تاریخ انتشار: جمعه 1399/01/15 - 00:17
کد خبر: 350832

صادق مفرد

اقدام عزتمندانه جهادگران

اقدام عزتمندانه جهادگران

مفرد؛ در یادداشتی نکاتی در مورد اقدام عزتمندانه جهادگران در ارسال محموله کمک های بشردوستانه برای مردم آمریکا مطرح کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: صادق مفرد*// در مورد اقدام به موقع جمعی از جهادگران در حمایت از مردم مستضعف آمریکا چند نکته را خدمتتان عرض می کنم:

۱- بیش از یک ماه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، فرزندان جهادی ملت بیش از هزار کارگاه تولید انواع ماسک، محلول ضدعفونی کننده، شیلد، پد و گان و سایر اقلام را در سراسرکشور تحت نظارت وزارت بهداشت تهیه کردند و منجر به تامین بخش قابل توجهی از نیاز مردم و بیمارستان ها شد و امروز در نقطه به نقطه کشور شاهد برکات این اقدام گروه های جهادی هستیم هرچند همچنان نیاز به تولید داریم و فعالیت بچه های جهادی هم همچنان با قوت ادامه دارد اما به جرات می توانیم بگوییم که از حالت بحرانی خارج شدیم.

۲- امروز با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر توفیق اولیه در مدیریت بیماری و روند نزولی شتاب مبتلایان در کشور با ابتکار دانشجویان و با فراخوان کشوری به طور خودجوش و بدون آسیب رسیدن به چرخه تهیه، تولید و توزیع بهداشتی اقلام برای داخل، محموله‌ای استریل شده شامل اقلام مورد نیاز بهداشتی در سفارت سابق آمریکا جمع آوری شد و با پیام بشردوستانه، بارگیری و تحویل دفتر حافظ منافع آمریکا شد.

۳- قاعدتا یک کامیون کمک مردمی نه نیازی از کشور ما را برطرف می کنه و نه نیازی از مردم آمریکا، لذا پر واضح است این اقدام با خودش پیام هایی رو می خواد مخابره کرد. پیام این محموله برای کسانی که سنگ آمریکا را به سینه می زنند این هست که:

ما می خواهیم به همه انسانها خدمت کنیم، ما می خواهیم با همه انسانها، با همه ملت ها، رابطه دوستانه و محبت آمیز داشته باشیم؛ ما حتی با ملت آمریکا هم هیچ دشمنی نداریم، آنچه نقطه مقابل نظام اسلامی است، استکبار است. (رهبر انقلاب ۲۹ آبان ۹۲)

۴- و در نهایت این اقدام هوشمندانه پاسخی است به دولت مردان آمریکا که ادعا دارند در موضوع کرونا با برداشتن تحریم دارویی به ملت ایران کمک کردند ولی از سوی دیگر تمام امکانات خرید دارو را گرفتند و در حالی که خودشان در مدیریت این بیماری با مشکل مواجه اند با اظهارات مختلف به نوعی توهین به شعور ملتی کردند که با اتکا به توان نیرو های مردمی و جهادی الحمدلله مثل کوه ایستاده و توفیقات بزرگی رو کسب کرده است.

۵- قطعا عده ای اتفاق امروز را نقد می کنند، اما آنهایی که باید پیام را دریافت می کردند از لحظه اعلام خبر نتوانستند طاقت بیاورند و از کنارش بگذرند. اما امید دارم این روزها هیمنه آمریکا در چشم کسانی که همچنان چشم امیدشان به خارج از مرزهاست شکسته و باور کنند با اتکا به خودمون و با روحیه جهادی می توانیم آقای خودمون باشیم به ملت های مستضعف عالم کمک کنیم.

*مسئول قرارگاه جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top