تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/18 - 09:19
کد خبر: 351190

اتهام زنی ناروای آمریکا به ستاد اجرایی فرمان امام را محکوم می‌کنیم

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور ضمن محکومیت اتهام زنی‌های دولت آمریکا به ستاد اجرایی فرمان امام گفت: وقتی انگشت اتهام دشمن به سمت نهادی از کشور می‌رود یقیناً آن نهاد نقطه قوت نظام است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، ضرغام پرنیان، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در حاشیه بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان الیگودرز در امر مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که ستاد اجرایی فرمان امام مورد هجمه، حمله و تهمت‌های دولت آمریکا قرار گرفته است و این در حالی است که وقتی انگشت اتهام دشمن به سمت نهادی از کشور می‌رود یقیناً آن نهاد نقطه قوت نظام بوده و قطعا دشمن هدفی جز تضعیف کردن نقاط قوت نظام را ندارد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در سال‌های گذشته نقش بسیار اساسی در اشتغال زایی و رونق کسب و کار داشته است، تصریح کرد: اگر قضاوت درستی از عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام داشته باشیم بی شک نقش این ستاد در کسب و کار و اشتغال برای مردم در حد یک سیستم اجرایی در کشور بوده است و البته در دو سال اخیر هم شاهد حمایت‌های گسترده این ستاد از مردم آسیب دیده در سیل و زلزله بوده ایم.

پرنیان افزود: از جانب خود و مجمع عالی جهادگران کشور هر گونه هجمه علیه ستاد اجرایی فرمان امام را محکوم می‌کنیم و قطعا دشمنان نیز مطمئن باشند که این تهمت‌ها کوچکترین خللی در خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به مردم وارد نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی در سراسر کشور درکنا دیگر گروه‌های مردم نهاد و هیئت‌های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا نبود بدون شک امروز اوضاع ما بدتر از فرانسه، اسپانیا و ایتالیا بود، اضافه کرد: گروه‌های جهادی به عنوان یک ظرفیت خدادادی که متشکل از نیرو‌های معنوی و جهادی هستند با توجه به ورود در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله به پختگی لازم در خدمت رسانی به مردم دست یافته اند و امروز نیز آمادگی مقابله با تهدید و بحران کرونا و هر گونه تهدید دیگری را دارند.

دبیر مجمع عالی جهادگران کشور با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی نقش اساسی و بسزایی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته اند به گونه‌ای که در این جبهه تعدادی از جهادگران نیز به ویروس کرونا مبتلاء شده اند، گفت: طی چند روز گذشته یکی از این دانشجویان جهادگر در استان البرز به دلیل مبتلاء شدن به این ویروس به فیض شهادت نائل آمد.

پرنیان با بیان اینکه گزارش‌ها و تائیدات سازمان جهانی بهداشت نیز بر همت و قدرت جامعه پزشکی، پرستاران و بسیج ملی در زمینه مقابله با کرونا در کشورمان صحه می‌گذارد، تصریح کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج ملی کشور در جنگ احتمالی بیولوژیک نقطه عطفی در مقابله با ویروس کرونا بود به گونه‌ای که تمام دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌های جهادی برای نقش آفرینی در این جنگ پای کار آمدند و یک رزمایش به معنای حقیقی را اجرا کردند. به هر روی تحت هر شرایطی ویروس کرونا چه یک ویروس بیولوژیک باشد و چه نباشد این رزمایش دستاورد بزرگی برای کشور در آینده خواهد بود؛ چرا که اگر دشمن بخواهد از دریچه جنگ بیولوژیک به کشور ما ضربه وارد کند ما آمادگی مقابله با این تهدید را به دست آورده ایم.

پرنیان با تاکید بر اینکه برای قطع شدن زنجیره این ویروس منحوس مردم باید در خانه‌های خود بمانند و اصول و نکات بهداشتی را رعایت کنند، افزود: این اطمینان را می‌دهیم که نیرو‌های جهادی تا زمانی ویروس کرونا از بین نرود از خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور دست نمی‌کشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top