری بوده و افکار متفاوتی اعم از مثبت و منفی در آن جریان داشته و دارد. افکار منفی مانع دستیابی شما به ثروت و کسب آن می شوند. افکار منفی کائنات را در شناسایی خواسته و هدف تان که کسب ثروت می باشد، سردرگم کرده و دستیابی به آن را به تاخیر می اندازد. افکار منفی مدام در مسیر شما جهت رسیدن به ثروت سنگ اندازی می کند. و مانع راه شما در رسیدن به هدف یا همان کسب ثروت می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، قانون جذب همچون یک قلاب عمل می کند. و نتیجه ی افکارتان را چه مثبت وچه منفی به سمت شما  می کشاند و جذب می کند. ولی قادر به دور کردن نتیجه ی افکار منفی شما نیست. پس راهکار چیست؟ تنها راهکار ممکن این است که اختیار ذهن خود را به طور کامل به دست گرفته و به افکار منفی اجازه رشد ندهید. و آنها را نادیده بگیرید. و در مقابل آن افکار مثبت را که موجب دستیابی شما به هدفتان که همان ثروتمندی است، پرورش دهید و در کنار آن دستیابی به ثروت را امری حتمی بدانید. و نسبت به دستیابی به ثروت احساس خوبی داشته باشید. در این شرایط قانون جذب بدون شک شما را برای رسیدن به ثروت یاری خواهد داد.

قانون جذب معجزه ی کسب ثروت

قانون جذب به شما در دستیابی به آرزو ها کمک می کند

قانون جذب و تاثیر آن بر کسب و کار اینترنتی و جذب ثروت

حالا که با اهمیت قانون جذب و تاثیر آن بر کیفیت زندگی آشنا شدید. به راحتی می توانید، با استفاده از آن کسب و کار اینترنتی در ایران خود را راه انداخته و به نتیجه و سود آوری آن اطمینان داشته باشید. به عنوان نمونه با آگاهی کامل از قانون اثبات شده ی جذب و به کارگیری آن می توانید، کسب و کار اینترنتی راه بیاندازید. و با کنترل ذهن و پرورش افکار مثبت نسبت به نتیجه ی کار مطمئن شوید. و از این طریق به راحتی کسب ثروت کنید. زیرا یکی از راهکار های موثر در این قانون مشخص کردن هدف به صورت کامل و دقیق و تمرکز ذهن بر آن می باشد. این امر موجب می شود، جهان هستی هدف شما را شناسایی کرده و به شما در جهت رسیدن به خواسته هایتان یاری برساند. چون شما با راه انداختن یک کسب و کارهای اینترنتی و تمرکز بر خواسته های خود به طور دقیق هدف و انگیزه ی خود را که کسب ثروت می باشد. به کائنات اعلام می کنید. و جهان هستی متقابلا به شما در رسیدن به موفقیت کمک خواهد کرد.

قانون جذب معجزه ی کسب ثروت

قانون جذب با افکار شما در ارتباط مستقیم است

قانون جذب و الهام گرفتن از آن جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

قانون جذب تمام راهکارهای موفقیت در زندگی را هم در عرصه ی مادی وهم معنوی به افراد آموزش می دهد. و از آنها انسانهای موفقی، که شرایط روحی و اعتماد به نفس کافی جهت انجام کارهای متفاوت را دارند، می سازد. کسب و کار های اینترنتی نیازمند سرمایه گذاری زیادی نیستند. اما در عوض نیازمند مجموعه ای از مولفه های درونی همچون: انگیزه، تفکر مثبت و راهبردی، تمرکز بر روی هدف، احساس رضایت از کسب و کار و... می باشد،  که مجموعه ی این مولفه ها از طریق  قانون اثبات شده ی جذب و کاربرد آن در افراد نهادینه شده و مورد استفاده قرار می گیرد. پس با کمک این قانون ثابت شده و به کار گرفتن راهکار های آن به راحتی این امکان فراهم می شود، که کسب و کار اینترنتی موفقی راه انداخت و از این طریق کسب ثروت کرد. جالب است بدانید، دلیل شکست بسیاری از کسب و کارها به ویژه کسب وکارهای اینترنتی مشکلات درونی می باشد. به عبارت ساده تر وجود استرس و مشکلات روحی ناشی از تفکرات منفی دلیل اصلی شکست کسب و کارهای اینترنتی است. اما شما می توانید، با الهام گرفتن از قانون جذب و مثبت اندیشی یک کسب و کار اینترنتی مناسب و موفق راه بیاندازید. و از این طریق کسب سود کنید.

قانون جذب معجزه ی کسب ثروت

قانون جذب نتیجه ی افکارتان را به شما بر می گرداند

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top