گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 351129

لنوو و موتورولا مهلت گارانتی محصولات خود را تمدید کردند

شرکت‌های لنوو و موتورولا اعلام کردند که مهلت خدمات پس از فروش محصولاتشان را به‌دلیل شیوع بیماری کرونا افزایش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گسترش بیماری کرونا به کسب‌وکارهای مختلفی آسیب زده است؛ اما شرکت‌های مختلف نشان داده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط که متحمل ضرر نیز شده‌اند در کنار مردم می‌ایستند. در این بین می‌توان به شرکت لنوو و موتورولا اشاره کرد که برای راحتی کار مشتریانشان مهلت خدمات پس از فروش محصولاتشان را تا ۳۱ مه سال ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۹۹) تمدید کرده‌اند.
سران شرکت لنوو اعلام کردند که این تمدید مهلت شامل محصولاتی می‌شود که از ۱۵ مارس الی ۳۰ آوریل، مدت زمان خدمات پس از فروششان تمام شده باشد. موتورولا نیز که از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو محسوب می‌شود این موضوع را تأیید کرده است.
لنوو و موتورولا تنها شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند نیستند که چنین اقدامی را انجام داده‌اند. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند ریلمی، وان‌پلاس، ویوو و سامسونگ نیز اعلام کرده‌اند که مدت زمان استفاده از خدمات پس از فروش را برای کاربرانشان تا ۳۱ مه (۱۱ خرداد) تمدید می‌کنند.

شرکت‌های وان‌پلاس، شیائومی و ویوو نیز در اقدامی بشر دوستانه به کارکنان مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های هند، ماسک اهدا کرده‌اند تا به‌همراه امنیت بیشتری به مبارزه با بیماری کرونا بروند. تاکنون شرکت‌های مختلفی با اهدای کمک‌های نقدی به دولت هند به صف مبارزه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پیوسته‌اند.

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.