تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/01/14 - 12:25
کد خبر: 350782

نقدی بر مطلب عجیب خبرگزاری تسنیم

برهمین اساس است که ⁧ رهبر انقلاب ⁩ با اطلاع از کم و کیف فعالیت‌های دانشجویی، با فرمان ⁧ آتش به اختیار، فعالان دانشجویی را ترغیب به ایفای نقش و کسب تجربه در میدان مبارزه با دشمن می‌کنند؛ چرا که ترس اصلی در حال حاضر حضور نسلی بی‌تفاوت، بی‌عمل و محافظه‌کار است.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی خضریان در نقد انتشار مطلبی در خبرگزاری تسنیم نوشت: جدای از نقد و بررسی اقدام تبلیغاتی فعالان ⁧ بسیج دانشجویی ⁩ در ارسال نمادین کمک به مردم آمریکا، اینکه ⁧ خبرگزاری تسنیم ⁩ که روزی با بودجه سپاه برای کار ویژه ⁧ بیداری اسلامی ⁩ در عرصه ⁧ بین الملل ⁩ تاسیس شده، دست به سرزنش این دانشجویان می‌زند، خود درد بزرگ‌تری است.

تسنیم ⁩ درحالی با شبهه «معلوم نیست این تأثیر سیاسی روانی آن‌قدر که این دوستان تصور می‌کنند به وقوع بپیوندد»، اصل اقدام ⁧ دانشجویان ⁩ را زیر سؤال می‌برد که با چنین استدلالی، در شرایط ⁧ جنگ نرم ⁩ نمی‌توان قدم از قدم برداشت و این موضوع شامل حال دیگر اقدامات ازجمله این خبرگزاری نیز می‌شود.

ضمن اینکه تربیت و آموزش نیروی انسانی معتقد به ارزش‌های ⁧ انقلاب اسلامی ⁩ برای حضور مؤثر در این جنگ، نیازمند صرف بودجه و هزینه‌های مادی و غیرمادی متعددی است و ⁧ تشکل های دانشجویی ⁩ مهمترین و بهترین ظرفیت برای چنین مهمی هستند که نباید انتظار اقدامی کامل و بی‌نقص از ایشان داشت.

نقدی بر تمسخر عجیب اقدام بسیج دانشجویی توسط تسنیم

برهمین اساس است که ⁧ رهبر انقلاب ⁩ با اطلاع از کم و کیف فعالیت‌های دانشجویی، با فرمان ⁧ آتش به اختیار، فعالان دانشجویی را ترغیب به ایفای نقش و کسب تجربه در میدان مبارزه با دشمن می‌کنند؛ چرا که ترس اصلی در حال حاضر حضور نسلی بی‌تفاوت، بی‌عمل و محافظه‌کار است.

همچنین پیرامون سخن غیرمنصفانه‌ای که بسیجیان حاضر در ⁧ مناطق محروم ⁩ و مشغول کمک به ⁧ مستضعفین ⁩ را مقابل یک مصداق از محرومان قرار می‌دهد؛ نیز باید گفت آیا تسنیم به لوازم سخن خود در نزدیک‌تر بودن به ثواب و صواب برای کمک به محرومان در دیگر هزینه‌ها از جمله هزینه آن مجموعه پایبند است؟!

‏در مجموع باید گفت سرزنش علنی فعالان دانشجویی توسط مجموعه‌ای که فلسفه وجودی آن حضور مؤثر در چنین جنگی است، بیش از ایرادات مفروض در اقدام دانشجویان قابل سرزنش است؛ و گرفتن آتش توپخانه رسانه‌ای به سمت اردوگاه آموزشی ⁧ افسران جوان ⁩ این ⁧ جنگ، حکایت از عدم باورمندی به اوضاع جنگی دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
چگونه چهره ما به کمک هوش مصنوعی تغییر می‌کند؟ +معرفی اپلیکیشن
پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top